Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:banan: wymiana pompy z kodowaniem się powiodła. Próbę jaka mogłem zrobic żeby sprawdzić EDS to po podniesieniu na żabie tylnego koła całosć przy lekkim dodaniu gazu zaczyna jechać do przodu. Przy zerwaniu przyczepności na szutrze :kox: autko zostawia 4 ślady buksowania kół więcej możlowości nie mam aby sprawdzić działanie EDSu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tak zastanawia. Skoro w audi jest napęd na 4 koła stały z mechanizmem stałym między osiowym to jak zerwie się wał napędowy to nie pojedziemy ani do przodu ani do tyłu. Mając swap na quattro bez zmienionej pompy abs podnaszając jedno koło tylne bądź przednie nie ruszymy z miejsca tak ? Bo na to wychodzi. Dlatego eds jest zawsze w quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak eds jest,z tym że jak podniesiesz koło to nie ruszysz ale jak dasz pedał w podłogę to ruszysz ale jak półoś pęknie czy przegub to d*pa z tego nie ruszysz,w haldex-ie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli czeka mnie jednak założenie pompy abs od quattro. Czy przyciskiem ESP wyłączmy również eds? Pytanie retoryczne do zabawy na śniegu itd. Czy trzeba jak w b5 wyciągać bezpiecznik od abs?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie czytalem wypowiedzi chlopakow z a6 podobno przytrzymanie dluzej przycisku daje kompletna dezaktywacje asr+esp (niby po pojawieniu sie ikony esp na zegarach niedokonca jest zdeaktywowany system kontroli, dopiero po dluzszym nacisnieciu kontrola sie wylacza) u mnie w a4 po dluzszym nacisnieciu dezaktywuje sie przycisk, bynajmniej takie mam wrazenie

chyba pobawie sie z bezpiecznikiem;D

Wpis z naszego forum

A jednak Wpis z innego forum

wyłącznik ABSu odcina napięcie na sterownik, więc odłączająć ABS wyłączasz też EDS :-P Łatwo to sprawdzić wystarczy wyciągnąć bezpiecznik ABS i już EDS nie zadziała :-P Tak samo mieliśmy jak jeden z czujników ABS padł, quattro zgłupiało i tylko 2 koła mieliły :-P

Edytowane przez Paolo1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie mam taki problem po wymianie pompy na quattro nie moge sie zalogować do sterownika co moze byc nie tak ? :///

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się ze poprzekładałeś piny we wtyczce?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

W ogóle nie możesz wejść w Vagu w sterownik ABS?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak piny przełożyłem ale jak wchodzę w sterownik login potem kodowanie to wyskakuje mi błąd ze logowanie zostało przerwane ;/ i wszedzie mam 00000 nie wiem czy to wina sterownika czy moze kabel do d*py ://


w sterownik moge wejsc ale nie moge sie zalogować ani zakodować sterownika

Edytowane przez slawek9106
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy kodowaniu pod nim czyli workschop masz tam coś? Czy same kreski?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod kodowanie wpisz 1234 może to pomoże niby nie mogą być zera

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kabelek kkl stary jak świat. Postępowałem zgodnie z filmikiem z ross-tech o kodowaniu abs i nie miałem problemów.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

A to drugie logowanie udaje Ci się wpisać czy po kodowaniu zrywa już?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kkl ale nie próbowałem nawet


udało mi sie połaczyc kkl ale po wyjsciu ze sterownika kodowanie znika ;/


przy ustawianiu kata skretu nie ma reakcji cały czas jest -2.5 stopnia i nie reguje na ruchy kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logujesz 9555

Kodujesz 4255 a pod tym w workschop wpisujesz 1234

Robisz korektę kiery na 0stopni znowu logujesz 40168 i nic ???

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Po nieudanym niedokonczonym kodowaniu i wyjściu ze sterownika według mnie zawsze będziesz miał zera

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...