Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] 3,0 V6 jaki rozrząd


tommylee

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie, po zakupie mojego autka, chcę wymienić rozrząd, czy ktoś z was orientuje się na jakich częściach to robić? Czy są jakieś zamienniki czy tylko oryginały w seriwsie, ktoś zna może cenę takiej przyjemności? No i w końcu polecacie jakiegoś dobrego mechanika we Wrocławiu lub okolicy?

pzdr Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż.. faktycznie sam pasek chyba kosztuje 400zł ? A jest tam też masa rolek...

I ustawić to jeszcze, rozrząd zrób na najlepszych częściach na jakie Cię stać... Najlepiej oryginały (rzecz jasna).

pasek : 06C109119C (440zł)

rolka : 06C109244C (220zł)

rolka : 06C109244 (220zł)

ramię napinacza : 06C109485A (570zł)

napinacz : 06C109479A (380zł)

pompa wody : 06C121004HX (290zł)

termostat : 06C121111C (140zł)

pierścień uszczelniający (do pompy) : 06B121119C (15zł)

Proszę spisz numery i ceny części i zapodaj na forum.

Tu całkiem fajne info :

http://tinyurl.com/342bex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tylko pytanie w sprawie wymiany rozrządu. Chodzi mi o napinacz i ramię napinacza. W serwisie :audi: powiedzieli, że przy pierwszym rozrządzie nie wymienia się napinacza (tego hydraulocznego bajeru) tylko same ramię napinacza. Tak samo w przypadku pompy wody (przewidziana jest na drugi rozrząd). Macie jakąś opinię na ten temat? I jeszcze tylko pytanko, jaki olej lać do tego silnika (ASN), bo na plakietce jest niewyraźne oznaczenie i nie mam pewności. Do tego silnika są 2 normy VW 501.01 oraz VW 502.00. Czyli wg SAE to chyba 5W 40 bedzie chyba ok, ale jak coś to mnie poprawcie

pzdr Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

ja mam do sprzedania czesci i u mnie taki rozrzad kosztuje:

pasek conti-150zl

rolka EVR-120zl

rolka EVR-120zl

rolka napinajaca EVR -260zl

napinacz EVR-170zl

pompa wody HEPU - 250zl

ewentualnie jak ktos by sie zdecydowal to prosze o kontakt GG 646342 lub @. posiadam rowniez inne czesci do innych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dlaczego cenu u Ciebie jest o połowe nizsza ???

tam koledze wyszło ponad dwa tysace a u Ciebie tysiać ??

I mogą być jeszcze tańsze :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dlaczego cenu u Ciebie jest o połowe nizsza ???

tam koledze wyszło ponad dwa tysace a u Ciebie tysiać ??

ceny z mojego posta to ASO, producentów poza tym jest wielu.. Nie ma co deliberować, należy tylko podjąć decyzję na czym chce się złożyć nowy rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim nie kupujesz w serwisie i tu juz duzo pieniedzy oszczedzasz a pozatym wszystkie rolki i napinacze u mnie nie sa orginalne ze znaczkiem audi tylko zamienniki ktore jakoscia wogole nie ustepuja orginalowi. na allegro taki rozrzad kosztuje 1200zl i sklada sie z identycznych czesci, a u mnie tw granicach 1000zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestaw nr 1 = 1225zł zestaw nr 2 = 2275

pasek conti-150zl pasek : 06C109119C (440zł)

rolka EVR-120zl rolka : 06C109244C (220zł)

rolka EVR-120zl rolka : 06C109244C (220zł)

rolka napinajaca EVR -260zl ramię napinacza : 06C109485A (570zł)

napinacz EVR-170zl napinacz : 06C109479A (380zł)

pompa wody HEPU - 250zl pompa wody : 06C121004HX (290zł)

termostat : 06C121111C (140zł)

pierścień uszczelniający (do pompy) : 06B121119C (15zł)

Rozumiem ze rolka napinajaca EVR = ramię napinacza : 06C109485A , tak?

Jesli tak to roznica wynosi 1050zl, pytanie tylko czy te czesci rzeczywiscie sa tej samej jakosci (bez oznaczen), moze juz ktos to przerabial i wie co nie co na ten temat?

[br]Dopisany: 31 Styczeń 2008, 20:20 _________________________________________________

a to dlaczego cenu u Ciebie jest o połowe nizsza ???

tam koledze wyszło ponad dwa tysace a u Ciebie tysiać ??

I mogą być jeszcze tańsze :naughty:

Co sugerujesz? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli tak to roznica wynosi 1050zl, pytanie tylko czy te czesci rzeczywiscie sa tej samej jakosci (bez oznaczen), moze juz ktos to przerabial i wie co nie co na ten temat?

Z częściami w ASO jest tak, że np. AUDI wybiera sobie producenta danej części i ten producent robi je dla nich oznaczając tylko znaczkiem AUDI.

Dla przykładu bardzo często łożyska ze znaczkiem firmowym AUDI są dokładnie te same co SKF, bo oni robią właśnie dla AUDI (lub RUVILLE - nie pamiętam), z tą różnicą, że AUDI narzuca sobie olbrzymią marżę.

Co sugerujesz? ;)

Nic nic :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przykładu bardzo często łożyska ze znaczkiem firmowym AUDI są dokładnie te same co SKF, bo oni robią właśnie dla AUDI (lub RUVILLE - nie pamiętam), z tą różnicą, że AUDI narzuca sobie olbrzymią marżę.

No.. Jednak nie zapominajmy o kontroli jakości, może być zupełnie inna.

Fakt faktem, że Audi w Polsce (Kulczyk :disgust: ) ma dość potężną marżę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo jest z wahaczami, podobno lemforder robi dla audi i oznacza ich logo. [br]Dopisany: 17 Luty 2008, 18:25 _________________________________________________sprowadzilem ze stanow audi 3.0 V6 Quattro, 83 tys ok. Wymieniac rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś pewny przebiegu to po co Ci się pokować w koszty skoro w książce serwisowej z USA masz wpisaną wymianę paska przy 155.000 km a w serwisie w Polsce mówią 120.000 km. A wydatek nie jest mały

[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 15:18 _________________________________________________Właśnie wymieniłem rozrząd u siebie w 3.0 V6 AVK 220 HP i powiem szczerze że jestem zadowolony.

Ceny części nie są może rewelacyjne ale nie skusiłem się na oryginalne części z serwisu.

Troszkę popytałem, podzwoniłem i dowiedziałem się iż zamienniki nie odbiegają jakością od oryginałów. Najważniejsze jest to aby cześci nie były produkowane w Chinach.

Założyłem pasek Conti i wymieniłem wszystkie rolki, pasek klinowy, pompę wody, tłumik drgań oraz termostat.

Opłaca się wymienić wszystko gdyż aby dostać się do jakiejkolwiek w/w częśći trzeba rozkręcać cały przód i spuszczać płyn z chłodnicy.

Częśći kupowałem u kolegi z forum Michallo33 - wsyzstko wszło mnie 1300 zł i zanaczam że dodatkowo wziąłem tłumik drgań oraz pasek klinowy (tego nie wymienialiście) - możliwe że należałoby wymienić rolkę alternatora (chyba).

Jeżeli ktoś chce namiar na znakomitego mechanika (tylko że jest pod Warszawa (za Góraszką) - ode mnie po znajomości wziął 500 zł - myślę że przy powołaniu się na mnie nie weźmie więcej niż 600 zł - co ważne robi to w jeden dzień.

Jak by ktoś potrzebował jakiejś rady lub mojej opini proszę o kontakt na GG lub priv.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...