Jump to content
31 31
Gamling

Przekładka z ośki na QUATTRO

Recommended Posts

Teraz znikną wszystkie pompy od Q z Allegro

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


AWX  :quattro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie jest dużo :D


AVF Quattro 202hp 400Nm :naughty:

Pompki BJ,Turbo BRD, IC BRD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałeś EDS na podnośniku czy w inny sposób?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


AWX  :quattro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem na specjalnych rolkach ,podkładałem pod tylne koło,i także pod dwa tylne auto zjeżdza bez problemu przyhamowuje tylne koła :)


AVF Quattro 202hp 400Nm :naughty:

Pompki BJ,Turbo BRD, IC BRD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa ABS Quattro w aucie swap dopracowany w 100% tak jak fabryka dała :decayed:

Właśnie jestem po przekładce pompy ABS od quattro nr pompy 8E0614517A pompa z Anglika ale to nie ma znaczenia są takie same ;)

Tak wiec przepinamy tylko piny lewego czujnika ABS,w kostce pompy,odpowietrzamy i kodujemy.

Wszystko śmiga EDS i ASR tył :banan:

Chłopaki Zakładać!!!!!!

Zima tuż tuż :grin:

Witam Panowie będę przekładał Quattro u Siebie niedługo z ta pompą to jest tak że przy każdej trzeba " Tak wiec przepinamy tylko piny lewego czujnika ABS,w kostce pompy,odpowietrzamy i kodujemy " i wsio śmiga ??

Pompa z wersji 2.0 TFSI USA będzie ok ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa ABS Quattro w aucie swap dopracowany w 100% tak jak fabryka dała :decayed:

Właśnie jestem po przekładce pompy ABS od quattro nr pompy 8E0614517A pompa z Anglika ale to nie ma znaczenia są takie same ;)

Tak wiec przepinamy tylko piny lewego czujnika ABS,w kostce pompy,odpowietrzamy i kodujemy.

Wszystko śmiga EDS i ASR tył :banan:

Chłopaki Zakładać!!!!!!

Zima tuż tuż :grin:

Witam Panowie będę przekładał Quattro u Siebie niedługo z ta pompą to jest tak że przy każdej trzeba " Tak wiec przepinamy tylko piny lewego czujnika ABS,w kostce pompy,odpowietrzamy i kodujemy " i wsio śmiga ??

Pompa z wersji 2.0 TFSI USA będzie ok ??

Tak przy każdej tak samo,ośka ma inną pompę nie obsługuje eds-u tyłu

Tylko ten opis tyczy sie aut do 2004 r a ty masz 2005 i według schematu nic nie przepinasz w kostce tylko zmieniasz pompe ABS

http://zibiokaj.w.in...i.pl/ABSEDS.jpg

Edited by melon-83

AVF Quattro 202hp 400Nm :naughty:

Pompki BJ,Turbo BRD, IC BRD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to już mogę śmiało założyć :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


<<<<<<<<< B3 1.8 ------> B5 1.9 tdi ------> B6 1.8 t >>>>>>>>>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to już mogę śmiało założyć :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Zakładaj ,zakładaj ty już pompe masz z tego co pisałes :)


AVF Quattro 202hp 400Nm :naughty:

Pompki BJ,Turbo BRD, IC BRD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to już mogę śmiało założyć :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

teraz to sobie zakładaj,miałeś to już dawno zrobić się nie doczekałem i auto sprzedałem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheheheh

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


<<<<<<<<< B3 1.8 ------> B5 1.9 tdi ------> B6 1.8 t >>>>>>>>>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to już mogę śmiało założyć :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

i jak założyłeś już pompkę? :naughty:

Moja właśnie do mnie dzisiaj dotarła lecz narazie wstrzymam się z wymiana do weekendu żeby nabrała mocy urzędowej :decayed:

Edited by MemberA4

AWX  :quattro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed zimą muszę założyć koniecznie :) narazie muszę opony ogarnąć ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


<<<<<<<<< B3 1.8 ------> B5 1.9 tdi ------> B6 1.8 t >>>>>>>>>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli zamieniam miejscami piny 28 z 13 i 28 z 12?? tak?

a już miałem założoną pompę przy przekładce tylko spanikowałem przez ten błąd ABS

Edited by Marcin850527

Jest AVJ 2.0 stroker by gregor10

Był AWX 1.9

Jest ACE 80 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli zamieniam miejscami piny 28 z 13 i 28 z 12?? tak?

