przemek_jbie 0 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Witam, prosiłbym o analizę logów 03 08 010 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 wygląda ok, a dzieje się coś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_jbie 0 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 tak, samochód ciągnie dopiero od 2500-2700 obr. natomiast na nie rozgrzanym lepiej pracuje od dołu obrotów w sobotę wycinam katalizator, i czyszczę kolektor zastanawiam się jeszcze nad przeczyszczeniem przepływki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 LMM tak mierzy jak turbo daje. Sprawdz sterowanie turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Zrób logi BS grup 003 -[chodzi o pracę EGR-a] 011 [sterowanie kierownic oraz praca zaworu N75] Poszukaj dziury w dolocie Posprawdzaj opaski na przewodach dolotu ew. podociągaj.... Pozdrawiam Paweł zastanawiam się jeszcze nad przeczyszczeniem przepływki Na razie zostaw w spokoju w sobotę wycinam katalizator, i czyszczę kolektor Bardzo dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 w sobotę wycinam katalizator, i czyszczę kolektor Po tym powtorz logi dynamiczne... i dorzuc statyczne oraz Basic Settings. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 podmien N75 z N18 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_jbie 0 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 no dziękuje za wszystkie informacje, jutro biorę się za katalizator, kolektor i dolot turbiny. Po zrobieniu tego zrobię ponownie logi dynamiczne. Zrobiłem dziś logi BS, oto one: BS 000 BS 003 BS 004 BS 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 statyczny kat wtrysku do korekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 EGR pracuje dobrze ....a gdzie 011 BS o kture prosiłem podmien N75 z N18 ... A po co? obydwa zawory pracują Sugerowane Poszukaj dziury w dolocie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się