wojtas-audi 1 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Autko bylo podpiete wyszly takie bledy : Central locks 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00956 - Key 2 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent Oraz Klimatyzacja : 4 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Prosze o odczytanie bo nie kumam o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 00792 - A/C Pressure Switch (F129) - Przełącznik ciśnienia klimatyzatora 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) - Motor klapy nawiewu powietrza – V71 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) - Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia – G113 01366 - Opened Due to Crash Signal - Otwarcie po sygnale zderzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Czyli co ?? Dalej nic nie kumam ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 te klapy to zlej (na razie), jak będziesz miał kiedyś czas to możesz porozkręcać (sporo roboty) i podłubać. Trzeba ewentualnie odszukać, gdzie są. F129 - to jest to co pisałem, że może wyjść na VAGu jeśli nie masz czynnika. Ale to już musisz mieć naprawdę pusto, u mnie wyskakiwał ten błąd jak miałem <50g na 500g czynnika (uszkodzona skraplacz <chłodnica klimatyzacji> po kamieniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Ale to już musisz mieć naprawdę pusto No niewiem czy pusto, po skasowaniu bledow juz nie pali sie ECON a klima chodzi jak glupia Nie mniej jednak pojade - da sie sprawdzic czy czynnika jest za malo i dopelnic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexpar 0 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Faktycznie dałem plamę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się