Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 12.01.2018 o 22:25, koch007 napisał:

Koledzy mam komplet gratów z 2.0 tfsi do 1.8t bex czy wystarczy jak do zbiornika z 2.0 tfsi założę kosz z pompa od 1.8t lub 3.0 z quattro czy nie podejdzie?

jestem w trakcie przekładki też takiego zestawu do b7 1.8t mam wrzucony tył w poniedziałek jadę wrzucać skrzynię i wał . Jeśli chodzi o zbiornik z 2 tfsi to mi nie pasował wężyk ten grubszy od pompy do filtra niby się przerabia, ale ja nie ryzykowałem i koleś od, którego miałem zestaw miał bak od 3.0 asn. Przerzuciłem jeden przewód chyba to jest powrót ten co idzie od wlewu i pasuje. Jeden od pływaka jest na styk narazie jest ale zmienię na oryginalny z 1.8t.  Co do przełożenia pompy to niby nie pasuje ale tego nie wiem na pewno, niech się inni wypowiedzą..  Ogólnie niektórzy twierdzą że się da ten bak ogarnąć ale mi nikt nie chciał w tej kwestii pomóc, więc nie ryzykowałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

12 godzin temu, Misieqq7 napisał:

jestem w trakcie przekładki też takiego zestawu do b7 1.8t mam wrzucony tył w poniedziałek jadę wrzucać skrzynię i wał . Jeśli chodzi o zbiornik z 2 tfsi to mi nie pasował wężyk ten grubszy od pompy do filtra niby się przerabia, ale ja nie ryzykowałem i koleś od, którego miałem zestaw miał bak od 3.0 asn. Przerzuciłem jeden przewód chyba to jest powrót ten co idzie od wlewu i pasuje. Jeden od pływaka jest na styk narazie jest ale zmienię na oryginalny z 1.8t.  Co do przełożenia pompy to niby nie pasuje ale tego nie wiem na pewno, niech się inni wypowiedzą..  Ogólnie niektórzy twierdzą że się da ten bak ogarnąć ale mi nikt nie chciał w tej kwestii pomóc, więc nie ryzykowałem. 

Rozumiem bo w tym zbiorniku z tfsi nie ma wogole tego jednego przewodu co idzie od pływaka do filtra bo filtr paliwa w 1.8t ma 4 wyjścia a ten 2.0 3. Ale jeśli chodzi o sam zbiornik to różni się czymś czy identyczny jak miałeś okazję spojrzeć na oba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, koch007 napisał:

Rozumiem bo w tym zbiorniku z tfsi nie ma wogole tego jednego przewodu co idzie od pływaka do filtra bo filtr paliwa w 1.8t ma 4 wyjścia a ten 2.0 3. Ale jeśli chodzi o sam zbiornik to różni się czymś czy identyczny jak miałeś okazję spojrzeć na oba?

Jest ten przewód on nawet pasuję. Wychodzi z pompy jak w ośce.  filtr trzeba swój dać wiadomo. W 1.8t od filtra w stronę silnika wychodzi zasilanie a ten drugi przewód do filtra idzie z baku od przewodu powrotu, który się rozdziela i łaczy sie z filtrem paliwa a druga część idzie w stronę silnika chyba do filtra węglowego. Także ten jeden przewód dajesz od ośki on jest przy samym wlewie od takiego białego zbiorniczka wychodzi. Najlepiej dorwać bak z 1.8t wtedy nic nie trzeba przekładać, bo w 3.0asn ten od pływaka przewód jest na styk i lepiej dorwać z 1.8t albo przedłużyć go. Zbiornik takie same na dole różnią sie troszkę kształtem ale z tego co wiem to pasują , ale ja nawet nie przymierzałem tego z 2 tfsi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Misieqq7 napisał:

