Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

737 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nastawiałem się na regenerowane ale mój mechanik twierdzi, że tego nie da się zregenerować (w sensie sworzni), nie wiadomo jak to długo posłuży. Nie miał do czynienia z Regum ale radzi iść w nowe. Czytając opinie wygląda to dobrze, a już napewno lepiej niż MS, SKV czy Meyle HD. Tam to loteria. 

Podsumowanie każdy radzi co innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, krzysiek_f napisał:

Nastawiałem się na regenerowane ale mój mechanik twierdzi, że tego nie da się zregenerować (w sensie sworzni), nie wiadomo jak to długo posłuży. Nie miał do czynienia z Regum ale radzi iść w nowe. Czytając opinie wygląda to dobrze, a już napewno lepiej niż MS, SKV czy Meyle HD. Tam to loteria. 

Podsumowanie każdy radzi co innego ?

Jeżeli chodzi o meyle HD to jak pamiętam to 7 lub 8 rok latają na mojej byłej b6, graty od Wandeja kupiłem dawno temu 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, krzysiek_f napisał:

Nie miał do czynienia z Regum ale radzi iść w nowe.

Znajoma śpiewka. Wsadziłem banany w maju z regum. Wykonanie pierwsza klasa, a sworznie wyglądają, że są wprasowane nowe i chyba było na nich oznaczenie trw. Nie wiem jak to robią ale ważne, że póki co działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Znajoma śpiewka. Wsadziłem banany w maju z regum. Wykonanie pierwsza klasa, a sworznie wyglądają, że są wprasowane nowe i chyba było na nich oznaczenie trw. Nie wiem jak to robią ale ważne, że póki co działa. 

4 miesiące to raczej każdy wytrzyma. Kupiłbyś to ponownie?

Obecnie komplet do B5 kosztuje 880 + łączniki np. Lema 100 + kpl. śrub 150 łącznie ok. 1150 zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, krzysiek_f napisał:

4 miesiące to raczej każdy wytrzyma. Kupiłbyś to ponownie?

Obecnie komplet do B5 kosztuje 880 + łączniki np. Lema 100 + kpl. śrub 150 łącznie ok. 1150 zł 

Ja na regumie mam zrobione chyba 20tys km,z czego 70% to latanie po dziurawych drogach miejskich. Nic się nie dzieje,wszystko sztywne jak na początku.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, krzysiek_f napisał:

Brałeś te regenerowane? Jak jest z gwarancją? Na stronie nie znalazłem żadnej informacji

Jeszcze nie, dobijam stare, pewnie na wiosnę wymienię. Jak kupiłem auto to wymieniłem łączniki drążka stabilizatora, stare wydawały się jakieś twarde. Chciałem kupić Lema, nie było w slepie to wziąłem Febi, przejechałem z 50 k km i w dalszym ciągu jak nowe, także może Febi to dobry wybór, nie wiem już sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krzysiek_f napisał:

Kupiłbyś to ponownie?

Tak, bo nie pojebało mnie do tego stopnia żeby kupić lema albo jakies mayle za 350zl/szt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Audi A4 B9 , na licznku przelatane 60.000 km.

Mechanik mówi, że guma już się rwie... Co o tym sądzicie ? taki mały przebieg ... Mozliwe to ...?

IMG20211023115628.jpg

IMG20211023130242.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda jakby były źle skręcone, w sensie w powietrzu i teraz nadciągają się w normalnej pozycji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

była robiona geometria w serwisie Audi, ale nie wiem czy to odkrecali przy geometrii , czy tak jest od początku fabrycznie..

Dali by taką lipę, skręcając w powietrzu ..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, raqu43 napisał:

Dali by taką lipę, skręcając w powietrzu ..?

Jak już w tym tkwi problem to nie wydaje mi się żeby tak wyjechało z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to przywitanie nowej jakości podzespołów dla Audi, w fabryce wszystko na jedno kopyto jest robione, także nie ma mowy o pomyłce podczas montażu, w grę wchodzi tylko 'wadliwa' sztuka o nowej 'jakości'. Za dużo się takich wahaczy nasortowałem w poprzedniej pracy. O ile ja z kumplem mieliśmy w głowie więcej jak dwa orzeszki, tak inni sortujący mieli w nosie wytyczne dotyczące ustawienia tulei. Na 300 sztuk w skrzynce zawsze z 5-6 źle wprasowanych wyciągaliśmy, dziwnym trafem ci pozostali wyciągali mniej.. Widać któreś z nich trafiły do twojego auta ;)

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też bym przystał do tej tezy,  odnośnie "nowej jakości" audi... Na niemieckim forum znalazłem tez innych posiadaczy B9, gdzie tak jak ja, przy 60.000 km albo nawet i wcześniej, mieli to samo co i ja...

także wnioski można wyciągnąć. Ale mieli niektórzy szczęscie , bo mieli auta na gwarancji i wymienili im to za darmo. Niby audi się tlumaczylo tym , że to te same wahacze co w B8 i siadają w B9 , bo B9 cięższe... Niby brali tuleje wtedy przy wymianie od Q7 i bylo ok...  sam nie wiem..

fakt faktem porażka... ile można jeszcze na takim wahaczu spokojnie jezdzic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś namiary na jakiegoś pewnego dystrybutora master sporta? Albo chociaż jakieś info jaki zestaw kupić pod zawieszenie 1bv bo z tego co wiem są jakieś różnice w zawieszeniach, chociaż by sztywna końcówka drążka czy różne szerokości tulejki pod amorek na prostym dolnym wahaczu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, raqu43 napisał:

ile można jeszcze na takim wahaczu spokojnie jezdzic ?

Z tego co widzę to na teraz masz tam te delikatne powiedzmy "mikro" pęknięcia? Jak tak to możesz jeździć jeszcze spokojnie i obserwować. Jak będzie się pogarszać to wtedy wymienisz albo same tuleje albo całe górne wahacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Lu-Gi napisał:

Czy ma ktoś namiary na jakiegoś pewnego dystrybutora master sporta? Albo chociaż jakieś info jaki zestaw kupić pod zawieszenie 1bv bo z tego co wiem są jakieś różnice w zawieszeniach, chociaż by sztywna końcówka drążka czy różne szerokości tulejki pod amorek na prostym dolnym wahaczu. 

Pisz do @Wandej lub do @dzik jeden z nich z tego co wiem tym handluje ?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...