Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zegary mam z 2001 roku i one brały prędkość bezpośrednio od skrzyni. Od 2002/2003 roku skrzynie nie miały impulsatora i tam był tylko czujnik wstecznego (tak jak u mnie, skrzynia z 2007roku) i trzeba pociągnąć sygnał prędkości z ABS do zegarów. Jak dobrze pójdzie to prędkość ruszy, jak nie to edycja wsadu licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doktorek83 Kurcze szkoda auta :((( Podłoga w bagażniku cała ? Może jakiś ogarnięty blacharz ładnie to wyciągnie bez spawania i ton szpachli.

Żaden mechanik / elektryk / elektornik nie chce mi się podjąć przełożenia 2 pinów w kostce ABS, a sam boje się za to zabrać... Dużo ogólnie jest roboty żeby to zrobić ? Piny ładnie wychodzą czy trzeba jakieś narzędzia mieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Makale napisał:

doktorek83 Kurcze szkoda auta :((( Podłoga w bagażniku cała ? Może jakiś ogarnięty blacharz ładnie to wyciągnie bez spawania i ton szpachli.

Żaden mechanik / elektryk / elektornik nie chce mi się podjąć przełożenia 2 pinów w kostce ABS, a sam boje się za to zabrać... Dużo ogólnie jest roboty żeby to zrobić ? Piny ładnie wychodzą czy trzeba jakieś narzędzia mieć ?

Bez problemu najpierw sprawdz w vcds jakie masz kodowanie po przelozeniu trzeba przejechac kawalek potem program u mnie w 03 abs 09375 login potem cogin 04475 wsc 00466 u mnie sprawdz na pompie jest ten numer 4ostatnie cyfry potem kiera w lewo 30% potem w 08 mb kanał 005 login 40168 potem w 04 kanał 001 i gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Makale napisał:

Ale ja na razie w samej kostce muszę piny przełożyć.

O tym mówię po przełożeniu pinów ujrzysz piękna choinke ? na desce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już bez przełożenia mam choinkę. Miga ręczny, pali się ABS i ESP i na fisie czerwony wykrzyknik. Komp pokazuje zwarcie na czujniku ABS w lewym kole. Muszę przełożyć te piny, usunąć błąd i ABS ożyje tylko nie potrafię rozebrać tej wtyczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.11.2017 o 13:10, MemberA4 napisał:

powinny być równiez wybite litery

Miałeś racje, na samym dole znalazłem zeszlifowane numery ale ETS udało się odczytać.  4 osoby niczego nie znalazły... a jeszcze okularów nie miałem.

Masz może listę skrzyń z przełożeniami ?

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2017 o 14:29, Makale napisał:

Dużo ogólnie jest roboty żeby to zrobić ? Piny ładnie wychodzą czy trzeba jakieś narzędzia mieć ?

roboty nie jest dużo tylko jeden przewód trzeba dość naciągnąć żeby wszedł w otwór przynajmniej u mnie tak było że wszedł "na styk"

do wyciągnięcia najlepiej mieć jeden z takich przyrządów

image.png

ja poradziłem sobie drutem ze stali nierdzewnej podszlifowanym na odpowiednią grubość

Po rozpięciu kostki z pompy ABS w jej środku jest zabezpieczenie które uniemożliwia wysówaniu pinów do tyłu posiada ono kontrastujacy kolor więc nie ma problemu z jego namierzeniem

trzeba je tylko kawałek odsunąć od środka, poczujesz klikniecie

po tym wsadzasz ten przyrząd i (nie wyciagając go) wyciągasz pin od tyłu

piny są chyba stalowe bo zabezpieczenie na pinie musi być ciągle wciśnięte żeby on wyszedł z kostki

 

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, marcin4x4 napisał:

Masz może listę skrzyń z przełożeniami ?

a do jakiego typu skrzyń potrzebujesz przełożenia to się coś poszuka :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem na etapie juz jezdzacego quattro.
Postow jest od groma a ja nie naleze do cierpliwych .
Dawca 2.5 tdi skrzynia wal tylny wuzek z dyfrem zbiornik.
Wsio jest juz w pd130 nawet sprzeglo pasowalo.

