Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wahacz dolny


szmekot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy.Pisałem w wielu wątkach ale niestety nikt nie odpisał, wiec załozyłem nowy wątek, pewnie zaraz znajdzie się w koszu.

A wiec: Od jakiegos czasu przy wrzucaniu na luz bądz zwalnianiu predkości auta, cos strasznie wali i puka z prawej przedniej strony przy tym drży kierownica. Dzis wjechałem na kanał i zacząłem sprawdzać. Złapałem wahacz dolny tzw "banan" i zacząłem nim ruszać ku mojemu zdziwieniu delikatnie puka od strony koła, z lewej strony nie ma takiego dzwięku. Czy to może być przyczyna tego pukania ze sie on juz wyrobił i czy można kupic obudwie tuleje od strony koła z ta śrubą do przykręcenia, czy cały wahacz do wymiany,?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedz na stacje diagnostyczna na szarpaki.Zapłacisz groszę za usługe a bedziesz wiedzial dokładnie jaki wahacz lub cos innego Ci puka...Bo tak to Ciezko bedzie stwierdzić skoro zauważyłeś ze ten wahacz ma luz to moze byc on przyczyna.A sprawdzałeś pozostałe wahacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy.Pisałem w wielu wątkach ale niestety nikt nie odpisał, wiec załozyłem nowy wątek, pewnie zaraz znajdzie się w koszu.

A wiec: Od jakiegos czasu przy wrzucaniu na luz bądz zwalnianiu predkości auta, cos strasznie wali i puka z prawej przedniej strony przy tym drży kierownica. Dzis wjechałem na kanał i zacząłem sprawdzać. Złapałem wahacz dolny tzw "banan" i zacząłem nim ruszać ku mojemu zdziwieniu delikatnie puka od strony koła, z lewej strony nie ma takiego dzwięku. Czy to może być przyczyna tego pukania ze sie on juz wyrobił i czy można kupic obudwie tuleje od strony koła z ta śrubą do przykręcenia, czy cały wahacz do wymiany,?

Jeżeli stwierdziłeś, że jest luz na sworzniu to nie ma co sprawdzać lecz tylko wymieniaj go i to jak najszybciej. Jak ci wyskoczy sworzeń to koło wchodzi pod podłogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy czesto wyskakuje ten sworzen o ktorym pisał <<< rikardo>>> :notworthy:

Jak często nie jestem wstanie określić. Jak jest już luz na sworzniach to przy drganiach sworzeń stukając coraz bardziej rozbija tulejkę w której jest zamontowany aż do momentu gdy nie będzie miało co go trzymać i wyskoczy. Znajomy mechanik opowiadał mi, że miał już przypadki w a4 gdzie ten sworzeń wyskoczył i koło zawinęło pod podłogę karoserii. Dlatego odgłos stukania to już jest sygnał, że trzeba coś z tym robić dla własnego bezpieczeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na szarpakach i nic kompletnie nic, a w czasie jazdy nadal puka, ręce opadają.

Mechanik rozkłada ręce, wahacz juz przestał pukać, mogło byc tak ze jak jest zimno to guma na tulei wahacza się kurczy i tak sobie puka, na szarpakach cisza a w czasie jazdy puka, coraz bardziej mnie utwardza fakt ze juz chyba nigdy nie kupie audi, stale coś jak nie jedno to drugie i to same pierdoły, a to światełko to zamek centralny i tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest jak się kupuje coś co w DE było już dawno na kasacje

zmień faceta który sprawdza CI zawieszenie, jak coś puka to musi coś być, proste, a jak czujesz gdzieś luz to chyba wiadomo że wymiana

wahacz juz przestał pukać, mogło byc tak ze jak jest zimno to guma na tulei wahacza się kurczy i tak sobie puka, na szarpakach cisza a w czasie jazdy puka,

po prostu go wymień,

a gumy to nie penis że się od zimna kurczą się....... i pukają w takim stopniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...