Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, misiek95 napisał:

Co myślicie o takim luzie promieniowym na przednim przegubie? To normalne czy szukać przegubu?

U mnie np takiego luzu nie ma i raczej u Ciebie też nie powinno być, a skoro słychać stukanie to raczej już do wymiany bo może powodować wibrowanie wału i szybsze zużycie przeguby.

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

14 godzin temu, MemberA4 napisał:

U mnie np takiego luzu nie ma i raczej u Ciebie też nie powinno być, a skoro słychać stukanie to raczej już do wymiany bo może powodować wibrowanie wału i szybsze zużycie przeguby.

Jutro będę miał nowy przegub. Objawów brak ale jak rozpiąłem wał to luzy są naprawde duże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, misiek95 napisał:

Jutro będę miał nowy przegub. Objawów brak ale jak rozpiąłem wał to luzy są naprawde duże :)

A jakiej firmy będziesz brać przegub?:)

Aż z ciekawości sprawdzę u siebie jak to wygląda. . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Misieqq7 napisał:

A jakiej firmy będziesz brać przegub?:)

Aż z ciekawości sprawdzę u siebie jak to wygląda. . 

Ja np kiedyś założyłem do siebie przegub Ruville i było ok?

Poniżej są zamienniki które mają wymiar oryginału tylko niestety osłona jest inna i trzeba swoją zostawić bo są to przeguby wewnętrzne półosi od innych aut ?

Screenshot_20190206-101518_Samsung Internet.jpg

Są jeszcze

Spidan 20439

SKF VKJA 8688

Löbro 304313 , 30114

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, MemberA4 napisał:

Ja np kiedyś założyłem do siebie przegub Ruville i było ok?

Poniżej są zamienniki które mają wymiar oryginału tylko niestety osłona jest inna i trzeba swoją zostawić bo są to przeguby wewnętrzne półosi od innych aut ?

Screenshot_20190206-101518_Samsung Internet.jpg

Są jeszcze

Spidan 20439

SKF VKJA 8688

Löbro 304313 , 30114

Ja miałem osłonę spawana bo.smar mi wywaliło.  Narazie jest ok

Kolega jak zawsze wszystko ogarnia w temacie napędów ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Misieqq7 napisał:

A jakiej firmy będziesz brać przegub?:)

Aż z ciekawości sprawdzę u siebie jak to wygląda. . 

Ja nie miałem tych numerów co Marcin teraz wrzucił, ale namierzyli w sklepie że to przegub z fiata i zamówiłem Spidana. 180zł. Jutro dam znać czy pasuje :)

Będę też polował na przeguby tylne wewnętrzne bo mają jakiś tam luz. Nie duży, no ale poprzez przełożenie dyfra przekłada się to na spory kąt obrotu wału napędowego

Edytowane przez misiek95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam Pytanie wszystkich co robili swap na quattro.

Chodzi mi o ubezpieczenie Ac bądź samo Oc  jak ktoś płacił.  

Czy podawaliscie że macie 1.8t quattro czy według numeru vin trzmymaliscie sie wersji ori czyli oska?

W tamtym roku brałem Ac mini w link 4 Ale tam nie pytali w modelu o to czy to quattro .   A w niektórych jest taka opcja dlatego pytam z ciekawości.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Misieqq7 napisał:

Panowie mam Pytanie wszystkich co robili swap na quattro.

Chodzi mi o ubezpieczenie Ac bądź samo Oc  jak ktoś płacił.  

Czy podawaliscie że macie 1.8t quattro czy według numeru vin trzmymaliscie sie wersji ori czyli oska?

W tamtym roku brałem Ac mini w link 4 Ale tam nie pytali w modelu o to czy to quattro .   A w niektórych jest taka opcja dlatego pytam z ciekawości.  

nic nie zmienialem w papierach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DivaynEays napisał:

nic nie zmienialem w papierach 

Czyli normalnie wybrane ubezpieczenie dla oski.  I ja tak samo zrobię:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Misieqq7 napisał:

Czyli normalnie wybrane ubezpieczenie dla oski.  I ja tak samo zrobię:) 

dokladnie, mnie nawet nie pytaja o naped, w dowodzie tez brak wzmianki takze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam awx 1.9 tdi 2002 i miałbym od kolegi z forum dawce 2.5 tdi z 2002 ( kod silnika i skrzyni będe znał dzisiaj)

Czy opracja swapu napędu jest wymagająca w takiej konfoguracji,.

Na co zwrócić uwagę przy przekładce ( bicie wału jakies luzy itd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ets gbb 180 ps

Edytowane przez cocoo24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ogarnęliście przewody paliwowe, tzn. się filtr paliwa. W obecnym napędzie filtr miał dwa wloty i wyloty. Natomiast w quattro jest dwa wloty i jeden wylot. Co zrobić z drugim przewodem, gdzie go wpiąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno, gdzie trzeba wejść aby zmienić kodowanie licznika ? W kanał 17 i 07?

Co zrobić z dwoma blachami, które w fwd jakby łączyły tunel, po założeniu wydechu z quattro nie idzie ich założyć bo wydech przeszkadza.

Edytowane przez r7adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, r7adek napisał:

Jak ogarnęliście przewody paliwowe, tzn. się filtr paliwa. W obecnym napędzie filtr miał dwa wloty i wyloty. Natomiast w quattro jest dwa wloty i jeden wylot. Co zrobić z drugim przewodem, gdzie go wpiąć ?

W quattro jak i w ośce jest taki sam filtr paliwa. Jeśli masz bak z 1.8t quattro to p&p do ośki 

Jak z 3.0asn to wielokrotnie pisałem co i jak trzeba ogarnąć 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ogarnęliście zmianę pompy abs, jej odpowietrzenie i kodowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2019 o 23:40, Misieqq7 napisał:

W quattro jak i w ośce jest taki sam filtr paliwa. Jeśli masz bak z 1.8t quattro to p&p do ośki 

Jak z 3.0asn to wielokrotnie pisałem co i jak trzeba ogarnąć 

 

No jednak jest inny skoro o to pytałem. Bak mam z 1.8t bex quattro. Już sobie poradziłem. drugi wężyk podpiąłem prosto do przewodu w aucie i jak na razie działa i jeździ auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, r7adek napisał:

No jednak jest inny skoro o to pytałem. Bak mam z 1.8t bex quattro. Już sobie poradziłem. drugi wężyk podpiąłem prosto do przewodu w aucie i jak na razie działa i jeździ auto.

a od baku z bexa miałeś ten przewód idący  od wlewu ? on na koniec  ma dwie wtyczki ? ja do baku z 3 asn musialem go przełożyć od swojego baku z ośki bo była tylko jedna wtyczka.

grunt że ogarnąłeś.

ale dziwne żeby z 1.8t było inaczej.. tam idzie filtr na 4 wtyczki w osce jak i quattro..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten zaznaczony strzałką na czerwono musiałem dać od baku z oski 

baku.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

All Drive ?. W poprzednim mechanik ogarnął mi avanta obecnego sedana 1.8t sam 3dni ok 40h smiga ? zbierzmosc ogarnieta i 800km zrobiła nic nie odpadło więc bedzie żył.. ? teraz tylko kwestia abs tylko przeswit jak piana w piwie na 3 palce..? Samemu jest co robić ale do ogarniecia satysfakcja gwarantowana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...