Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świecą kontrolki ABS i ESP w A4 B6


lep

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ten sam problem wczoraj jak jechałem autem patrzę nagle i zaświeciły się kontrolki ABS i ESP, sprawdziłem obydwa systemy przestały działać, po ponownym odpaleniu auta kontrolki się początkowo nie paliły ale po kilku minutach znów się zapaliły :facepalm: Vag + kasowanie błędów ale znów wywala te błędy i kontrolki się zapalają. Co wy na to ?

Poniżej błędy

2 Faults Found:

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 -- Implausible Signal - Intermittent

01827 - Instrument Cluster (J285); Tire Diameter Implausible

35-10 -- - - Intermittent

Miałem podobne błędy u siebie, lampka ESP po puszczeniu hamulca się zapalała (rozruch z wciśniętym). Po pierwsze sprawdziłem czy światła stop działają prawidłowo, zaryzykowałem zmianę czujnika pod hamulcem i nie pomogło. Jeszcze raz przyjrzałem się światłom i voila lewa żarówka troszeczkę słabiej świeciła, jak potraktowałem lampę metodą strojenia telewizora rubin :) to błędy zniknęły. Trzeba przeczyścić gniazdo żarówki, bo się zwarcie robiło i komputer świrował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też to mam, VAG pokazuje "Brake light switch". Ostatnio zauważyłem, że pojawia się tylko jak jest zimno, dlatego dmucham ciepłym na nogi :decayed: bo obstawiam, że to gdzieś przy pedale, ale nie widzę tego.

Gdzie ten dziad siedzi dokładnie i gdzie go kupić najlepiej? W ASO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też to mam, VAG pokazuje "Brake light switch". Ostatnio zauważyłem, że pojawia się tylko jak jest zimno, dlatego dmucham ciepłym na nogi :decayed: bo obstawiam, że to gdzieś przy pedale, ale nie widzę tego.

Gdzie ten dziad siedzi dokładnie i gdzie go kupić najlepiej? W ASO ?

kod czujnika to 1K2945511RDW

w ASO za ok 50zl mają

Jak zdejmiesz plastik z pod kierownicy (3 śruby jedna od strony bezpieczników) to jest obok pedału hamulca wkręcony w taką blaszkę. łatwo zlokalizujesz obserwując co się dzieje jak naciśniesz pedał ręką.

Czujnik zdaje się odkręca się w lewą stronę, blokada się zwalnia i masz wyjęty. montaż w odwrotnej kolejności.

Ale radzę sprawdzić dokładnie żarówki, mogą być zaśniedziałe styki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za trop i nawet wiem od której zacznę, bo czasem mi pokazuje, że kierunek się spalił, a działa normalnie. 2 razy tak było w ciągu 1,5 miesiąca. Czekałem na 3-ci (do 3 razy sztuka), żeby tam zajrzeć i już nie czekam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy podlacze sie pod temat mialem ten sam objaw zapalala sie kontrolka abs i esp z tym ze u mnie trzeci stop nie laczyl na szybie i tryb awaryjny sie uruchamial max 2tys obrotow i auto nie jechalo jak ruszylem kostka i zaswecil po wcisnieciu hamulca i ruszeniu kontrolki gasly takze moze poszukajcie w tym kierunku pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem nowy na forum i próbuję rozwiązać kilka problemów z moim B6.

A mianowicie:

Podczas jazdy po kilku km przy hamowaniu zapalają się jednocześnie 2 kontrolki ABS i ESP. Oba systemy się wyłączają i dopiero restart silnika pomaga ale na mniej więcej tyle samo km.

Co może być przyczyną? Czujnik hamulca czy moduł komfortu?

Bardzo proszę o pomoc. Nie Vagowalem ponieważ auto mam od niedawna i zastanawiam się nad tym, który VAG będzie najlepszy.

Pozdrawiam

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być też uwalony sterownik ABS, albo któryś z czujników przy kole. Bez podpięcia kompa ciężko stwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podpieciu do VAGa probojac robic test wywalilo mi blad 01316. przy probie pokazania bledow na desce zapala sie kontrolka recznego, na FIS to samo, pelno halasu i mruga ESP i ABS. przy pokazywaniu bledu 01316 szybciej mruga abs.

