Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

Po mojej ingerencji już tak? była oska automat jest manual i prawie quattro skrzynia i reszta  z A4 b7 2.0 tfsi quattro Wal nie pasuje bo w b7 w innym miejscu mocowanie jest.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po mojej ingerencji już tak[emoji6] była oska automat jest manual i prawie quattro skrzynia i reszta  z A4 b7 2.0 tfsi quattro Wal nie pasuje bo w b7 w innym miejscu mocowanie jest.... 
Gdzie masz mocowanie walu przy baku prawie jakies 15 cm od lozyska na wale ?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojej ingerencji już tak[emoji6] była oska automat jest manual i prawie quattro skrzynia i reszta  z A4 b7 2.0 tfsi quattro Wal nie pasuje bo w b7 w innym miejscu mocowanie jest.... 
Niektóre wały maja te same numery w cabrio i sedan avant wiec muszą pasować
np z końcówką T

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, bartekzks napisał:

Witam pilna sprawa bo musze kupić wał do quattro

 

Do A4 B6 1.8 T AVJ skrzynia 6 biegów wał musi mieć nr

8E0521101C

  czy moze być o nr

8E0521101F

Czy może być inny jak tak to jaki nr ??

 

Błagam o szybką odp !!

 

W avj quattro nie było 6b. Były tylko 5b FNU FPT FTZ.

Podaj najlepiej jaką masz skrzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, krzysiekml napisał:

jak rozwiązałeś sprawe z pokazywaniem prędkości na liczniku?

 

Auto jeszcze nie jeździ.  Praca stoi przez wal po nowym roku przyjdzie wal i ruszymy dalej z tematem. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Miras95 napisał:

W avj quattro nie było 6b. Były tylko 5b FNU FPT FTZ.

Podaj najlepiej jaką masz skrzynie.

Skrzynia jest z A4 b7 2.0 tfsi quattro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem, juz jakis czas po zabiegu aczkolwiek mam problem, wahacz zaczal stukac w drazek stabilizatora. Wychodzi na to ze caly drazek trzeba zmienic, moglby ktos podrzucic jakies numery lub sugestie ?
 

drazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, shogu napisał:
Jestem, juz jakis czas po zabiegu aczkolwiek mam problem, wahacz zaczal stukac w drazek stabilizatora. Wychodzi na to ze caly drazek trzeba zmienic, moglby ktos podrzucic jakies numery lub sugestie ?
 
drazek.jpg.3a2d02a8160ee76bc2aa2e1f0d9fa30f.jpg

Chyba na drążku brakuje tulejek ustalajacych i musial się cały przesunac w jedna stronę albo go przykręciłes do góry nogami . Jakie masz zawieszenie 1ba czy be bv?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w avj były 6b? 
 

Nie [emoji23] albo swap
Panowie ma ktoś wał 8E0521101F lub C
Bo w moim są duże luzy na krzyżaku przy podporze [emoji20] kręcąc obiema częściami wału jest luz 2mm :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie zastanawiam sie nad przekladka na quattro w awx - jest tu jakas pulapka?
Trzeba zmieniac sprzeglo z dwumasem ? W ubiegklym roku zmienialem na nowe i jesli w przekladce tez trzeba zmieniac to byloby przykre ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Panowie zastanawiam sie nad przekladka na quattro w awx - jest tu jakas pulapka?
Trzeba zmieniac sprzeglo z dwumasem ? W ubiegklym roku zmienialem na nowe i jesli w przekladce tez trzeba zmieniac to byloby przykre [emoji6]
W zaleznosci od rozmiaru sprzegla umnie bylo to samo do skrzyni z 2.5

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bubers napisał:

jest tu jakas pulapka?
Trzeba zmieniac sprzeglo z dwumasem ?

zmieniać nie musisz ale jest pułapka :) która może doprowadzać do szybszego zużycia łożyska igiełkowego podpierającego wałek sprzęgłowy ale nikt na to nie zwraca raczej uwagi bo jeździ się normalnie z tym :)

ja jeździłem na 228 trochę bo tez miałem niedawno wymieniane ale chciałem zrobić tak jak fabryka i zainwestowałem w nowe 240 i resztę gratów jak jest w AVF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje pomocy.. dziś rozpocząłem  przekładkę quattro do audi a4 b7 1.8t. Cały zestaw z 2tfsi. Problem polega na tym że jeden przewód z pompy paliwa jest za gruby i nie pasuję na króciec mojego filtra paliwa;/ nie można przełożyć mojego bo w pompie też jest grubszy króciec. proszę o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałeś rację od początku, dziś byłem po bak z 3.0 asn zamontowałem przed chwilą i wszystko pasuje. Jeden wężyk trzeba przełożyć ze swojego ten co idzie od wysokości wlewu a, ten od pływaka jest na styk z długością trochę inaczej go puściłem ale dało radę. Z 2 tfsi bez przeróbek nie pasuje. dzięki za pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2018 o 18:57, MemberA4 napisał:

zmieniać nie musisz ale jest pułapka :) która może doprowadzać do szybszego zużycia łożyska igiełkowego podpierającego wałek sprzęgłowy ale nikt na to nie zwraca raczej uwagi bo jeździ się normalnie z tym :)

ja jeździłem na 228 trochę bo tez miałem niedawno wymieniane ale chciałem zrobić tak jak fabryka i zainwestowałem w nowe 240 i resztę gratów jak jest w AVF

szczerze mowiac nawet nie wiem co to jest i jakie sa tego konsekwencje ;)

W dniu 7.01.2018 o 17:50, krzysiekml napisał:

sprzegło zostanie Twoje 

 

dzieki

 

Jest ktos taki to ogarnalby calosc na dobrych czesciach na podkarpaciu ?
Ja nie wiedzialbym od czego zaczac w kompletuwaniu sprzetu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki
 
Jest ktos taki to ogarnalby calosc na dobrych czesciach na podkarpaciu ?
Ja nie wiedzialbym od czego zaczac w kompletuwaniu sprzetu...
Darku, ja bym zapytał chłopaków w VAG-serwis w Świlczy.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Wykonałem u siebie w B7 swap na quattro, wszystko robiłem sam i pod względem mechanicznym jest cacy. Chciałbym zapytać o zmianę w elektronice a mianowicie chodzi mi o adaptację nowego baku i czy w esp trzeba coś zmieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...