Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Delikatyny stukot spod pokrywy zaworów


skrzyna

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też coś "klekocze" (i nie są to wtryski gazowe) z początku przymierzałem się do wymiany łańcucha ale jak teraz czytam to się wstrzymam.

A czy przyczyną tego klekotania może być "wahaczka" czy jak to się nazywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż obok tej rury zaraz jest zaworek taki plastikowy( od odpowietrzenia zbiornika paliwa chyba) i on też tak właśnie sobie cyka :wink4: Może to on... Sprawdź go , jest pod tą osłoną plastikową obok przepływomierza :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem identyczne objawy wymiana łańcuszka i napinacza nic nie poprawiła . Dopiero wymiana nastawnika przyniosła ciszę .

a ile taki nastawnik kosztowal i ile za robote :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie wy takie ceny znajdujecie?? :naughty: dzwoniłem do serwisu VW i mi powiedzieli że nastawnik 350zł i tyle samo za usługe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:blink: o ja pierdziu :wallbash: co one ze złota są ??? kurka ni wim o co teges w ty wszystkim ale jak dzwoniłem do serwisu( VW ) to gość mówił że 350zł cześć i wymiana 350zł. ale nic w czwartek pojadę wymienić to zobaczę co i jak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa to już chyba kojarzę "Gajosa" kiedyś widziałem wątek dotyczący wahaczy w A4 B6 i właśnie ktoś z 3miasta mówił że wymieniał w serwisie w Sopocie i płacił po 200 -300 zł za wahacz. ale jak patrze na te ceny to kto wie czy w tym serwisie nie robił :gwizdanie:[br]Dopisany: 27 Lipiec 2010, 11:26_________________________________________________wiem wiem mówiłem że to nastawnik. a co do rozrządu to właśnie też u nich zmieniam i chcę przy okazji i ten pierdolnik zmienić. za rozrząd same części wyszło ok 1300 ale wsio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem, gdy wymieniłem olej, problem odszedł w nieznane, się znaczy od czasu do czasu mi coś tam zaklekocze szczególnie jak odpalam silnik ale to chwilowo, 1-3s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem gdzieś że po 1-2s klekot powinien się wyciszać i jest to normalnym zjawiskiem :hi:

nawet chyba któryś z użytkowników na forum to pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli słychać go tylko przez krótką chwilę podczas zimnego rozruchu, awaria nie wpływa niekorzystnie ani na osiągi, ani na zużycie paliwa, ponieważ wariator mimo nieprawidłowej pracy wykonuje swoje zadanie przyśpieszania momentu otwarcia zaworów. W tej fazie awarii nie powoduje to także żadnego zagrożenia dla trwałości ani bezpieczeństwa silnika. Jeżeli natomiast hałas utrzymuje się na stałe, także przy ciepłym silniku, może to oznaczać, że sprężyna powrotna przestała funkcjonować i że nie następuje zmiana faz, czyli przekrycie między fazą otwarcia zaworów ssących i wydechowych, czego konsekwencją są gorsze osiągi, ale także mniejsze zużycie paliwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No owszem, ale nie zawsze trzeba go wymieniać. :) Można troche spokojnie poczekać :hi:

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...