Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, krzysiekml napisał:

Kup meyle HD, ja od Wandeja kupiłem dawno temu i do dziś działają, dawno temu to znaczy pewnie z 8 lat lub więcej, koszt około 1300pln więc jak miałem skc czy rts wydumki co to tuleje same w pudełkach wypadały 

Meyle w tej chwili kosztuje prawie tyle co Lem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

19 godzin temu, Langista napisał:

Ja w B5 nie narzekałem, w B6 to samo, możliwe, że miałeś pecha.. Odsyłałeś na gwarancję? Czy sparzyłeś sie i odpuściłeś temat?

Proszę o usunięcie posta. Zdublował się 

Edytowane przez keq
Zdublowany post
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj wysłałem do regumu cały zestaw przód i tył a4 b6 quattro . Zobaczymy co to będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Langista napisał:

Ja w B5 nie narzekałem, w B6 to samo, możliwe, że miałeś pecha.. Odsyłałeś na gwarancję? Czy sparzyłeś sie i odpuściłeś temat?

Po montażu SKV padła tuleja w lewym bananie po niecałych jak dobrze pamiętam 2kkm, zareklamowałem po 2 dni przyszedł nowy wahacz. Przy wymianie banana spojrzałem na łącznik stabilizatora i wyglądał jakby tuleja gumowa była za mała, jakby za luźna, zacząłem szukać w garażu starych łączników, znalazłem jeden, porównałem do tego skv i guma sztywno siedziała. Kupiłem 2x lema do dziś prawie 50kkm nie ma na nim śladu użytkowania. Po około 40kkm na skv powypadały (nie wiem co to jest dokładnie) elementy w obu tulejach bananów, wsadziłem regum i poczułem różnicę w prowadzeniu.

Jak już pisałem wcześniej do prostych dolnych i górnych wahaczy nie mam nic, ale łączniki stabilizatorów i banany mogły by być lepszej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, tass napisał:

Po montażu SKV padła tuleja w lewym bananie po niecałych jak dobrze pamiętam 2kkm, zareklamowałem po 2 dni przyszedł nowy wahacz. Przy wymianie banana spojrzałem na łącznik stabilizatora i wyglądał jakby tuleja gumowa była za mała, jakby za luźna, zacząłem szukać w garażu starych łączników, znalazłem jeden, porównałem do tego skv i guma sztywno siedziała. Kupiłem 2x lema do dziś prawie 50kkm nie ma na nim śladu użytkowania. Po około 40kkm na skv powypadały (nie wiem co to jest dokładnie) elementy w obu tulejach bananów, wsadziłem regum i poczułem różnicę w prowadzeniu.

Jak już pisałem wcześniej do prostych dolnych i górnych wahaczy nie mam nic, ale łączniki stabilizatorów i banany mogły by być lepszej jakości.

Tuleje zawsze mozna wymienic, wiec tez spoko opcja. lemfordera wrzucasz jak Ty i jezdzisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, można tylko tuleje, żebym wiedział że sworzeń w wahaczu pociągnie jeszcze jakiś sensowny przebieg to bym tak zrobił. Wolałem zmienić żeby mieć spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Slusi92 napisał:

Do 1000 zł jaki zestaw będzie najlepszy do A4B6 w avancie?

 

Godzinę temu, Langista napisał:

Dołóż 100 zł i masz komplet z regum, potem według mnie SKV.

Jak masz teraz ORI wahacze i jak zwrócisz w Regum swoje to komplet wychodzi 920 zł (8 wahaczy, 2 końcówki drążków, 2 łączniki drążka stabilizatora). Do tego dorzucają dwie długie śruby górnych wahaczy. Jeśli bez zwrotu to musisz doliczyć 160 zł, czyli wyjdzie niecałe 1080 zł tak jak @Langistanapisał. Dzisiaj pytałem, także cena aktualna.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem po wymianie całego przodu na SKV. Wszystko jest elegancko tylko, że przy ostrym skręcie w prawo coś stuka. Dodam, że byłem na geometrii kół i w jest ustawione. 

Kierownica czasami idzie sztywno, a czasami ma delikatny luz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcie prawych dolnych wahaczy, mało prawdopodobne ale możliwe, że wysunęła się tuleja z 'banana'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem po wymianie na skv, tylko mam problem bo kąt pochylenia kół przednich jest poza dopuszczalną normę, ale w przodzie tego kąta się de facto nie ustawia, więc sam nie wiem :mellow: a jak wahacze się sprawdza to czas pokaże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zwrotnicę to nie widać na nich żadnych uszkodzeń, a czy są proste ciężko powiedzieć, ja żadnych przygód nie miałem. Dystansów brak, fele 17 et35 7.5. Czytam na forum, że niektórzy też tak mają, ale prostego rozwiązania brak. Ktoś pisał o przestawieniu sanek, ale pojecia nie mam jak to mogłoby wpłynąć na ten kąt i jak to wogole ustawić. Niemniej jednak problem to jest. Jak na skreconych max kołach jadę wolno na kostce czy asfalcie to słyszę nieraz jakby zdzieranie opon, nie wiem jak to opisać. Dodam, że w innych autach tego nie zauważyłem, a trochę się jeździ :wink:

 

IMG_20210610_114818.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pojechał na inną stację, bo jest to mega dziwne, na moje źle zamontowali urządzenie pomiarowe, stąd przy 'poprawkach' minimalnie zmienił się wynik. Miałeś może półosie wymieniane? Może są za szerokie? Auto niżej jak standardowo? Mogli też zły kod zawieszenie wpisać, stąd złe odczyty (wiele stacji olewa ten ważny aspekt)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...