Jest ten przewód on nawet pasuję. Wychodzi z pompy jak w ośce.  filtr trzeba swój dać wiadomo. W 1.8t od filtra w stronę silnika wychodzi zasilanie a ten drugi przewód do filtra idzie z baku od przewodu powrotu, który się rozdziela i łaczy sie z filtrem paliwa a druga część idzie w stronę silnika chyba do filtra węglowego. Także ten jeden przewód dajesz od ośki on jest przy samym wlewie od takiego białego zbiorniczka wychodzi. Najlepiej dorwać bak z 1.8t wtedy nic nie trzeba przekładać, bo w 3.0asn ten od pływaka przewód jest na styk i lepiej dorwać z 1.8t albo przedłużyć go. Zbiornik takie same na dole różnią sie troszkę kształtem ale z tego co wiem to pasują , ale ja nawet nie przymierzałem tego z 2 tfsi. 

To teraz jaki masz filtr, ile ma wejść i wyjść? Ja w ośce w bexie mam dwa wejścia i dwa wyjścia a jak oglądam zbiorniki z 3.0 czy z 1.8t to tez różnie jedne maja 4 drugie 3. Ten jeden dodatkowy wychodzi nie z pompy za pasażerem tylko od pływaka za kierowcą. Jakie zadanie ma ten dodatkowy? Czy mogę założyć bez tego i wtedy też filtr na 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, koch007 napisał:

To teraz jaki masz filtr, ile ma wejść i wyjść? Ja w ośce w bexie mam dwa wejścia i dwa wyjścia a jak oglądam zbiorniki z 3.0 czy z 1.8t to tez różnie jedne maja 4 drugie 3. Ten jeden dodatkowy wychodzi nie z pompy za pasażerem tylko od pływaka za kierowcą. Jakie zadanie ma ten dodatkowy? Czy mogę założyć bez tego i wtedy też filtr na 3.

filtr musi zostać z 1.8t. żeby podłączyć poprawnie musisz przełożyć jeden przewód ze swojego baku ten co idzie od wlewu bokiem zbiornika w stronę filtra , on łączy się z filtrem od przodu, natomiast ten z pływaka w 3.0 asn nie idzie do filtra paliwa tylko się łączy gdzieś obok w 3.0 asn a w 1.8t wchodzi do filtra od tyłu obok zasilania.  Ja go podłączyłem do filtra ale puściłem go górą bo jest trochę krótki . Oryginalnie ten przewód z pływaka  z 1.8t jest dłuższy i wyprofilowany żeby wejść za filtr. jak coś to napisz na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a pompa abs ze sterownikiem od b7 2.0tfsi podchodzi p&p do 1.8t b6 2003r ? tylko kwestia kodowania zostaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup pompę od b6, pompy wizualnie się różnią i moze być problem z wpasowaniem od b7.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bobikos napisał:

Kup pompę od b6, pompy wizualnie się różnią i moze być problem z wpasowaniem od b7.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Kolego a pompa od 3.0 asn z tiptronikiem 2001r może być do 1.8t 2003r. Tzn chodzi mi o odczyt tej prędkości 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa ABSu nie ma nic do odczytu prędkości, obojętnie jaki silnik i skrzynia była w dawcy quattro ważne żeby była do danego modelu czyli do B6 od B6 do B7 od B7

u mnie jest pompa od 3.0 ASN a jak widzisz mam klekota 1.9 :)

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie właśnie dziś po północy wyjechałem quattro z garażu!!! wrzuciłem tył z pomocą Taty a skrzynie i wał u znajomego. Jest radość, było dużo nerwów. . Chciałem podziękować wszystkim tym co mi pomogli z  forum:) nie każdy chciał pomóc, ale na szczęście są jeszcze dobrzy ludzie;) 

