Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

panowie mam do sprzedania Q z 1.9TDI AVF i mam pytanie czy siadze to w b7 brd?

A ile $$$ za przekładke wołasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2tys podpowie ktos czy podejdzie to do b7 2.0TDI brd? bo kolega chetny jest.


2tys za Q i to jest wsio z 1 auta a nie tak jak koledzy pisali ze jawor sprzedal jak polecialo i czesc rzeczy nie pasowala. Jak cos to pw walic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I taki zakup jest najlepszy - wszystko z jednego auta... a nie później szukanie detali, a detale wychodzą najdrożej

Edytowane przez azure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak wypowie sie jakas madra glowa czy Q z 1.9 AVF podejdzie do b7 2.0TDI? 140KM

skoro piszą na forum że zakładają z b7 do b6 więć podejdzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiadomo co z tymi pompami ABS? Wystarczy sterownik sam podmienić? Jakie nr ma pompa i sterownik do quattro?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dziale sprzedam masz pompe :decayed: ja ostatnio wymienialem pompe ale w b8, sterownik i pompa jest jako calosc. w b6 moze inaczej no ale lepiej chyba kupic kpmplet ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiadomo co z tymi pompami ABS? Wystarczy sterownik sam podmienić? Jakie nr ma pompa i sterownik do quattro?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Po co Ty ciągle walczysz z tą pompa? Źle działa abs lub esp?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł mi sterownik więc przy okazji chcę pokombinować żeby działał ten EDS czy jak to się tam nazywa. Kupiłem już komplecik. Narazie wymienię sam sterownik i sprawdzę bo z wymianą pompy to chyba nie tak łatwo ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padł mi sterownik więc przy okazji chcę pokombinować żeby działał ten EDS czy jak to się tam nazywa. Kupiłem już komplecik. Narazie wymienię sam sterownik i sprawdzę bo z wymianą pompy to chyba nie tak łatwo ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Kolego jak już będziesz wiedział co z EDS po przekładce sterownika to podziel się tą wiedzą z nami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno to zrobię ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontuj tylne sanki i skrzynię, potem zamontuj wał. Wtedy dokładnie wyjdzie Ci gdzie i na jakim poziomie powinny być uchwyty do montażu podpory.

Wysłane z mojego myPhone NEXTS przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sterownik na quattro ale....... Teraz zamiast błędu prawego przedniego sensora ABS (g47) (którego wymiana nic nie dała) mam to samo ale z lewym :D. Wymienię go w poniedziałek ale podejrzewam że mi sprzedano trafiony sterownik. Dla zainteresowanych w środku wyglądają tak:

stary

635f6c1cdf937e826640b6bca885633c.jpg6aa2228a92a7afa42b3fc046385922a1.jpg

Nowy :

6f36263328c5e09606e918d32553dd9c.jpgdfbda5612f9e7adfce59f89e0a00241b.jpg

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema chlopacy:) wczoraj straciłem wraz z mechanikiem 3 godziny na 1 srube mocujaca skrzynie. Wszystkie pasują oprócz jednej. Do skrzyni z oski wkręca się normalnie a do Q nawet się milimetr nie chce skubana wkrecic:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bongod
Załączyłeś zdjęcia, ale powiedz proszę czy wizualnie sterowniki i cewki różnią się czymkolwiek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna różnica jaka widzę to oznaczenia na tych elementach w kształcie trapezu. Mi się wydaje że kwestia EDS to tylko oprogramowanie, może właśnie zawarte w tych trapezach ;). Zobaczymy jak naprawie sterownik ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie będzie ona pasowała do mojego audi a4 avant kombi b6 2003 rok 2,5tdi 163ps

tez bym chciał chętnie q...

ale żeby był manualny nadal

jakie części potrzebuje

ma ktoś jakiś spis

ngyztyoy.jpg

Edytowane przez lostlast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Sprawa jest banalna. Trzeba pociągnąć 1 przewód do licznika i zmienić kodowanie. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty.

Kodowanie licznika (dodajemy + 01 jak niżej):

Coding

  • 00??xx1: Options
    • +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World)
    • +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive)
    • +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004)
    • +04 = 3. K-Number (Rental Cars)
    • +08 = 2. K-Number (Australia)
  • 00xx?x1: Country
    • 0 = Germany (D)
    • 1 = Rest of World (RoW)
    • 2 = USA (US)
    • 3 = Canada (CAN)
    • 4 = Great Britain (GB)
    • 5 = Japan (JP)
    • 6 = Saudi Arabia
    • 7 = Australia (AUS)
  • 00xxx?1: Seatbelt Warning
    • 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old)
    • 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new)

I to wszystko. Efekt jest taki że w zakresie od 3/4 do 1/4 wskazówka nie lata jak głupia po skali. Ja nie musiałem kalibrować czujników bo wskazują ok - tj wyjeździłem paliwo do zasięgu 0 i nadal auto jeździło, nie sprawdzałem ile na tzw. 0 km zasięgu można przejechać ale samochód powinien przejechać jeszcze ok 30 - 50 km (głęboka rezerwa ratująca na autostradzie). Poniżej link to adaptacji - kanał adaptacji 29 i 30 (kodowanie na początku tylko dla B7)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Instrument_Cluster_%288EC/8ED/8HE%29

Chłopaki sprawdzilibyście jakie macie kodowanie u siebie? Bo ja w miejscu coding nie mogę wpisać więcej niż 5 cyfr a wg tej rozpiski ma być ich 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6e86fcdf69964876e97af583172dd138.jpg

Udało się :-) juz jeździ. Mając poprzednio 3.0 w quattro nie mogłem się obyć. Został do zrobienia kabelek i kodowanie zegarów.

Podpowie ktoś co robić z pompą abs bo ktoś kiedyś wspominał że coś trzeba kodować czy zmieniać.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...