Frimuś 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Czesc. Tak jak w temacie wymieniony pasek wielorowkowy ,napinacz ,sprzegielko alternatora na ori. I co znowu?! Rano po nocy odpalam auto i slysze takie ..... napewno nie jest to popiskiwanie,trwa to conajmniej do dwuch minut i cisza. Powiedzcie jak sprawdzic czy to lozyska alternatora czy da sie to wogole sprawdzic no bo co tam jeszcze moze byc. A do glowy pierwszwe to mi przyszly te lozyska bo nowe czesci i moze wiekszy nacisk na lozyska...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 a pasek i napinacz od klimy sprawdzony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 pasek od klimy jest ok. napinacz rowniez, a dzwiek dochodzi z gornej czesci silnika tylko z kad. jest jakas mozliwosc spr.lozyska wiska i alterantora?[br]Dopisany: 23 Listopad 2009, 18:51_________________________________________________a dzwiek ten podobny jest do tkj.delikatnego chrobotania?? rano i po dluzszym kilku godzinnym postoju.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 może wisco hałasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 dobra a jak je sprawdzic kolego? halasowalo by tak przez minute-dwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 łożyska alternatora do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 kolego spetznas a skad taka pewnosc??? nie powinny popiskiwac jak sa do wymiany :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Zbyt szybko się kręcą, żeby popiskiwać. Uszkodzone łożyska w alternatorze szumią. Zaczynamy naprawiać auto zawsze od najtańszych elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Zdejmij pasek,złap za rolkę i zobacz czy wirnik alternatora nie ma luzu wzdłużnego i poprzecznego,jak ma to łożyska do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 oki. bynajmniej wiem od czego zaczac! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 wcale nie musi być luzu. Zużyte łożyska nie zawsze mają luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Pokręci porusza i będzie wszystko wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 koledzy a powiedzcie czy napinacz na biegu jalowym moze drgac ale tak delikatnie widac jak drga! a co do tego halasu z rana to zabieram sie za lozyska alternatora,zawsze z rana jak po nocy go pale to halasuje a gdy slysze jak przekaznik swiec zarowych cyknie w tym momencie i ten halas jest slabsz?? http://www.fotosik.pl/video/c46bbedb3d370ad1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 koledzy a powiedzcie czy napinacz na biegu jalowym moze drgac ale tak delikatnie widac jak drga! a co do tego halasu z rana to zabieram sie za lozyska alternatora,zawsze z rana jak po nocy go pale to halasuje a gdy slysze jak przekaznik swiec zarowych cyknie w tym momencie i ten halas jest slabsz?? http://www.fotosik.pl/video/c46bbedb3d370ad1.html Po odsłuchaniu filmu wydaje mi się że łożyska w alternatorze to jedna wielka przemiałka. Tak mi kiedyś podobnie w golfie rzęźiło jak padło jedno łożysko i mieliło się samo od siebie w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 tak jak slychac na filmie ze po odpaleniu halasuje a pod koniec filmu jak slysze przek.swiec sie wylancza i slychac ze halas jest mniejszy a po rozgarzaniu silnika usterki niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 łożysko na 99% gdyby to było sprzęgięłko to dźwięk był by inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ma1477 2 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ja mam podobnie u siebie, też nie wiem co to myślałem że to wisko albo ta rolka na tłumiku drgań a tu słysze że łożysko alternatora. Jak autko sie nagrzeje to też nic nie słychać, a jak rano zapale długie i wł ogrzewanie szyby to słychać bardziej a jak nacisnę gaz i mam ponad 10tyś obrotów to nic nie słychać powiedzcie ciężko łożysko wymienić? Trzeba przodem odjechać i pasek ściągać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 jak nacisnę gaz i mam ponad 10tyś obrotów to nic nie słychać tego nie wiem, mój na takie obroty nie wchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ma1477 2 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Hehe mój błąd 1tyś obrotów to nie słychać ale w moim przypadku będzie to napinacz paska alternatora bo jak przyłoże ucho do chłodnicy to słychać w tym miejscu. Ale ja wymienie samą rolke i będzie git Daj znać co u ciebie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 a nie lepiej caly napinacz tak odrazu? ja zabiore sie za alternator i mam nadzieje ze to to! Coc niewiem czemu ale mam cos obawy ze to pompa?? mimo ze ma 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się