Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.10.2018 o 11:21, Patryks25 napisał:

no oki, teraz poszukałem tych skv na allegro i na jednej auckji jest napisane: 

A z tego co wiem to 1bv to właśnie sport? 

Zawieszenie BV to obniżone i utwardzone. Ma inne wahacze górne oraz końcówki drążków bez tłuników gumowych. Langista może trochę wiedzy merytorycznej a nie odsyłanie do swojego pana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

6 godzin temu, Wandej napisał:

Zawieszenie BV to obniżone i utwardzone. Ma inne wahacze górne oraz końcówki drążków bez tłuników gumowych. Langista może trochę wiedzy merytorycznej a nie odsyłanie do swojego pana.

To jakie? bo szczerze zmienił bym zawieszenie na 1 BE żeby było bardziej miękkie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do żadnego "pana", jest zainteresowany SKV to go nakierowalem na osobę, która mu zamówi odpowiednie zawieszenie. Gdyby był zainteresowany MS czy Lemförder to wypisał bym kogoś innego. Sam nie znałem odpowiedzi ale wiedziałem że ta osoba (tj. Dystrybutor SKV) może mu doradzić co potrzebuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.07.2007 o 01:47, PawełKrK napisał:

ja niedawno wymieniałem całą zawieche z przodu na Febiego.....nikomu bym nie życzył tego syfu....po 7 000 km wszystko znowu sie tłucze nie mówiąc już o przegubach które doprowadzają mnie do szału :confused4::confused4:

może wcisnęli mi podróbke bo kupowałem przez allegro ale odbierałem na śląsku osobiście....zapłaciłem 1100 zł za komplet

No Chyba raczej bo za febiego trzeba najtaniej w sklepie normalnym dać ok. 1400-1500zł

Edytowane przez dsz25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RTS odradzam, przynajmniej łączniki stabilizatora.
U mnie oba padły w ciągu kilku miesięcy. Lewy po ok tysiącu a drugi po kilku...
Wahacze na razie trzymają, ale po doświadczeniach z łącznikami już raczej nic z RTS nie kupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2018 o 11:36, dsz25 napisał:

No Chyba raczej bo za febiego trzeba najtaniej w sklepie normalnym dać ok. 1400-1500zł

Na febim mam zrobione około 110tyś. i do tej pory żaden się nie odzywa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2018 o 14:06, HanysWA4 napisał:

RTS odradzam, przynajmniej łączniki stabilizatora.
U mnie oba padły w ciągu kilku miesięcy. Lewy po ok tysiącu a drugi po kilku...
Wahacze na razie trzymają, ale po doświadczeniach z łącznikami już raczej nic z RTS nie kupie.

RTS zakładałem kpl już jestem po wymianie banana na Meyhe HD a teraz znowu zaczęło coś stukać przy skręcaniu :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wrześniu zakładałem wahacze skv w audi B5 montaż odbył się bezproblemowo audi przejechało już 3 tys. I jak na razie nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś na lewą stronę zamontowany RTS , końcówki drążki , siedział oryginał , rozleciał się przy 310 tys (sworznie w jednym górnym , guma banan , łącznik stabilizatora )  , prawa strona zrobiona 2 lata temu jakieś 25tys wstecz na LMO - bez zarzutu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2018 o 15:19, Karasik2 napisał:
W dniu 20.10.2018 o 14:06, HanysWA4 napisał:

RTS odradzam, przynajmniej łączniki stabilizatora.
U mnie oba padły w ciągu kilku miesięcy. Lewy po ok tysiącu a drugi po kilku...
Wahacze na razie trzymają, ale po doświadczeniach z łącznikami już raczej nic z RTS nie kupie.

RTS zakładałem kpl już jestem po wymianie banana na Meyhe HD a teraz znowu zaczęło coś stukać przy skręcaniu :( 

 

 

czy cokolwiek było reklamowane ? Jakaś decyzja ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dziku ale odmowa reklamacji  cytuje nie stwierdzono odchyłow od normy wahacz moglby być zbyt mocno dokręcony przez co były slyszyszalne stuki.

Wahacz RTS wymieniony na Meyhe HD ...po 2 M-c ten sam objaw stuk przy ruszaniu (wymieniłem cały zawias łączniki stabilizatora oraz poduszki pod silnikiem a nawet pół ośkę) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o wahacze to tylko lemforder, może tami nie jest ale za to długo posłuży inne marki daleko w tyle ... a przerobiłem ich kilka master sport, ruville,rts wzamcniane nty i pare miesięcy i stuki puki się pojawiały. Jeszcze może być febi. Lemforder 120 tyś i nic się nie dzieje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i ja wtrące swoje przemyslenia na temat wahaczy. Auto kupilem 80 tys km przebiegu wstecz. Nie robilem nic przy zawieszeniu do tej pory. Do zmiany mam dwa prawe gorne wahacze, 2 laczniki stabilizatora i 2 tuleje na bananach. Dolne wahacze   jak i laczniki siedza jeszcze fabryczne (TRW i lem).

Wymieniłem więc dwa prawe górne na jeden ruville, drugi febi, do tego łączniki delphi. Moje stare wahacze górne są firm Master Sport i Topran.  Topran mial duże luz, MS jeszcze nie ale postanowiłem zmienić oba. Master Sport był założony w 2014 roku i od tej pory auto przejechało 90k (mam paragon z montażu od poprzedniego właściciela). Topran jest wyprodukowany w 2003r i nie wiem kiedy był zmieniany. Pierwsze zdjęcie MS następne Topran. Gumki na sworzniach były dobre, musiałem je odciąć gdyż miałem problem ze śrubą spinającą wahacze. Jednak Chińczyki też mogą trochę pojeździć;) Auto ma teraz niby 315k nalotu.

 

46514058_2194488330773756_6277933016295669760_n.jpg

46714366_341389833316510_6289469642050109440_n.jpg

46510709_286012515380694_3962823430457262080_n.jpg

46501638_197459157808567_2130461661813800960_n.jpg

Edytowane przez gacekx1
rozłączony internet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie prawa strona u góry prezentuje się tak, zobaczymy czy dłużej wytrzyma ruville czy febi (febi przedni). Myślę jednak że spokojnie na 5 lat będzie.

Mogę podzielić się też sposobem na zapieczoną śrubę. Musimy ją odciąć z dwóch stron i przewiercić wiertłem fi 7. Następnie cały otwór gwintujemy na M8. Wkręcamy długą śrubę o twardości 12.9 i podkładając dużą ilość podkładek  zapieramy o ucho zwrotnicy wkręcając ją pneumatem. Zapieczona śruba elegancko wychodzi. Ważne jest aby w szczelinę gdzie jest nacięte ucho włożyć blaszkę aby ucho się nie urwało przy wkręcaniu śruby!!

 

46520398_273633216523349_7555185487590195200_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolałbym po prostu podgrzać, no ale można i tak. Jak Ci ten febi i rouvile 5 lat wytrzyma to pogratuluje :D czlowiek wielkiej wiary widzę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B7 po 200tys km po szwedzkich drogach śruba puścila lajtowo po lekkim grzaniu :) i nic sie z aluminium nie stanie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

 Ja też posiadam wahacze firmy SKV kupione na allegro zrobiłem na nich juz 55 tys km jak narazie bez żadnych większych problemów. Polecam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...