Damian0911 0 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 1247- ------- EVAP canister purge regulator valve (N80) Short to Ground 16486 (P0102) Mass or Volume air Flow Circuit Low Input mam takie błędy przy nie zapalonym silniku te błędy kasuje i sie nie pojawiają a przy zapalonym kasuje je i zaraz znów są ktoś mi powie co musze naprawić co jest tego przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 1247- ------- EVAP canister purge regulator valve (N80) Short to Ground 16486 (P0102) Mass or Volume air Flow Circuit Low Input mam takie błędy przy nie zapalonym silniku te błędy kasuje i sie nie pojawiają a przy zapalonym kasuje je i zaraz znów są ktoś mi powie co musze naprawić co jest tego przyczyna 01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N115 16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian0911 0 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 i jeszcze takie mam błedy 16518 (P0134) O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 - Sensor 1) 17978 (P1570) Engine Control Module blocked SPORADYCZNY 561-- ------- Fuel mixture adjustment is Hi or Low Adaptation Limit (Add) Not Reached Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 i jeszcze takie mam błedy 16518 (P0134) O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 - Sensor 1) 17978 (P1570) Engine Control Module blocked SPORADYCZNY 561-- ------- Fuel mixture adjustment is Hi or Low Adaptation Limit (Add) Not Reached 16518 P0134 Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 17978 NIE WIEM P0561 Napięcie baterii – niestabilne TYLKO NIE WIEM CZY "561" TO TO SAMO CO P0561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian0911 0 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 dzięki za odp. a wiecie może jak to naprawić? czy wogóle to sie da naprawić można z tym normalnie jeździć z tego co poczytałem na forum vw to jest coś z sondą tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 i jeszcze takie mam błedy 16518 (P0134) O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 - Sensor 1) 17978 (P1570) Engine Control Module blocked SPORADYCZNY 561-- ------- Fuel mixture adjustment is Hi or Low Adaptation Limit (Add) Not Reached Bład P1570 to blokada przez immo 561 to bład składu mieszanki tymi dwoma nie przejmuj sie bo czasem sie pojawiaja i nie wpływaja negatywnie na jazde, natomiast jezeli chodzi o 16518 chodzi tutaj o sonde Lambda sprawdz co pokazuje na Vagu bo wyglada ze jest gdzies przerwa lub stoi w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian0911 0 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 z tym immo to może byc bo aktualnie używam dorabiany kluczyk ale jesli mam bład mieszanki to pewnie dla tego czasami taki mułek sie robi tak jak by maił 125ps :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się