Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, panowie mam do wymiany dolny lewy banan takze mam zamiar wymienic banan razem z prostym, czy ms to Dobra opcja? Duzo przeczytalem watkow i sam nie wiem, auto tak czy inaczej za rok pewnie sprzedam.

A dodam jeszcze ze wszystko mam lema i szkoda mi wymieniac wszystko.

Jak masz to sprzedawać i powiedzmy "godnie" jeździć kup j,w. pisze kolega...M.S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. od 12ttys smigam na RTS i jest miodzio ;) na poczatku kiera ciezko chodzila ale po 2tys km wszystko zaczelo prawidlowo smigac. 1050zl placilem i mysle zexsa warte tych pieniedzy. zobaczymy po ile km padnie jakis wahacz. i dam znac dodam ze kapcie to 225/45/17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Geometria bezwzględnie do kontroli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Geometria bezwzględnie do kontroli.

Teraz wytłumacz czemu?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Geometria bezwzględnie do kontroli.

Teraz wytłumacz czemu?!

czekamy kolego !

mówię o wszystkich wahaczach :wink: uwierz warto,spokój ..... bezcenny :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany MS to t osamo co master sports ? bo juz sie pogubilem I nie wiem czy jakis inny odlam jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany MS to t osamo co master sports ? bo juz sie pogubilem I nie wiem czy jakis inny odlam jest :D

Tak to samo...tak samo jak skrót LMO, to lemforder :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Geometria bezwzględnie do kontroli.

Teraz wytłumacz czemu?!

1. jak była ustawiana zbieżność na starych to na nowych zmieni się

2. długości nowych wahaczy nie muszą być w 100% takie same jak starych, wystarczą milimetrowe różnice i będzie całkiem inaczej niż było

3. ponieważ sprawdzenie nie kosztuje majątek to warto pojechać i upewnić się, że nie będzie cięło opon.

Starczy?

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Geometria bezwzględnie do kontroli.

Teraz wytłumacz czemu?!

czekamy kolego !

mówię o wszystkich wahaczach :wink: uwierz warto,spokój ..... bezcenny :naughty:

Masz wyżej. Jak ci szkoda 30zł na kontrolę (w Lu tyle kosztuje kontrola na Hunterze) to szkoda gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w starej a4 po zmianie na MS ustawiałem i faktycznie coś się różniło. Moim zdaniem też warto sprawdzić, a szczególnie jak się zakłada innej firmy niż były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik stwierdził że zakłada już od 2 lat zestawy tej firmy i jak na razie reklamacji żadnych nie było. Do master sportow nie był zbytnio przekonany słysząc moja sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Geometria bezwzględnie do kontroli.

Teraz wytłumacz czemu?!

1. jak była ustawiana zbieżność na starych to na nowych zmieni się

2. długości nowych wahaczy nie muszą być w 100% takie same jak starych, wystarczą milimetrowe różnice i będzie całkiem inaczej niż było

3. ponieważ sprawdzenie nie kosztuje majątek to warto pojechać i upewnić się, że nie będzie cięło opon.

Starczy?

1. Nie zawsze. Miałem LMO i mam LMO, byłem na zbieżności...i było okej. Dopiero jak zmieniłem jarzma na alu z b6 i prosty dolny wahacz z RTS, trzeba było ustawiać. Zaraz mi powiesz..."jak całą, a drążki, końcówki nie zmieniałeś"?! Tak, ale prędzej i wtedy było ustawione.

2. Czyt. pkt 1.

3. Mam za darmo.

Oczywiście nie mówię, że nie trzeba, ale jak wymieniłem ORI na ORI, to w moim przypadku było okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika ze lepiej wymienić wszystkie, zanim zmieniłem cały zestaw na MS to wymieniałem raz z prawej raz z lewej strony.

Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.

Geometria bezwzględnie do kontroli.

Teraz wytłumacz czemu?!

1. jak była ustawiana zbieżność na starych to na nowych zmieni się

2. długości nowych wahaczy nie muszą być w 100% takie same jak starych, wystarczą milimetrowe różnice i będzie całkiem inaczej niż było

3. ponieważ sprawdzenie nie kosztuje majątek to warto pojechać i upewnić się, że nie będzie cięło opon.

Starczy?

1. Nie zawsze. Miałem LMO i mam LMO, byłem na zbieżności...i było okej. Dopiero jak zmieniłem jarzma na alu z b6 i prosty dolny wahacz z RTS, trzeba było ustawiać. Zaraz mi powiesz..."jak całą, a drążki, końcówki nie zmieniałeś"?! Tak, ale prędzej i wtedy było ustawione.

2. Czyt. pkt 1.

3. Mam za darmo.

Oczywiście nie mówię, że nie trzeba, ale jak wymieniłem ORI na ORI, to w moim przypadku było okej.

W sumie nie dziwię się, że po zmianie Lemma na RTS mogło coś się rozjechać. Inne linie produkcyjne to i minimalne różnice mogły wyjść. Zaś nawet mała różnica w wymiarach wahacza może spowodować duże różnice w geometrii.

Dla mnie ingerencja w wielowahacz powinna kończyć się kontrolą geometrii. Pomijam tutaj sytuacje typu: wypięcie końcówki drążka ze zwrotnicy, odpięcie wahacza/y i ponownie złożenie. Jednak wymiana jakichś elementów to już jest szansa na rozjazd.

Problemem jedynie jest to, że w przednim zawieszeniu A4 B5/B6/B7 ustawić można tylko zbieżność.

Kątów nie ruszy się, a więc jak wyjdzie poza zakresem trzeba szukać przyczyny i wymieniać elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy moge tutaj ale mam pytanko ...

Jak wyglada sprawa wahaczy a audi a6c6 czy sa takie same czy inne niz a4b6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a6c6 to calkiem inne zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...