Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, MemberA4 napisał:

Odkrec ten metalowy pierścień i zobacz czy tam masz pompe bo jak dka mnie to jest drugi plywak wsadzony zamiast pompy

Tfu , pompa jest po prawo. Masz cos pokombinowane... Chyba ktos zamuenil plywaki lewe. Bo powinienes miec powrót po lewo a ktos wsadzil chyba plywak gdzie powrot jest po prawo z pompa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak cos daj na priv bo mam caly zbiornik od 2.0tdi w cenie pływaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieściło się, można było zrobić to na kolanku 1/8" wz, ale akurat nie miałem takiego pod ręką. Jest nypel 1/8" redukcja 1/8"x1/4", kolano 1/4" I końcówka 1/4x8mm. Weszło spokojnie zostało jakieś 2 cm luzu. Rozwiązanie wydaje się lepsze od plastiku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam trochę inne pytanie.

Jak teraz założę hak do b6 avant to czy nie będzie to później przeszkadzało w dołożeniu Q?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Przym napisał:

Panowie mam trochę inne pytanie.

Jak teraz założę hak do b6 avant to czy nie będzie to później przeszkadzało w dołożeniu Q?

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytanko w "drugą strone" Czy żeby zrezygnować z quattro wystarczy że kupie zwykłą skrzynie i zdemontuje wał? Czy dyfer moze zostać i wszystko co z tyłu może zostać? Czy musze dokupić coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylatuja skrzynia i wal a dla utraty zbędnego balastu czyli dyfra i półosi zamieniasz tylne zwrotnice na te od ośki i możesz śmigać? chyba ze masz stare tylne przeguby zewnetrzne to opróżniasz je z wnętrzności i przykrecasz z powrotem do piast?

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, zibi0310 napisał:

Koledzy pytanko w "drugą strone" Czy żeby zrezygnować z quattro wystarczy że kupie zwykłą skrzynie i zdemontuje wał? Czy dyfer moze zostać i wszystko co z tyłu może zostać? Czy musze dokupić coś jeszcze?

A można spytać kolego skąd taka decyzja o demontażu quattro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zalezało mi na samym zmniejszeniu wagi ale zaciekawiłeś mnie tym ze jezeli mam stare przeguby to moge je wybebeszyc tylko pytanie w jakim sensie stare? Auto jest z 2002r a4 b6 bfb Czy mocowanie skrzyni z oski jest w tym samym miejscu co quattro? Co do powodu checi zmiany to mam dosyc stukania przy zmianie biegów Kupilem druga skrzynie, dyfer, nowe poduszki silnika i skrzyni za namowami mechaników Podpora ok luz na krzyżaku akceptowalny Teraz za namową kupilem nowe poduchy dyfra ale stare okazały sie ok tyle ze za demontaż i montaż dyfra musialem zaplacic Kolejna diagnozą byly tylne przeguby tyle ze w innym warsztacie powiedzieli ze są one bankowo sprawne ale że powodem mogą byc poduszki tylnych sanek ale cena czesci i robocizny mnie zniecheca głównie dlatego że mam obawy ze g..no to da a stuki i tak zostaną Mam dość warsztatów i mechaników rzucajacych diagnozami Mam swiadomosc ze quattro to super sprawa bo doswiadczyłem tego w zime ale mam dość stukania przy szybszym ruszaniu czy przy redukcji np z 3 na 2 jak chce szybciej zmienic pas Koledzy ile trzeba dac za skrzynie od ośki żeby to nie był trup? Ceny na alledrogo są bardzo rozrzucone wiec nie chce znowu utopic Może ktoś ma jakąś sprawną skrzynie z ośki i chciałby sie zamienic za skrzynie gdu quattro I jeszcze pytanie czy jezeli kupie 6 biegową skrzynie to tak samo tylko odpinam wał i to bedzie hulać czy coś dokupic trzeba?

Edytowane przez zibi0310
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, zibi0310 napisał:

zaciekawiłeś mnie tym ze jezeli mam stare przeguby to moge je wybebeszyc tylko pytanie w jakim sensie stare?

Mogą być nawet zużyte. Montaż jest po to abyś w zwrotnicy quattro łożysko mógł za pomoca czegoś ścisnął dla tego ja osobiście wolałbym podmienić całe zwrotnice z piastami od ośki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o luzie na krzyzaku... Rozumiem że chodzi o luz na środku wału tak? Wiedz ze pomiedzy obiema częściami wału nie powinno być żadnego luzu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałeś skrzynie 6 to szukaj 6 to ominie cię wymiana wybieraka biegów. Pytaj od razu o łapę do skrzyni bo podpora raczej ta sama będzie ? przynajmniej u mnie tak bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...