kudalty66 3 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No niestety, 2.5TDI maja tendencje do "ciekniecia"... moze ktorys z dekli zaworowych Ci puszcza? Jesli nigdy nie byly sciagane (wymieniane uszczelki) to cos moze juz leciec. Ogladales np. waz olejowy od turbiny? Masz pewnosc, ze to olej? u mnie tez sie lało najbardziej z tyłu, powodem były dekle, wymieniłem uszczelki i cisza, teraz juz plam nie zostawiam, znajomy załatwił mi dobre zamienniki nie z serwisu po 50 zeta za sztuke, do tego podkładki pod wtryski i pod przelewy i nowe rureczki przelewów, narazie jest sucho,. Tylko nie wspomne jak mnie plecy nawlały po 12 godzinach nachylania sie nad jedna potem druga głowicą,. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg a4 0 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 co ty opowiadasz za baje !!! z jakiego druszlaka ,ten motorek jest super jak się dba i użytkuje normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 co ty opowiadasz za baje !!! z jakiego druszlaka ,ten motorek jest super jak się dba i użytkuje normalnie zgadzam sie w 100 % z przedmówcą, uzytkownicy zwykłych starszych silników przyzwyczaili sie że tylko sie leje i nic nie robi, niestety takie silniki juz sie skonczyły, a z tego co mówią o padajacych napinaczach rozrzadu w 3.0 tdi i padajacych napedach pomp olejowych w 2.0 16v tdi ( ciekawe jak te nowe motory bede sie sparawowały po 300 tys km, szczególnie że kazdy serwis nagina na Longlife) w porównaniu nasze 2.5 v6 to naprade dobre motory o niecodziennej kulturze pracy,. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Ja też zauważyłem wyciek oleju nad filtrem olejowym i pod nim leci aż na sam dół misy olejowej Tylko jakoś dziwnie jak by jeszcze ropa z filtra paliwowego do tego dopływała Nie wiem co się dzieje może tak jak by też była zapchana odma co piszą wcześniej i wywala olej aż na silnik Tylko gdzie to się znajduje żeby wymienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Tylko gdzie to się znajduje żeby wymienić ? odma kolego jest na srodku silnika pomiedzy pompa paliwa a turbiną, od niej idzie wąż wychodzacy do weza przed wlotem do turbo,. poszukaj na forum, jest fotostory wymiany pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 To jak by była ona zapchana to będzie też ciekło z wężyka co dochodzi do smarowania turbiny ? bo i tam wyciek się zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 To jak by była ona zapchana to będzie też ciekło z wężyka co dochodzi do smarowania turbiny ? bo i tam wyciek się zrobił no ale łatwo jest spawdzic zapchana odmę, wystarczy po dłuzszej jezdzie otworzyc maske i odkrecic korek wlewu oleju, jak tam bedzie zauwazalne ujscie cisnienia to na 100 % zapchana odma,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamsDH 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Wymiana odmy bez specjalnych umiejętności mechanika precyzyjnego :-) jest dość prosta. Tak jak w manualu na forum masz opisane, jedynie problemem jest śruba pod turbiną od plecionki pomiędzy turbo a EGR'em. Jednak kup sobie wcześniej jakiegoś dobrego malego kardana i da radę odkręcić i dokręcić. Ja z wymianą odmy walczylem z 6h i poszlo dość gładko. Wczoraj robilem podobne operacje, bo ściągalem dekle i wymieniałem silicon uszczelniający bo pocił mi się już konkretnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Wymiana odmy bez specjalnych umiejętności mechanika precyzyjnego :-) jest dość prosta. Tak jak w manualu na forum masz opisane, jedynie problemem jest śruba pod turbiną od plecionki pomiędzy turbo a EGR'em. Jednak kup sobie wcześniej jakiegoś dobrego malego kardana i da radę odkręcić i dokręcić. Ja z wymianą odmy walczylem z 6h i poszlo dość gładko. Wczoraj robilem podobne operacje, bo ściągalem dekle i wymieniałem silicon uszczelniający bo pocił mi się już konkretnie. kolego ADAMSDH zakładałes dekle na silikon??? a dlaczego nie pokusiłes sie o nowe uszczelki, przecież wiadomo że te uszczelki sa jednorazowe??? Ja ostatnio robiłem w passacie 1.8T , ktos na silikon założył miske olejową, silikon odpadł od bloku i wpadł do oleju a nastepnie zapchał smok oleju, takze ja nikomu nie polecam silikonu tylko nowe uszczelki, do swojego AKNa uszczelki pod dekle kupiłem za ok 70 zeta za sztuke, do tego podkładki pod wtryski, i pod przelewy, no i nowe rureczki do przelewów, poskładałem i nawet kropli wyckeu nie zauważułem,. Odmę, wymieniałem dwa lata temu, leje dobry olej i dość czesto go wymieniam i problemu niema,. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamsDH 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Kudlaty, wiem o tym, że uszczelki są jednorazowe. Jednak problem pojawił mi się na wyjeździe (Norwegia) gdzie raz, że na uszczelki trzeba było czekać (ja nie mogłem) dwa były mega drogie. Wieć zrobilem na specialny silicon, który był dostępny. Ciekło konkretnie więc zrobilem. Będę jeszcze pewnie sie dobierał do turbo (czyszczenie) to sobie wymienię na wcześniej zamówione uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 No dobra odkręcam korek wlewu i wali olejem znaczy pryska to znak że jest zapchana ta odma Tylko teraz problem gdzie ona się w moim silniku znajduje Szukałem to znalazłem coś podobnego jak by właśnie to z tyłu silnika pomiędzy filtrem oleju a blokiem jest dekielek przykręcony na 3 śruby bodajże kluczyk 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 No dobra odkręcam korek wlewu i wali olejem znaczy pryska to znak że jest zapchana ta odma Tylko teraz problem gdzie ona się w moim silniku znajduje Szukałem to znalazłem coś podobnego jak by właśnie to z tyłu silnika pomiędzy filtrem oleju a blokiem jest dekielek przykręcony na 3 śruby bodajże kluczyk 10 a jaki masz silnik bo w profilu masz 1.9??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 No dobra odkręcam korek wlewu i wali olejem znaczy pryska to znak że jest zapchana ta odma Tylko teraz problem gdzie ona się w moim silniku znajduje Szukałem to znalazłem coś podobnego jak by właśnie to z tyłu silnika pomiędzy filtrem oleju a blokiem jest dekielek przykręcony na 3 śruby bodajże kluczyk 10 a jaki masz silnik bo w profilu masz 1.9??? Tak 1.9 TDI tylko że gdzieś tu widziałem obrazek wcześniej inny kolega podał i wo gule inaczej u mię to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 w 1.9 odma to rura która idzie od komory korbowej do góry dekla od głowicy a potem do rury wchodzacej do turbawki, po drodze na tych rurkach jest filtr odmy tzw separator mgły olejowej,. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 A więc ja zlokalizowałem wyciek oleju był pęknięty wąż odmy dochodzący do bloku silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyj89 0 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Podłącze sie pod temat. U mnie tez pękł ten wąż. Możliwe ze przez to mogło uciec sporo oleju?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Panowie, z tego motoru zawsze będzie lecieć jak z durszlaka :/ No też słyszałem że taki urok mają te V6 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Panowie, z tego motoru zawsze będzie lecieć jak z durszlaka :/ No też słyszałem że taki urok mają te V6 tdi kolego a jaki to ma zwiazek z tematem??? ze złyszenia to sie plotki robią, ja swoim V6 machnałem ostatnio 4300 km przez 3 dni, i jakos oleju nie ubywa i nie cieknie,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się