Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6, 3,0 V6]Pytanie do użytkowników


pawel_p_19

Rekomendowane odpowiedzi

jako ze u mnie byla hamerykanka to 92 oktanow ale ze u nas takiej nie ma to 98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czemu ma nie pojechac ale 92 to najwyzsza liczba oktanow w USA takze dlatego leje 98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak chcesz kupic 3 litrowy silnik i szukasz oszczednosci to pomyliles chyba silniki on nawet na gazie nie jest oszczedny :grin: takze radze ci zmienic obiekt zainteresowan na TDI i bedzie pozamiatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie tylko szukam odpowiedniego silnika. Jeśli pali 95 to ok. A jeżeli 98 to już się trzeba głębiej zastanowić bo jak wiadomo 95 to zawsze taniej. A do diesli jakoś nie mam przekonania przez turbinę. Może zmienie poglądy ale benzyna wydaje mi się lepszym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak tak to lepiej moze szukaj 1,8T zawsze to litr mniej spali :cheesy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak tak to lepiej moze szukaj 1,8T zawsze to litr mniej spali :cheesy:

proszę nie wprowadzać kolegi w błąd, 1.8T spali Ci średnio 11,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek no chyba ze Prezes sie dorwie to 13 litrow :polew: i 4 razy wisle przejezdzal :grin:

Jak na mój styl jazdy to nie wiem czy turbo długo by wytrzymało.....

to ty chyba nie wiesz jak ten pan mgr. Poziek traktuje swoja furmanke a turbo dopiero 2 :cheesy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby piszesz, ze nie zalezy Ci na spalaniu a chcesz oszczedzac na paliwie... chyba lepiej bedzie Ci kupic 1.8T i traktowac turbinke rozsadnie (po skonczonej jezdzie, podczas jazdy mozesz dawac w palnik ile dusza zapragnie :) ). poza tym 1.8T to rozwojowy silnik, jak bedzie Ci malo - dorzucisz kucy na jeden z wielu sposobow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby piszesz, ze nie zalezy Ci na spalaniu a chcesz oszczedzac na paliwie... chyba lepiej bedzie Ci kupic 1.8T i traktowac turbinke rozsadnie (po skonczonej jezdzie, podczas jazdy mozesz dawac w palnik ile dusza zapragnie :) ). poza tym 1.8T to rozwojowy silnik, jak bedzie Ci malo - dorzucisz kucy na jeden z wielu sposobow :)

niby tak, ale ja gangu V6 nie zamienił bym na żadną czwórkę nawet z turbiną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak, ale ja gangu V6 nie zamienił bym na żadną czwórkę nawet z turbiną
]

jesli rozpatrujemy to w takich kwestiach, to musze przyznac Ci racje. kazde V6 brzmi pieknie, wiekszosc z nich to nie szczyty osiagow i ekonomii ale sound wynagradza wszystkie niedogodnosci!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...