Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany, jak wyjąć pin z wtyczki od pompy abs? piny wyjęte i zmienione

Edytowane przez STANIV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, PASSATB5 napisał:

W b7 jest inny zbiornik.

Co dokładnie jest inne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.08.2017 o 07:53, PASSATB5 napisał:

Kształt. Kosz pompy paliwa.

Przeczytałem cały wątek i niektórzy montowni zestaw z B7 do B6 .Co do pompy to będzie z dawny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Koledzy macie jakieś sposoby na wycentrowanie(wypoziomowanie) wału napedowego tak żeby szedł w prostej lini od skrzyni do dyfra przed spawaniem mocowań?

 

Czy tylko podnosicie wał do góry z przykręconymi mocowaniami i łapiecie na oko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest ze zbiornikiem b6 z sedana do avanta oraz osłony termiczne ? podejdą bez problemu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Miras95 napisał:

A jak jest ze zbiornikiem b6 z sedana do avanta oraz osłony termiczne ? podejdą bez problemu? 

Podchodzi bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakie kodowanie zmienić żeby wskoźnik paliwa dobrze pokazywał w B7 teraz jest 0006118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem świeżo po montażu quattro z 2.0TFSI DTM do B7 1.8T i pasuje plug & play.

Nie było problemu z bakiem, o czym wcześniej było wspominane w przypadku wersji B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.08.2017 o 16:23, MemberA4 napisał:

:hi:

Koledzy macie jakieś sposoby na wycentrowanie(wypoziomowanie) wału napedowego tak żeby szedł w prostej lini od skrzyni do dyfra przed spawaniem mocowań?

 

Czy tylko podnosicie wał do góry z przykręconymi mocowaniami i łapiecie na oko?

Koledzy ponawiam pytanko :)

po swapie jesteście przekonani ze wał macie wycentrowany? że od skrzyni do dyfra idzie idealnie w prostej lini? ja po sprawdzeniu laserem musiałem na podporze go wyregulować bo powodowało to wibrowanie

W necie znalazłem taką samoróbkę narzedzie do tego celu

DSCN4104.JPG

2.JPG

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MemberA4 napisał:

Koledzy ponawiam pytanko :)

po swapie jesteście przekonani ze wał macie wycentrowany? że od skrzyni do dyfra idzie idealnie w prostej lini? ja po sprawdzeniu laserem musiałem na podporze go wyregulować bo powodowało to wibrowanie

W necie znalazłem taką samoróbkę narzedzie do tego celu

DSCN4104.JPG

2.JPG

Jeździłeś po swapie , że stwierdziłeś wibrowanie ? :o

pytam z ciekowości , a pomysł bardzo dobry :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, juz 2 rok się zaczyna jak jezdze i dopiero teraz mogę powiedzieć ze pozbyłem się uciążliwych wibracji wymieniając przy tym multum części i chyba przesunięcie podpory walu o 2cm w prawo spowodowało ze duze wibracje zniknęły.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.09.2017 o 11:27, MemberA4 napisał:

Tak, juz 2 rok się zaczyna jak jezdze i dopiero teraz mogę powiedzieć ze pozbyłem się uciążliwych wibracji wymieniając przy tym multum części i chyba przesunięcie podpory walu o 2cm w prawo spowodowało ze duze wibracje zniknęły.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

a kiedy dokładnie miałeś wibracje ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od samego początku po swapie.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wspawałem od razu ze tak powiem celnie;p ale to dlatego że człowiek razem z podporą mi z pół podłogi auta wysłał;p i miałem jakieś punkty odniesienia;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki jest problem z bakiem z 2.0 TFSI do B6 ? W czym jest problem jeśli będę miał cały bak z pompą i pływakiem ? I też co z pompą ABS'u ? Mam 2001 rok a będę miał pompę z 2007. Pompa p&p czy ostra rzeźba jakaś ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...