Ustawienie spryskiwaczy szyb
1 1

    17 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    arkolek    0

    witam. :hi:

    borykam się już jakiś czas z problemem ustawienia optymalnego kąta spryskiwacza przedniej szyby.

    Wymiary regulacyjne podają wartości, które występują podczas jazdy samochodu. Oznacza to, że na postoju strumienie płynu z dysz są nieco przesunięte.

    – Zaznaczyć zmywalnym pisakiem cztery punkty na przedniej szybie:

    • Wymiar -a- = 250 … 275 mm.
    • Wymiar -b- = 465 … 490 mm.
    • Wymiar -c- = 270 … 415 mm.
    • Wymiar -d- = 140 … 225 mm.

    jshjqsao.png

    Namierzyć te punkty za pomocą przyrządu do regulacji (zwykła igła, szpilka wystarczy) z poszczególnych dysz natryskowych.

    79ae5a2df197deffm.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    schiller    0

    ty masz problemy. bierzesz igle i do dziela. najlepie sobie ustawic oba na roznej wysokosci. lwey wyzej a prawy nizej . zwietkasz to troche efektywnosc...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    arkolek    0

    zabawy z igłą już przerabiałem. Właśnie chodzi mi o to który jak ustawić po obu stronach. dzięki za podpowiedz. niedawno chciałem poprawić oryginalne ustawienie i schrzaniłem na maxa. niestety milimetry sie liczą przy tych ustawieniach :cheesy:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    pre_pl    0

    może układ coś masz niewydolny... ?

    Pamiętaj, że jak ustawisz na postoju, to w czasie jazdy inaczej będzie "sikać".

    Pęd powietrza znacznie obniży tor "siku"

    :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    adadur    0

    Ustaw mniejwięcej wysokość "sikania" :kiss: na 3/4 wysokości szyby ale nie więcej. Od strony pasażera minimalnie bliżej dośrodka. W czasie jazdy powinno być ok.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    arkolek    0

    może układ coś masz niewydolny... ?

    Pamiętaj, że jak ustawisz na postoju, to w czasie jazdy inaczej będzie "sikać".

    Pęd powietrza znacznie obniży tor "siku"

    :cool:

    układ w porządku. wziąłem rady do serca i jest dużo lepiej. dzięki chłopaki :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    szogun0    0

    Proszę.

    Oto fabryczny pomysł na spryskiwacz.

    79ae5a2df197deffm.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    arkolek    0

    dzięki :grin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Strasznie stary kotlet, ale nurtuje mnie ten temat.

    Dlaczego w książce "Audi A4 i A4 Avant - Sam naprawiam samochód" z WKŁ jest jeden dziwny zapis w regulacją spryskiwaczy?

    Z czego ta różnica w wymiarze wynika? Dokładnie to co różni 8DZYA200000 od 8DZYA200001, że jest to odnotowane?

    sprysk.jpg

    Przepraszam za zdublowanie posta.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    pesik87    0

    mi sie zdaje ze odnosi sie to do przedlifta i polifta.. spryski w przedlifcie sa na masce.. w polifcie na podszybiu..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też to podejrzewałem, ale w takim razie różnice w wyglądzie ostatniego lifta i tego lifta przed nie jest do końca taka jak ją opisuje się. Ewentualnie opisuje się to w dosyć mało dokładny sposób.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Fido    0

    Ta serwisówka jest dla B6 i B7 i zapewne stąd ta różnica.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W książce dla B5 dali rysunki dla B6 i B7?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Fido    0

    Wróć.Popełniłem błąd,otworzyłem nie tego PDFa co trzeba.

    Sorry :naughty:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kamil-vag    0

    Odgrzeje, ale szukałem info i znalazłem, może komuś też się przyda. Ustawienie spryskiwaczy szyb dla A4 B6:

    Wymiary regulacyjne podają wartości, które występują podczas jazdy samochodu. Oznacza to, że na postoju strumienie płynu z dysz są nieco przesunięte.

    – Zaznaczyć zmywalnym pisakiem cztery punkty na przedniej szybie:

    • Wymiar -a- = 250 … 275 mm.
    • Wymiar -b- = 465 … 490 mm.
    • Wymiar -c- = 270 … 415 mm.
    • Wymiar -d- = 140 … 225 mm.

    jshjqsao.png

    Namierzyć te punkty za pomocą przyrządu do regulacji (zwykła igła, szpilka wystarczy) z poszczególnych dysz natryskowych.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wrclaguna    4

    Podwiesiłem :wink:

    kamil-vag :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jacek70    2

    A mgłowe spryski ? Jak się ustawia ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members