Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

 kodowanie na youtube znajdziesz :)

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Godzinę temu, tomek1_1001 napisał:

Moglby ktoś powiedzieć jaka jest różnica w podłączeniu pompy abs z quattro a fwd oraz podac kodowanie? Dzieki z góry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, r7adek napisał:

Czy napęd quattro z b7 tfsi 2.0 podchodzi p&p do bexa ? Czy trzeba coś kombinować przy skrzyni i sprzęgle ? Jak jest z czytaniem prędkości, bo w bexie jest z absu a w tym juz pewnie ze skrzyni.

Pasuje oprócz baku a mianowicie inne pompy. Ja włożyłem bak z 3.0 asn. 

Sprzęgło zostaje Twoje. Prędkość od bexa  w górę czyli w bfb  jak i 2 tfsi jest czytana Z abs. Także nic nie trzeba robić.

Pompa abs musi byc b6 .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Misieqq7 napisał:

Pasuje oprócz baku a mianowicie inne pompy. Ja włożyłem bak z 3.0 asn. 

Sprzęgło zostaje Twoje. Prędkość od bexa  w górę czyli w bfb  jak i 2 tfsi jest czytana Z abs. Także nic nie trzeba robić.

Pompa abs musi byc b6 .

 

Czyli żadnych dystansów, czy zmiany poduszek pod skrzynie nie trzeba ?

Czy np. wszystko będzie działać jeśli wszystko byłoby z bexa a skrzynia z 2.0 tfsi ?

Edytowane przez r7adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie abs znalazłem na youtube, przejrzałem cały temat i nie mogę znaleźć różnicy w podłączeniu pompy quattro a fwd. Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, tomek1_1001 napisał:

Kodowanie abs znalazłem na youtube, przejrzałem cały temat i nie mogę znaleźć różnicy w podłączeniu pompy quattro a fwd. Pomoże ktoś?

Jeżeli nie w tym temacie to gdzieś na forum jest. Pinout różni się którymś wejściem na sygnał z czujnika przedniego abs :) Musisz szukać no jest gdzieś na forum na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2016 o 21:59, melon-83 napisał:

Tak Dokładnie i kodowanie :)

 

Parę odpowiedzi temu podałem link do schematu elektrycznego

Podaje jeszcze raz :

http://zibiokaj.w.in...i.pl/ABSEDS.jpg

chodzi o czujik G47 na schemacie :)

Wypinacie pin 28 (zielony) i wipnacie w 12 który jest pusty

nastepnie wypinacie 13 (czarny) i wpiacie w 28

tomekl_1001 o to Ci chodziło ?

Edytowane przez r7adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomek1_1001 napisał:

Kodowanie abs znalazłem na youtube, przejrzałem cały temat i nie mogę znaleźć różnicy w podłączeniu pompy quattro a fwd. Pomoże ktoś?

To słabo patrzyłeś bo wyżej podrzuciłem ci stronę w temacie o przepięciu pinów we wtyczce i to samo zrobił też r7adek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MemberA4 napisał:

To słabo patrzyłeś bo wyżej podrzuciłem ci stronę w temacie o przepięciu pinów we wtyczce i to samo zrobił też r7adek

Dzięki, r7adek wrzucił link do schematu, link niestety nieaktywny. Ty wrzuciłeś link do tego tematu. Mam nadzieje, że mechanik dojdzie po podanych numerach pinów, aczkolwiek jak ktoś ma schemat to poproszę. Mam jeszcze problem ze wskaźnikiem paliwa, bak z asna, kostka podpięta wedługk tego co jest napisane w tym temacie, oba pływaki z 1 samochodu, sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tomek1_1001 napisał:

Dzięki, r7adek wrzucił link do schematu, link niestety nieaktywny. Ty wrzuciłeś link do tego tematu. Mam nadzieje, że mechanik dojdzie po podanych numerach pinów, aczkolwiek jak ktoś ma schemat to poproszę. Mam jeszcze problem ze wskaźnikiem paliwa, bak z asna, kostka podpięta wedługk tego co jest napisane w tym temacie, oba pływaki z 1 samochodu, sugestie?

Nie potrzebny jest schemat. Piny są ponumerowane na wtyczce i tylko trzeba się na gimnastykiwac żeby je z wtyczki wytargać no ale mechanik powinien mieć taki specjalny wyjmak do pinów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, tomek1_1001 napisał:

Mam jeszcze problem ze wskaźnikiem paliwa, bak z asna, kostka podpięta wedługk tego co jest napisane w tym temacie, oba pływaki z 1 samochodu, sugestie?

A co się dzieje? Źle wskazują? Kodowanie zrobione na Quattro? Może trzeba pływaki zmienić odpowiednio dla nr VIN. Problem opisywany już w temacie jeśli o to chodzi

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, r7adek napisał:

Czyli żadnych dystansów, czy zmiany poduszek pod skrzynie nie trzeba ?

Czy np. wszystko będzie działać jeśli wszystko byłoby z bexa a skrzynia z 2.0 tfsi ?

Dystans jest potrzebny do sprzęgła 240mm do 228mm nie trzeba. 

Myślę że muszą być te same przełożenia  żeby to pasowało.

Chociaż ziomek miał ostatnio z asn wszystko a skrzynia z 2 tfsi i wal nie pasował.  Lepiej miedz cały zestaw z jednego auta a jak nie to w etce sprawdzać przełożenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się przepiąć piny- zaczął działać prędkościomierz. Jednak za nic nie mogę zakodować sterownika abs. Login wchodzi, recode wchodzi, ale po chwili znowu wraca na 0000. W blokach pomiarowych na 005 wartość czujnika skrętu się nie zmienia, jest caly czas 2.5%, a w basic settings na 001 jest napisane LOCKED. Proszę o pomoc

20181109_173522.jpg

20181109_173519.jpg

20181109_170516.jpg

20181109_170454.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuj do bólu. Na pociechę to u mnie na vcds lite dopiero za 4 bądź 5 razem przyjęło kodowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za pomoc! Udało się nareszcie :D W żadnej instrukcji nie widziałem tego 12345 workshop - chyba to pomoglo, swap zakończony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tomek1_1001 napisał:

Wielkie dzięki za pomoc! Udało się nareszcie :D W żadnej instrukcji nie widziałem tego 12345 workshop - chyba to pomoglo, swap zakończony :D

Jest to wspomniane na filmiku o kodowaniu tylko trzeba uważnie słuchać ??.

Przyczepności życzę ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2018 o 13:08, r7adek napisał:

Czyli żadnych dystansów, czy zmiany poduszek pod skrzynie nie trzeba ?

Czy np. wszystko będzie działać jeśli wszystko byłoby z bexa a skrzynia z 2.0 tfsi ?

A rozrusznik zostaje z b6 czy musi być z b7 2.0 tfsi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, r7adek napisał:

A rozrusznik zostaje z b6 czy musi być z b7 2.0 tfsi ?

Zostaje twój rozrusznik. Jedynie będziesz musiał chyba wtyczkę od wstecznego rzeźbić i wydłużać kabelek. U mnie tak było bo w 5b jest inna wtyczka i przypasowałem wtyczkę od wtryskiwacza z silnika 1.6hdi?

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...