Predkosciomerz to juz wyczytalem ze idzie z absu tak samo jak moja fwd skrzynia musze tylko przerobic czujnik od wstecznego.
Bardziej meczaca mnie sprawa to 2 wtyczki na pompie paliwa glowna wtyczka z zasilaniem i wskaznikiem paliwa to wiem wsio dziala, ale droga wtyczka 2 pinowa? Na angielskich forach mowia ze to od pompki przelewowej w zbiorniku jesli to prawda to co z nia zrobic ? Jak podlaczyc? I czy w ogole potrzeba ?1de85b76e0b4259e7afc86ae03fb57ee.jpg

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, misiek_gda napisał:

ale droga wtyczka 2 pinowa?

ta wtyczka zostaje nie podłączona.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, misiek_gda napisał:

Na angielskich forach mowia ze to od pompki przelewowej w zbiorniku jesli to prawda to co z nia zrobic ? J

Cytuj

Jak masz wtyczkę dwupinową przy prawym pływaku to znaczy że masz zbiornik od 2.5 tdi. Przy tym silniku występował czujnik braku paliwa. Sygnał z czujnika blokował możliwość uruchomienia auta. W przypadku 1.9 tdi nie podpinasz go.

Edytowane przez bobikos

 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi wtyczka 2 pinowa jesty tylko w 2.5 tdi, jak paliwa nie masz to nie odpalisz auta. Pewno zabezpieczenie, żeby pompy VP44 nie zapowietrzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do jakiego typu skrzyń potrzebujesz przełożenia to się coś poszuka [emoji4]
 

Mam listę wszystkich dyferow i skrzyń biegów. Podaj e-mail to podeśle


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra auto po jezdzie testowej i jestem w szoku trasa ta sama w ciagu tyg 400 mil z kawalkiem i z 5tki skrzyni na 6tke quattro 1/4 zbiornika w kieszeni
spalanie max 52mpg na skrzyni 5tce
Do 60mpg na skrzyni 6tce Q

Predkosci te same

Wal zostal przerobiony i podpora przesunieta o 20 cm do ori mocowania widzialem na necie ze sa waly z krotka jedna czescia tak czy inaczej firma robila juz na takie patenty do ciezarowych wiec tym sie nie przejmuje

Czujnik wstecznego zrobiony z wykozystaniem starej wtyczki z oski plus nowa wtyczka z audi

Teraz tak zbiornik paliwa z 2.5tdi 180 z jednym plywakiem czy kodowanie jest takie samo do wskaznika bo zauwazylem ze jest bardzo czuly wskaznik na zmiany stylu jazdy

Skrzynia z 2.5 wydaje mi sie ze miala chlodnice bo byly 2 otwory nie zaslepione jeden nad pol osia drogi na tranfer boxie czy chodnica zeczywiscie jest wymagana czy wystarczy zaslepic (tak mam na ta chwile i z 500 mil zrobione juz)

Czy pompa absu z 2.5 bedzie pasowac do 1.9?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 tdi miały chłodnicę oleju. Ja wymieniłem chłodnicę na wersję od 1.9 tdi automat - ona ma chłodnicę oleju w chłodnicy wody, wszystko pasuje do siebie. Możesz jeździć bez lub dodać osobną chłodniczkę. Jak bardzo jest ona potrzebna nikt Ci raczej nie odpowie, najwyżej ugotujesz skrzynię.

Pompę abs musisz kupić od Q, czyli z końcówką A. Wersja silnikowa nie ma znaczenia bo i tak trzeba zakodować. Drugi czujnik poziomu paliwa trzeba podciągnąć do licznika i sam licznik przekodować. Na jednym pływaku od poziomu 1/4 w dół wskaźnik zaczyna szaleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...