Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] klakson na skreconej kierownicy nie dziela !!!!


kred

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem. jechalem dzisiaj miastem jak codziennie skrecalem na skrzyzowaniu w prawo gdy wymusil mi na skrzyzowaniu jakis helmut. pierwszy odruch to ostro na klakson i ... niespodzianka rozlegla sie cisza i pozostal tylko hamulec. po powrocie do domu zaczelem testowac sygnal i co sie okazalo jak kierownica jest prosto jest wszystko spoko traby wala az milo jak troche skrece - cisza. podejrzewam ze to tasma w kierownicy. czy wymienial ktos taki element ?? czy naprawa jest skomplikowana ?? i czy z naprawa lepiej jechac do elektryka ??

Prefix po raz kolejny

[spedyt]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie jest podobnie bo klakson działa na skręconej kierownicy a na prostej nie... Wiem ze jest tam jakaś taśma i pewnie jakieś styki są zasyfione. Moze ktoś podpowiedziec jak to naprawic? albo wogóle jak rozkręcić kiere żeby poducha nie strzeliła? Przy okazji świeci kontrolka air bag, pewnie dlatego ze styki nie łączą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy odruch to ostro na klakson i ... niespodzianka rozlegla sie cisza i pozostal tylko hamulec.

:D rozumiem ze gdy klakson dziala. nie hamujesz? :polew: :laghing2:

poduszka do zdjecia. odlaczasz aku, dwa wkrety z tylu kierownicy. zdejmujesz blokade zlaczki poduszki. ustawiasz kola na wprost, odkrecasz kierownice

( potrzebna specjalna nasadka).

musisz dobrze obejrzec pierscien slizgowy klaksonu. wlasnie on jest odpowiedzialny za problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszka do zdjecia. odlaczasz aku, dwa wkrety z tylu kierownicy. zdejmujesz blokade zlaczki poduszki. ustawiasz kola na wprost, odkrecasz kierownice

( potrzebna specjalna nasadka).

musisz dobrze obejrzec pierscien slizgowy klaksonu. wlasnie on jest odpowiedzialny za problemy.

no dobra, tylko gdzie i jak wyglada mnie ten pierscien????

wrzucam dwie fotki, jesli ktos bylby tak mily i zaznaczyl ten pierscien, bylo by super!!

u mnie sytuacja taka sama - na prostych kolach nie dziala, na skreconych czy to w lewo czy w prawo dziala. SZLAK MNIE JUZ TRAFIA :)

prosze o pomoc!

zdjcie006em7.jpg

zdjcie007ho7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jeden z nich laczy sie z blaszka ktora jest pod sruba mocujaca kierownice, drugi idzie gdzies w kierownice.

moje pytanie - czy te styki ktore w momencie nacisniecia klaksonu przewodza mase, ktora wlacza przekaznik do ktorego idzie juz plus??

jesli tak to moze po prostu znajde mase skad indziej i przeciagne do tych stykow.

ktos moze cos wiecej napisac?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...