Myślicie ze to modul jest uwalony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się podepnę pod temat. Tydzień temu wymieniłem klocki i tarcze z tyłu. Z własnej głupotu na odwrót założyłem 'tarczę' od abs. Na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka abs i asr. Tydzień przejeździłem gdyż nie miałem czasu aby zajrzeć. Wczoraj wieczorem rozłożyłem to ponownie i przekręciłem tą tarczę. Po przejechaniu około 100 metrów czujniki zgasły ale: pedał zrobił się twardy, przy hamowaniu słyszalne działanie jakiegoś układu z przodu auta. Dwa do trzech hamowań i pedał staje się miękki a na wyświetlaczu ponownie pojawiają się kontrolki. Czy możliwe aby tarcza od abs się zsunęła i nie łączy? Czy możliwe aby układ był zapowietrzony? Co to za dziwne brzęczenie i delikatne drgania pedału podczas hamowania? Dodam iż przy wymianie musiałem rozłożyć zaciski i miałem kiepskiego pomocnika do odpowietrzenia układu. Jeśli ktoś ma pomysł co to może być to proszę o podpowiedź. Z góry dzięi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o pomoc mam do wymiany czujnik pedału hamulca mój ori z 2002r ma numer 3B0 945 511A 4pin kostka, z jakim numerem mam kupić ori zamiennik bo tych już nie robią?, czy to chodzi o ten: 1K2 945 511RDW ?

proszę o info :hi:


czy ten czujnik pod pedałem hamulca 1K2 945 511RDW pasuję do naszych b6ek? awx 2002r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne sie tutaj bo probowalem w innym watku ale tam bylo chyba nie na temat

W ciagu ostatnich dwoch miesiecy zona pare razy zglaszala ze jadac np. przez prog zaswiecala sie kontrolka esp i czeslo buda, mi sie to nie zdazylo az do dzis. Tyle ze to "trzesienie" to wyglada jak by abs blokowal kola takie szarpniecia jak bys szybko stukal w pedal hamulca, po zgaszeniu znikalo do mometu przejechania po czyms np jak karbowane malowane linie i tak w kolko . Wsiadam po robocie nie zaswiecilo ani razu

W miedzy czasie zmienialem tez amory i gorne wachacze to i zwrotnice grzal palnikiem wiec pomyslalem ze czujnik upalili podpiolem vaga i blad jaki zobaczylem to

18265 ale nic o czujnikach i sterownik mnie wyj...bal wogole cos nie mogl sie polaczyc.....

Przy nastepnej probie niebylo zadnych bledow, wlaczylem Outputtest i abs zaczol szybko mrogac a sterownik sie rozlaczyl! Ale ESP i ABS juz zostaly na desce

Nastepne poloczenie:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 614 517
Component and/or Version: ABS/ESP front 1726
Software Coding: 04255
Work Shop Code: WSC 06435
3 Faults Found:
01486 - System Function Test Activated
35-00 - -
01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30
35-10 - - - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Panowie poratujcie cos bo sie "naczytalem" i mam metlik w lebie niewiem od czego teraz zaczac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem tu nowy i podepnę się z takim oto problemem:

mam a4 b6 '04 1,9 tdi 130 KM. wczoraj podczas jazdy na zakupy przy hamowaniu zaczął włączać się abs w lewym przednim kole (było sucho i zero poślizgu). po chwili zapaliła się kontrolka abs i kontroli trakcji. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy do momentu hamowania. powyższe zdarzenia się powtórzyły. ponadto po chwili przestał działać prędkościomierz, zapaliła się kontrolka check engine i wyłączyła się sprężarka od klimy. poza tym auto jechało normalnie. zero spadków mocy. hamowanie ok, ale abs już nie działał. sprawdziłem to wieczorem vagiem i wyskoczył błąd lewego przedniego czujnika abs. udało mi się zorganizować drugi czujnik (nie podłączyłem go bo wtyczka nie pasuje jest na 5 pin, a ja mam 4), ale gdy zdemontowałem ten mój zastanowiło mnie to co zobaczyłem w środku w piaście/przegubie (nie wiem czy dobrze to nazywałem). otóż w środku znajduje się taki ząbkowany pierścień który można przesuwać śrubokrętem, ale czasami się blokuje i wygląda jakby coś go mocno porysowało. czy tu może być problem? a jeśli tak to co trzeba wymienić i jakie mogą być koszty? z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest w stanie ktokolwiek w jakikolwiek sposób mi pomóc lub doradzić to bardzo proszę bo mam problem z ABS i ESP w mojej a4 b6 1.9TDI quattro. Na początku kilka razy zapaliły mi się właśnie te kontroli, ale na krótki czas pomagało zgaszenie silnika i ponowny rozruch. Po czasie kontrolki zapalały się coraz częściej. Kiedy kontrolki nie świeciły przy prędkościach toczących (dohamowujących) np. 20-30km//h uruchamiał się ABS na suchych nawierzchniach gdzie nie miał prawa się załączyć. Następny etap to to, że kontrolki świecą do dziś od włączenia zapłonu do zgaszenia silnika (czasem następuje to po włączeniu silnika a czasem już przy zapłonie). Byłem w serwisie Bosch na kompie i wykazał następujące błędy:
0122: Czujnik obrotów lewy tył : Nieprawidłowy sygnał/brak sygnału
011F: Czujnik obrotów prawy tył : Nieprawidłowy sygnał/brak sygnału
020E: wyłącznik świateł hamowania : Błąd przewodzenia.
Po odczytaniu tych błędów wymieniłem włącznik świateł hamowania jak i czujnik położenia sprzęgła (nie działał tempomat), wyczyściłem wszystkie czujniki przy każdym kole. Sytuacja się nie zmieniła. Czy jest w stanie ktoś mi coś podpowiedzieć? Szukałem jakiś kostek lub czegoś w tym rodzaju żeby rozłączyć i zdemontować te czujniki. Słyszałem, że mogą być pod tylną kanapą ale ja nie mogę ich zlokalizować. A może to coś jeszcze innego? Pomoże ktoś? Z góry dziękuję za każda odpowiedź. Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No macie przecież bledy czujników abs... To one są problemem:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie pod temat:

