spetsnaz 2 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 to nie woda, gdyby tak faktycznie było miałby mokre kolana ale to moze byc uwalony sterownik bo jakimś pseudotjuningu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 to nie woda, gdyby tak faktycznie było miałby mokre kolana ale to moze byc uwalony sterownik bo jakimś pseudotjuningu a jak ma pełno wody to znaczy że składak spawany z dwóch od polskiego niezawodnego handlarza ? czy jak to może być ? bo jak u mnie ostatnio z Dominem wkładaliśmy nowy moduł BT to sucho było idealnie aż sie sam Domin zdziwił ale to autko z pewnej ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 dokladnie tak jest jak wy mowicie fachmany, bo mam skladadka z 4 cwiartek... ŻAL.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako 2 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 dokladnie tak jest jak wy mowicie fachmany, bo mam skladadka z 4 cwiartek...ŻAL.PL chyba nawet z 5-ciu, bo to był cabrio:grin: cudze obgadujecie, a swego nie znacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 dokladnie tak jest jak wy mowicie fachmany, bo mam skladadka z 4 cwiartek...ŻAL.PL chyba nawet z 5-ciu, bo to był cabrio:grin: cudze obgadujecie, a swego nie znacie no właśnie swoje znamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 no to sie cieszmy poki jest z czego:) zeby pozniej nie bylo płaczu hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 no to sie cieszmy poki jest z czego:) zeby pozniej nie bylo płaczu hehehe i jak , co w końcu sie u Ciebie okazało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 tak jak obstawiał SPECU woda w ECU. dzis rozebralem na czesci pierwsze i w tej plastikowej obudowie przekaznikow bylo 3 cm wody,odlaczylem wszystkie wtyczki, wysuszylem to wszystko, poczyscilem przekazniki bo byly zardzewiale az woda z nich leciala, skrecilem i zobaczymy. nie wiem czy nie lepiej wymienic te 3 przekazniki, bo poki co ESP nadal zapala sie, ale idziemy w dobra strone:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 tak jak obstawiał SPECU woda w ECU. dzis rozebralem na czesci pierwsze i w tej plastikowej obudowie przekaznikow bylo 3 cm wody,odlaczylem wszystkie wtyczki, wysuszylem to wszystko, poczyscilem przekazniki bo byly zardzewiale az woda z nich leciala, skrecilem i zobaczymy. nie wiem czy nie lepiej wymienic te 3 przekazniki, bo poki co ESP nadal zapala sie, ale idziemy w dobra strone:) oczywiście że musisz wymienić , bo takie rzeczy lubią powracać , jak kable są zaśniedziałe to może być powtórka z rozrywki nawet po wysuszeniu. A wydaje mi sie że bedziesz musiał kupić też nowy moduł komfortu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 moduł komfortu? czemu tak uwazasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 moduł komfortu? czemu tak uwazasz? bo skoro napisałeś że było 3 cm wody pod nogami to tam siedzi moduł komfortu który jak zostanie uszkodzony to właśnie zaczyna wywalać zupełnie od czapki różne błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 woda byla tam na podszybiu w przekaznikach, nie pod nogami:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 woda byla tam na podszybiu w przekaznikach, nie pod nogami:) a to mój błąd , to przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 orientujecie jakie sa przekazniki w EKU. sa tam 3 , jeden niebieski o nr 202, drugi czarny 219 i trzeci jest taki mniejszy ktory nie wiem jakie ma oznaczenia,orientujecie sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 orientujecie jakie sa przekazniki w EKU. sa tam 3 , jeden niebieski o nr 202, drugi czarny 219 i trzeci jest taki mniejszy ktory nie wiem jakie ma oznaczenia,orientujecie sie? tutaj powinno coś być : Audi A4/Avant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłosił się zgłosił W ABS wywala cały czas błąd 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU obstawiłem wodę w ECU, w weekend Michał rozbierze obudowę i zobaczy czy komp i przekaźniki nie pływały. Dodam od siebie iż miałem podobne objawy ESR i ABS bład komunikacji itp Wiecie czego to wina, przepływomierz padł.Takie cyrki się dzieją. Po wymianie przepływki wszystko działa i nie ma błędów ABS i ESR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłosił się zgłosił W ABS wywala cały czas błąd 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU obstawiłem wodę w ECU, w weekend Michał rozbierze obudowę i zobaczy czy komp i przekaźniki nie pływały. Dodam od siebie iż miałem podobne objawy ESR i ABS bład komunikacji itp Wiecie czego to wina, przepływomierz padł.Takie cyrki się dzieją. Po wymianie przepływki wszystko działa i nie ma błędów ABS i ESR a jaki komunikat na vagu wywaliło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 a jaki komunikat na vagu wywaliło? 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU w module abs Juz się czepiałem wtyczki od modułu - czyściłem styki czasem coś z czujnikiem skrętu nie pamiętam numeru błędu Ogólnie choinka na zegarach, raz ESP czasem razem z ABS, wcisnołem pedał kilka razy ABS zgasł, potem znowu się zapalił Był tez błąd przepływomierza że niski sygnał, ale myślę przecież to nie to, przepływkę później miałem sprawdzać Spędziłem kilka godzin w garażu, wreszcie znalazłem jakiś temat że to przepływka. Pożyczyłem od szwagra ze skody i wszystko się uspokoiło, zero błędów. Zamontowana już druga i wszystko działa Opisywałem tutaj: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/przeplywomierz-abs-esr-262071/#post3349642 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adus20 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 potwierdzam, mi jak w bfb padla przeplywka, choinka na desce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się