Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Andrzej nie możesz tutaj napisać jaka jest cena całego kompletu z wysyłka przecież to chyba nie tajemnica :wink: sam po okresie zimowym będę wyrzucał całą zawieche ms i wstawiał nową po 4 latach

Jasne że mogę.

:wink: 510zl kpl do b5 a do b6 superba i a6 c5 po lifcie 530zl:hi: możecie zapisać gdzieś na górze tematu:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

A masz kolego wahacze MS do Audi B7 Avant i po ile?

Chyba to to samo co w b6 o ile się orientuje ale sprawdze w poniedziałek dokladnie. Na pewno są już do A6 C6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam Wszystkich! Mam pytanie czy używa/używał ktoś wahaczy KAMOKA?? Kurde tak śledzę allegro i za drogie to one nie są a może są lepsze niż Toprany, Kraft czy inne badziewia;-)

hejo

W sklepie sprzedajemy od 2 lat to zawieszenie powiem, tak nie ma co ukrywać to jest dolna półka jak wszystkie w tym przedziale cenowym, zależy jak trafisz... Narazie statystyka wygląda tak sprzedanych 82 kpl, z czego poszło 4 na reklamacje (głownie taksówkarze zrobili po 10-20 tys coś zaczeło stukać). Ogólnie można polecic cena/jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana górnych nie jest taka prosta :/ śruba w zwrotnicy jest nie do ruszenia :( trzeba demontować całą zwrotnice i do ślusarza. Doły poszły szybko i bezboleśnie.

wystarczy prosty myk i bez palnika gazowego wyciagasz ,trzeba tylko troche pomyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego, że na pewno chciał, aby go ktoś zapytał a tym samym nabije se postów:grin:

...a tak z innej beczki...zakupione LMO w 2010 roku dalej jeżdzą...narazie przejechały 60tkm na gwincie -100 mm i siadły tylko dwa górne krzywe w tym roku: jeden lewy i drugi prawy, bo przy tym obniżeniu czasem se dobijają "do budy" i straciły "życie". Ale oczywiście wymienię znów na ORI. I nie zamierzam kupować badziewia, goowna i się pytać czy są dobre czy złe:grin::polew:.

Po prostu nie stać mnie na oszczędzanie...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek zgadzam się z Tobą w pełni.

Kamoka Denkermann Kraft Maxgear i wszystko inne z tej półki - nie ma się co oszukiwać. To tani zamiennik od którego oczekiwać przejechania tylu km co na lemie to nieporozumienie.

Z mojego doświadczenia większość taksówkarzy jednak poszła już po rozum do głowy i nie kupuje takich rzeczy. Taksówkarze to grupa która po unieruchomieniu autka wyjątkowo bardzo cierpi więc raczej już umieją liczyć więc albo kupują coś porządnego albo co jeszcze popularne (regenerują wahacze).

Jeśli ktoś chce pojeździć 80 tyś na zawiasie za 600-700zł to życzę mu albo powodzenia albo jeźdzenia wyłącznie po niemieckich autostradach :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana górnych nie jest taka prosta :/ śruba w zwrotnicy jest nie do ruszenia :( trzeba demontować całą zwrotnice i do ślusarza. Doły poszły szybko i bezboleśnie.

wystarczy prosty myk i bez palnika gazowego wyciagasz ,trzeba tylko troche pomyśleć.

a co to za MYK?

napisz bo mnie tez to czeka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mowa o wahaczach to u mnie zbliżają się do wymiany 2 górne, przeglądając aukcje oferujące tę części to trochę ich jest, ja zastawiam się właśnie nad MEYLE HD wzmacniane z gwarancją na 4 lata, cenowo cały komplet z 1200zł, i gwarancją 4 lata, i w tym miejscu liczę na wasze opinie doświadczenie ? ktoś takowe ma ? lub miał ? jak to wygląda są wytrzymałe czy to tylko kolejna bajka by klienta naciągnąć na kase ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POWER-KRIS i vp-tdi

I co z tego niech żądają, ja tam na gwarancje nie patrzyłem jak kupiłem RTS naughty:

Znajomi mechanicy jak i kuple z zakładu mówią ze są ok, sami mają ponad 3 lata i nie narzekają na RTS.