na desce wyskakuje mi kontrolka od esp , podlaczylem vaga, zczytalem i taki blad mi wyskoczyl:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8E0 614 517
Component and/or Version: ABS/ESP front 3429
Software Coding: 04455
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
36-10 - Open Circuit - Intermittent
doczytalem ze jest to Przełącznik pedału hamulca / wł. świateł hamow. STOP (Cruise control brake pedal switch)
od czego moge zaczac?co zrobic najpierw? dobrac sie do kostki?czy jak? esp nie zapala mi sie czesto...i tak samo jak u innych uzytkownikow po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu gasnie

czy mozna to jeszcze dokladniej sprawdzic vagiem? blad wyskoczyl mi po automatycznym skanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak kolego gumis32, rozwiązałeś problem?

koledzy mam ten sam problem,

podczas jazdy zpala się kontrolka ESP ABS i wyłącza się licznik prędkości

czasem gdy jeszcze nie nastąpi wyłączenie ESP i ABS to czuć w lewym przednim kole przy lekkim hamowaniu jak ABS zaczyna działać- bez powodu

w innej sytuacji włączając zapłon lampki ABS i ESP już się świecą , wtedy pomaga ponowne włączenie zapłonu,

ale podczas jazdy lub postoju, znowu następuje wyłączenie ABS ESP i licznika

VAG pokazał błąd czujnika lewego przedniego koła

Wymieniłem go, ale problem jest dalej ten sam "błąd czujnika G47 lewy przedni"

czy ustawia się odległość tego czujnika od tego koła abs? (kalibracja?)

jeżeli tak to czy przy przekręceniu zapłonu mogę dostać błędy z układu hamowania bez uruchamiania silnika, przez ten czujnik?

może ktoś miał z tym problem?

Edytowane przez vdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak kolego gumis32, rozwiązałeś problem?

koledzy mam ten sam problem,

podczas jazdy zpala się kontrolka ESP ABS i wyłącza się licznik prędkości

czasem gdy jeszcze nie nastąpi wyłączenie ESP i ABS to czuć w lewym przednim kole przy lekkim hamowaniu jak ABS zaczyna działać- bez powodu

w innej sytuacji włączając zapłon lampki ABS i ESP już się świecą , wtedy pomaga ponowne włączenie zapłonu,

ale podczas jazdy lub postoju, znowu następuje wyłączenie ABS ESP i licznika

VAG pokazał błąd czujnika lewego przedniego koła

Wymieniłem go, ale problem jest dalej ten sam "błąd czujnika G47 lewy przedni"

czy ustawia się odległość tego czujnika od tego koła abs? (kalibracja?)

jeżeli tak to czy przy przekręceniu zapłonu mogę dostać błędy z układu hamowania bez uruchamiania silnika, przez ten czujnik?

może ktoś miał z tym problem?

Mam identyczny problem: ABS +ESP+niedziałający licznik. Mimo wymiany czujnika wskazanego przez vcds (lewy przód) dalej problem ten sam.Auto modelowo 2003r. Może kalibracja? Pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jakie masz napiecie na kablu ktory idzie do czujnika ABS, musi byc minimum 10,5V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...