Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

737 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.08.2019 o 03:32, Wandej napisał:

Dzięki za zaufanie i zapraszam wszystkich po ori Lema:hi:

Jaka cena za komplecik lema ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam! 

Czeka mnie wymiana przedniego zawiasu, rozważam skv, ms i dużo chętniej rts. Sporo osób wysyła wahacze do regeneracji. Ciekawe jakich oni używają materiałów, ori czy jakieś zamienniki? Tuleje sam bym wymienil gorzej z przegubami... W poprzednich autach sam bez problemu wymieniałem tuleje w wahaczach i było dobrze. Wielowahacz to dla mnie nowość i jeszcze nie wiem z czym to się je ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego jak dbasz o auto. TEORETYCZNIE dobrze jest geometrię sprawdzać co roku, mnie końcówki z SKV wytrzymały 3 lata, potem auto poszło na sprzedaż, z aktualnym posiadaczem auta kontakt ma mój mechanik prawie codziennie i nie narzekam na luzy układu kierowniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie popadajmy w paranoję z corocznym sprawdzaniem geometrii...

Jak nie było ingerencji w układ to nie ma sensu jej robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn i tak mam luz i muszę je wymienić, po rozmowie ze znajomymi co jeżdżą passatami i a4 dużo osób montuje skv i hula, a półka wyżej to cena prawie 2x większa. Kwestia tylko czy końcówki zostawić skv czy brać coś lepszego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, franc321 napisał:

Tzn i tak mam luz i muszę je wymienić, po rozmowie ze znajomymi co jeżdżą passatami i a4 dużo osób montuje skv i hula, a półka wyżej to cena prawie 2x większa. Kwestia tylko czy końcówki zostawić skv czy brać coś lepszego...

Jak zrobisz sobie sam zawieszenie to w komplecie masz końcówki, załóż całość od razu i zobaczysz jak to się sprawdzi, jeżeli oddajesz auto do mechanika to dokup lepsze końcówki ale nie wiadomo ile zawieszenie da radę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko będę wymieniał sam i na bieżąco kontroluje stan zawiasu, no może bez sensu dokupować lepsze. Jak końcówka szybko padnie można reklamować nie ma problemu, ale geometria przodu to też koło 100 niepotrzebnych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Emejcz napisał:

Nie popadajmy w paranoję z corocznym sprawdzaniem geometrii...

Jak nie było ingerencji w układ to nie ma sensu jej robić.

Dlatego piszę, że to tylko teoria, w praktyce wiadomo, że teraz nie ma takich leciwych układów jak kiedyś i lepiej się to trzyma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od wczoraj po wymianie wahaczy z regum i do tego amorki sachs. Nic nie stuka,mięciej niż na 1bv,zobaczymy jak za jakiś czas będą się spisywały wahacze z reguma. 

A wymiana zawieszenia przód+amorki+poduszka skrzyni trwała ponad 9 godzin(!) Lewa śruba górnych wahaczy wyszła w 1 części po godzinie a prawa wyszła w kilku częściach po 3 godzinach. Mechanik nie nudził się, całe zawieszenie miałem w oryginale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, pila24 napisał:

Ja od wczoraj po wymianie wahaczy z regum i do tego amorki sachs. Nic nie stuka,mięciej niż na 1bv,zobaczymy jak za jakiś czas będą się spisywały wahacze z reguma. 

A wymiana zawieszenia przód+amorki+poduszka skrzyni trwała ponad 9 godzin(!) Lewa śruba górnych wahaczy wyszła w 1 części po godzinie a prawa wyszła w kilku częściach po 3 godzinach. Mechanik nie nudził się, całe zawieszenie miałem w oryginale.

Im mięciej tym lepiej:decayed: jak jest miękko po wymianie zawieszenia to znaczy że gumy kiepskie. Długo to nie wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Wandej napisał:

Im mięciej tym lepiej:decayed: jak jest miękko po wymianie zawieszenia to znaczy że gumy kiepskie. Długo to nie wytrzyma.

Tuleje w tych wahaczach są ori :) mięciej jest bo amorki nie tak sztywne jak poprzednie i poduszki Lema pod amorkami jeszcze nie ułożone,przód z 1cm do góry poszedł.

Pan na geometrii w szoku był bo nie było co korygować po zmianie zawieszenia-wywnioskował ze odległości na ori wahaczach są zachowane,na chinskich zawsze coś się przestawia. No i końcówki kierownicze są jeszcze fabryczne,bez luzów-wyglądają jakby miały 3 lata a nie 16. Oczywiście nie do ruszenia są jak i cały tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2019 o 03:59, Wandej napisał:

Im mięciej tym lepiej:decayed: jak jest miękko po wymianie zawieszenia to znaczy że gumy kiepskie. Długo to nie wytrzyma.

tj Wandej pisze. ja wczoraj odebrałem auto po wymianie 3/4 zawieszenia i zbieżności przedniej i tylnej osi i jest TWARDO ale nie tłucze. ciężko to wytłumaczyć ale na pewno nie może być miękko bo to będzie oznaczać kolejną wymianę tych samych elementów.

ja wrzuciłem mieszankę wedlowską bo potrzebowałem szybko auta  więc brałem co było w sklepie motoryzacyjnym.

od dzika wziąłem na lewą góre RTS i MOOG

prawa strona góra 2x FEBI

dół/przednie 2x TRW :D no i jest bajeczka po wymianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, TomOskroba napisał:

tj Wandej pisze. ja wczoraj odebrałem auto po wymianie 3/4 zawieszenia i zbieżności przedniej i tylnej osi i jest TWARDO ale nie tłucze. ciężko to wytłumaczyć ale na pewno nie może być miękko bo to będzie oznaczać kolejną wymianę tych samych elementów.

Dopiero się ułożyło zawieszenie u mnie i jest nieco twardziej niż na początku. Zmieniłem amortyzatory z 1bv na 1be,górne wahacze juz nie są 1bv,nowe poduchy na amorkach,nowe odboje więc jakim cudem może być twardziej niż wcześniej było skoro umyślnie zrezygnowałem z najtwardzego zawieszenia? Sztywniejsze to może się zrobić jak ktoś zmienił na rozklekotanym 1ba na nowe 1ba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, pila24 napisał:

Dopiero się ułożyło zawieszenie u mnie i jest nieco twardziej niż na początku. Zmieniłem amortyzatory z 1bv na 1be,górne wahacze juz nie są 1bv,nowe poduchy na amorkach,nowe odboje więc jakim cudem może być twardziej niż wcześniej było skoro umyślnie zrezygnowałem z najtwardzego zawieszenia? Sztywniejsze to może się zrobić jak ktoś zmienił na rozklekotanym 1ba na nowe 1ba.

wybacz. nie wiedziałem, że zmieniałeś amory :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Wandej napisał:

Panowie i Panie mocna promocja na Lema do B6/7:naughty:

daj na pw ceny za komplet prawa lewa strona :

-banan

-łącznik stabilizatora

- drążek kierowniczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...