A po za tym mam ma oponke 215/50 17 zawieszenie standard, i drogę jak tafle :banan:

Nie każdy musi mieć Lame :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - jedno pytanie:

miałem auto na podnośniku i mechanik stwierdza że do wymiany są dolne wahacze proste (przód ). zaczął tam coś dłubać i jest jakieś 2 milimetry luzu (góra - dół). oczywiście od razu diagnoza "oba do wymiany" a że akurat te wahacze są chyba najdroższe , wolę zapytać Innych o opinię .

zaznaczam że w zawieszeniu nie stuka absolutnie NIC. samochodu nie ściąga w żadną stronę, nic się nie tłucze nawet przy jeździe po nierównościach. byłem na dwóch stacjach diagnostycznych i Diagności stwierdzili że zawiecha jest 100% zdrowa.

Mój mechanik twierdzi jednak że na PZMocie np. - auta nie podnosili więc ścieżka nic tutaj nie wykaże :wink: i jesli nie chcę zgubić koła to powinienem zainwestować w te wahacze :naughty:

jakaś sensowna sugestia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli luz jest to pozostaje zainwestowac w wahacze alno jezdzic z Pismem Swietym. Jezeli to wahacz ten gdzie jest podlarty amor to juz nawe nie zadawaj glupich pytan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli luz jest to pozostaje zainwestowac w wahacze alno jezdzic z Pismem Swietym. Jezeli to wahacz ten gdzie jest podlarty amor to juz nawe nie zadawaj glupich pytan

a ty głupich odpowiedzi - zapytałem ponieważ nie ma ŻADNYCH oznak zużycia zawieszenia i tylko ze względu na wymianę oleju samochód znalazł się na podnośniku a mechanik zaczął szarpać tymi wahaczami z nudów chyba . wolałbym się upewnić czy 2 mm luzu na takim wahaczu kwalifikuje go do wymiany zanim wydam na nowe od 600 do 1000 pln.

Oczekiwałem sensownej wypowiedzi od jakiegoś mechanika a Ty błysnąłeś przez chwilę jak zamachowiec - samobójca : jasnym ale krótkim światłem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek powiem Ci cos, ostatnio wylaly mi sie amortyzatory i wytlukly wszystkie wahacze, (tylne byly praktycznie wyrwane) nic nie pukalo nie stukalo, nie sciagalo na zadna strone, zrobilo sie tylko twardziej przez to ze amory puscily, a jak wjechalem na podnosnik zlapalem sie za glowe, w zyciu czegos takiego nie widzialem. Co ciekawsze robilem miesiac wczesniej przeglad w aso skody i mam papiery ze bylo ok .... Nie uwierzylbys jak potrafi jezdzic auto z wytluczonymi tulejami :decayed: sprawdz wszystko i wymieniaj jak cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek gdzie jest luz? Na sworzniu czy na tulei? Jak na tulei olej sprawę. Jak sworzen chodzi w pionie to już się kwalifikuje do wymiany:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zawieszwniu mcperson mozna luz dluzej zlewac bo sprezyna przez amor oparta jest na zwrotnicy...w wielowah amor+sprezyna oparta jest o jeden z wahaczy. Jak masz na nim luz na sworzniu to polecam go wymienic bez durnych pytan albo wlozyc do auta Pismo Swiete

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wierzenie w cuda daje wiare :D .a tak swoja droga kiedys olalem tak wlasnie temat luzow wachaczy w galancie tam jest podobny zawias i wyladowalem w rowie .warto wymienic bo jak ci sie wyczepi to moze zle sie skonczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...