Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no wlasnie tylko ze wychodzi na to ze ten zestaw nie pasuje do b6 a dokladnie dolny wachacz i trzeba go kupic osobno czyli zestaw wychodzi 1600 plus 340 za wachacz, oczywiscie potem mozna sprzedac te dolne z zestawu ale nie ma pewnosci czy ktos kupi i jak szyko.

Ma ktos moze dojescie do tanszego zestawu dla modelu B6 ??

i czy ma znaczenie zawias 1BA czy 1BE ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

satirik, Nie ma znaczenia czy 1BE czy BA. Ale BV juz sa podobno inne. Panowie uwierzycie, ze w mojej B6 (1BE) pierwsze stuki pojawily sie dopiero przy 250tys km?A mawiaja, ze A4 delikatne zawieszenie ma. W miedzy czasie znajoma w Corsie (2001r) juz przy 120tys musiala zmieniac zawiecho....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie oryginały dół przejechały 260 tyś km ( 80 tys po polskich drogach ) i posypał się jeden banan i jeden prosty , góra regenerowana 70 tyś km temu i dopiero górne tylne się posypały , przednie górne ok - czyli dłużej niż master spoty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem zamontowane niestwty KRAFTA co jest porównywalne do HARTA, MAXGEARA itp chińskie ładnie zapakowane :) ale zmieniam na OPTIMAL'a i RTS'a. Jako jedyne mają 3 letnią gwarancję w dobrej cenie i co najważniejsze moi znajomi juz przetestowali i sami nie wierzyli :) tutaj ładnie mają porównanie cenowe Auto Lech sklep motoryzacyjny Giżycko części do wszystkich marek - Karta towaru: G5-528 OPTIMAL WAHACZ AUDI A4 (8D2, B5), A4 Avant (8D5, B5), A6 (4B, C5), A6 Avant (4B, C5) :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszły piątek też się wziąłem za robotę i zacząłem odliczać kilosy na MS-ach. O dziwo śruby na górnych wahaczach poszły gładko, myślałem że się nawalę młotkiem. Ostatnio koledze zmieniałem w pasku to się bujałem cały dzień z jedną stroną, a u siebie poszło obie strony w 4 godziny.:decayed:

---------- Post dopisany 13-10-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2013 at 14:59 ----------

Zrobiłem ponad trzy tysiące i górne do wywalenia, tłuką jak cholera, szajs jakich mało. Dobrze że sam wymieniałem, bo jeszcze jakbym miał za robotę zapłacić to już całkiem się nie kalkuluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad wiesz ze to one wlasnie tluka?? a moze dolne

a moze skreciles w powietrzu i tuleje poszlu w h.j

a mi poszly sruby w 2 minuty, tyle wlasnie grzalem palnikiem i wybilem jednym uderzeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem ponad trzy tysiące i górne do wywalenia, tłuką jak cholera, szajs jakich mało. Dobrze że sam wymieniałem, bo jeszcze jakbym miał za robotę zapłacić to już całkiem się nie kalkuluje.

Nie wiem jak to skomentować:facepalm: czy ktoś jest w stanie wyjaśnić jak to możliwe że jednym padają po 3tys a innym no właśnie; ja mam obecnie 43 tys nalatane na MS i zaczyna sie coś odzywać przy wjeżdżaniu na nierówność na skręconych kołach a poza tym jest gitara:decayed: i złego słowa nie powiem na MS, po zimie wrzucam nowy komplet, i montaż ponownie samodzielnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy wymiana była na febi,przeżyły dwa lata i jakieś 30-35tyś km.Następna były lemfordery i dwa lat jezdiły i sprzedałem auto.Ale trzymały się super a wymieniałem tylko górne.Dołu nie ruszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad wiesz ze to one wlasnie tluka?? a moze dolne

a moze skreciles w powietrzu i tuleje poszlu w h.j

a mi poszly sruby w 2 minuty, tyle wlasnie grzalem palnikiem i wybilem jednym uderzeniem

To nie pierwsze zawieszenie tego typu które wymieniałem, więc mi tu nie gdybać.

Po prostu loterią jakie zawieszenie dostaniemy, jednemu się trafi lepsze, drugiemu gorsze. Wracam do regenerowoanych, przynajmniej na nich wiem że ze trzy sezony polatam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kupować ze sprawdzonego źródła. Na moich górnych ms wybiło właśnie 84 tyś i cisza:slina:. Polecam użytkownika stanmonika- nick allegro. Szybko i bezproblemowo towar w 2 dni max masz u siebie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że nie zapeszę;) Na MSach przejechałem jak na razie 28 tyś km w 1,5 roku i póki co cisza i spokój:)

Jeżdżę głównie po dziurawym Krakowie, Podkarpaciu i Podhalu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

właśnie zamówiłem sobie końcówki drążków z TRW(niebieski karton) i mam w planie kupić komplet wahaczy MS mam nadzieję, że to będzie dobra kombinacja :)

Swoją drogą pytając w sklepie o wahacze Master Sport usłyszałem ciekawą odpowiedź. Otóż sprzedawca powiedział jak wyglądała wizyta przedstawiciela ów firmy. Gość na pytanie gdzie mają fabrykę, kompletnie nie wiedział co powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam a4 b6 pierwsze stuki w zawieszeniu dolny wahacz (nośny), szukanie allegro wybralem firme febi 230zl data zakupu 12/04/2013 wytrzymal pol roku i 5800 km teraz postanowilem kupic w ic lemforder cena 360 zl, a tam ten na gwarancje, jednym slowem zawiodlem sie na febi :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja założyłem wahacze górne SWAG :decayed: na wiosnę. Ciekawe jak długo pojeżdżą :decayed: szkoda że nie ma śrub w zestawie tak jak jest w przypadku Lemfordera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W passacie b5 ori byly trw... Pierwszy padl przy przebiegu over 200tys...bratu febi skrzypialy po 2latach.. W exeo ma zawieche z a4b7..zero luzow (130tys przebiegu)..sa lewnie lemfordera. W passacie i exeo ori amorki sa sachsa. Zmienialem je w passace przy okolo 240tys i kupilem kayaby...te po 50tys sa juz zadecydowanie slabsze niz sachsa po 130tys z exeo. Wniosek: chcesz pojezdzic autem dluzej niz 20tys nie kupuj badziewnych wahaczy i amorkow bo te ori sa na kilkaset tys km a tanie zamienniki na cholera wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Wczoraj odebrałem auto od koleżki, założył mi cały komplet MS ,dzisiaj została ustawiona zbieżność i zobaczymy co dalej :) Będę raportował.Pytanie do tych co zakładali Mastera-też po założeniu kierownica zaczęła Wam chodzić dwa razy ciężej? Wiem ,że to nowe zawieszenie,ale chodzi naprawdę dość ciężej niż do tej pory,specjalnie mi to nie przeszkadza,zastanawiam się tylko czy jest tak na początku zmiany zawiechy, a potem się może jakby "rozbije" ? Ktoś tak miał po zmianie zawieszenia na Mastera czy tam jakiegoś Lema :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...