a już miałem założoną pompę przy przekładce tylko spanikowałem przez ten błąd ABS

Tak Dokładnie i kodowanie :)

Parę odpowiedzi temu podałem link do schematu elektrycznego

Podaje jeszcze raz :

http://zibiokaj.w.in...i.pl/ABSEDS.jpg

chodzi o czujik G47 na schemacie :)

Czyli zamieniam miejscami piny 28 z 13 i 28 z 12?? tak?

a już miałem założoną pompę przy przekładce tylko spanikowałem przez ten błąd ABS

Tak Dokładnie i kodowanie :)

Parę odpowiedzi temu podałem link do schematu elektrycznego

Podaje jeszcze raz :

http://zibiokaj.w.in...i.pl/ABSEDS.jpg

chodzi o czujik G47 na schemacie :)

Wypinacie pin 28 (zielony) i wipnacie w 12 który jest pusty

nastepnie wypinacie 13 (czarny) i wpiacie w 28

Edited by melon-83

AVF Quattro 202hp 400Nm :naughty:

Pompki BJ,Turbo BRD, IC BRD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kodowanie absu jakie jest ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla 1.9 tdi

login 09555

Kodowanie 04255

link do filmiku :


AVF Quattro 202hp 400Nm :naughty:

Pompki BJ,Turbo BRD, IC BRD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, które mocowanie musze wyciąc z budy quattro do swojego fwd?;p Znalazłem solidnego człowieka i chce mi wysłać pełny zestaw P&P. Tylko mówil żeby dopytać który element budy ma ciachnąc;p

pozdrawiam

Radek


powrót a4 b6;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam gdzie jest przykrecony wspornik wału.

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech wam bozia w dzieciach wynagrodzi;p dzieki;p


powrót a4 b6;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

:banan: wymiana pompy z kodowaniem się powiodła. Próbę jaka mogłem zrobic żeby sprawdzić EDS to po podniesieniu na żabie tylnego koła całosć przy lekkim dodaniu gazu zaczyna jechać do przodu. Przy zerwaniu przyczepności na szutrze :kox: autko zostawia 4 ślady buksowania kół więcej możlowości nie mam aby sprawdzić działanie EDSu.


AWX  :quattro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to działa,do 80km/h :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie tak zastanawia. Skoro w audi jest napęd na 4 koła stały z mechanizmem stałym między osiowym to jak zerwie się wał napędowy to nie pojedziemy ani do przodu ani do tyłu. Mając swap na quattro bez zmienionej pompy abs podnaszając jedno koło tylne bądź przednie nie ruszymy z miejsca tak ? Bo na to wychodzi. Dlatego eds jest zawsze w quattro

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak eds jest,z tym że jak podniesiesz koło to nie ruszysz ale jak dasz pedał w podłogę to ruszysz ale jak półoś pęknie czy przegub to d*pa z tego nie ruszysz,w haldex-ie tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli czeka mnie jednak założenie pompy abs od quattro. Czy przyciskiem ESP wyłączmy również eds? Pytanie retoryczne do zabawy na śniegu itd. Czy trzeba jak w b5 wyciągać bezpiecznik od abs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eds nie wyłączysz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet jak odłącze pompę abs albo jeden czujnik abs? Nie chce mi się wierżyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

no popsuć można i nie będzie eds-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie czytalem wypowiedzi chlopakow z a6 podobno przytrzymanie dluzej przycisku daje kompletna dezaktywacje asr+esp (niby po pojawieniu sie ikony esp na zegarach niedokonca jest zdeaktywowany system kontroli, dopiero po dluzszym nacisnieciu kontrola sie wylacza) u mnie w a4 po dluzszym nacisnieciu dezaktywuje sie przycisk, bynajmniej takie mam wrazenie

chyba pobawie sie z bezpiecznikiem;D

Wpis z naszego forum

A jednak Wpis z innego forum

wyłącznik ABSu odcina napięcie na sterownik, więc odłączająć ABS wyłączasz też EDS :-P Łatwo to sprawdzić wystarczy wyciągnąć bezpiecznik ABS i już EDS nie zadziała :-P Tak samo mieliśmy jak jeden z czujników ABS padł, quattro zgłupiało i tylko 2 koła mieliły :-P

Edited by Paolo1988

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
31 31

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...