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich z forum,siadla mi skrzynia mutitronik,i zamiast dawac do regeneracji postanowilem zmienic na manual plus quattro,czy znacie kogos w okolicy krakowa kto sie tym zajmuje,jakis mechanik godny polecenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie numer pompy ABS pod quattro do a4 b6 1.8t manual potrzebuje. Bo jak miałem oska automat a zrobiłem swap na manual quattro to muszę zmienić co nie? "cos jeszcze trzeba zrobić? Kiedyś było coś wspomniane o przeróbce w kostce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie numer pompy ABS pod quattro do a4 b6 1.8t manual potrzebuje. Bo jak miałem oska automat a zrobiłem swap na manual quattro to muszę zmienić co nie? "cos jeszcze trzeba zrobić? Kiedyś było coś wspomniane o przeróbce w kostce
Wszystko jest w tym temacie. Co przepiąć, gdzie przepiac, jak wypiąć, jakich nr pomp szukać. Trzeba poświęcić trochę czasu na poczytanie a napewno się dowiesz ciekawych informacji [emoji4]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie czy orientuje się ktoś z was czy do kabrioleta też można wsadzić Quattro w etce nie ma numerów podłóg i nie jestem pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, MemberA4 napisał:

Wszystko jest w tym temacie. Co przepiąć, gdzie przepiac, jak wypiąć, jakich nr pomp szukać. Trzeba poświęcić trochę czasu na poczytanie a napewno się dowiesz ciekawych informacji emoji4.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

tak wiem ,że było tylko w poracy akurat byłem to nie miałem zbytnio czasu kopać..  Ale już znalazłem (chyba) tak wiec panowie pompa o nr 8E0614517A  do 1.8 T manual bedzie ok ?? prosze o szybka odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ,że było tylko w poracy akurat byłem to nie miałem zbytnio czasu kopać..  Ale już znalazłem (chyba) tak wiec panowie pompa o nr 8E0614517A  do 1.8 T manual bedzie ok ?? prosze o szybka odp
Tak 517A taką najszybciej znajdziesz.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2018 o 11:59, bongod napisał:

Daj kolego znać jakie obroty masz na 6b przy 140. Mam teraz z bexa zestaw i masakra 3700 jednak przy dużo ;). Rozumiem że pod 1.8t p&p Ci podeszła skrzynia, półośki i dyfer?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
 

Kolego dziś sprawdzałem i przy 140 na 6b miałem coś lekko ponad 2900 obrotów. Także Soul87 się nie mylił:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko :)

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Misieqq7 napisał:

Kolego dziś sprawdzałem i przy 140 na 6b miałem coś lekko ponad 2900 obrotów. Także Soul87 się nie mylił:) 

To trzeba będzie robić przekładkę quattro na quattro :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie

 

 robił ktoś po wymianie na quattro regulację linek ręcznego? bo łapie mi za wysoko wcześniej łapał niżej? 

zmalałem coś takiego? robił ktoś z forum według tego czy jest jakaś inna regulacja?

 

 

* Dzięki automatycznej regulacji hamulca tylnego koła, nie jest już konieczna dalsza regulacja hamulca ręcznego. Ponowna regulacja jest wymagana tylko w przypadku wymiany cięgien hamulca ręcznego, zacisków hamulcowych, klocków hamulcowych lub tarcz hamulcowych.
* Nożny układ hamulcowy musi być odpowietrzony i działać prawidłowo.
* Dźwignia hamulca ręcznego, cięgna hamulca ręcznego i uchwyt muszą być całkowicie zamontowane

– Ustawić pozycję dźwigni przy zaciskach hamulcowych A = 1,5 mm za pomocą szczelinomierza
– Nacisnąć silnie pedał hamulca co najmniej 3 razy.
Dla lepszej przejrzystości dźwignia hamulca ręcznego jest przedstawiona w stanie wymontowanym.

a460180.png

– Nacisnąć przycisk odblokowujący poz. -2-. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)
– Puścić przycisk odblokowujący
– Przynajmniej 3 razy mocno pociągnąć dźwignię ręcznego hamulca
– Dźwignia ręcznego hamulca w położeniu spoczynkowym.
– Nacisnąć przycisk odblokowujący. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego)
– Puścić przycisk odblokowujący
– Wyjąć szczelinomierz z zacisków hamulcowych

a460181.png

– Skontrolować ustawienie dźwigni na zaciskach hamulcowych.
– Odstęp A między dźwignią a ogranicznikiem powyżej 0 i poniżej 1,5 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...