Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opony zimowe - jakie polecacie?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przy 160 po błocie pośniegowym idziesz jak po szynach.

Chciałbym to zobaczyć.

No może trochę przesadziłem, ale przy 130 na pewno samochód pewnie się prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yokohama to opona klasy premium więc powinna dawać radę

conti 810 tez niby premium a moim zdaniem najgorsza opona jaka mialem .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yokohama to opona klasy premium więc powinna dawać radę

conti 810 tez niby premium a moim zdaniem najgorsza opona jaka mialem .....

Muszę się zgodzić - kicha i pieprzony ślizgacz :thumbdown: Za darmo bym tego nie założył - w przeciwieństwie do 830P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz - a czemuż to nie kupisz sprawdzonej i dobrej opony, np. WR A3 - przecież to te same pieniądze, chyba, że chcesz sobie testować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie te same , mam mozliwosc kupienia yokohamy w dosc niezlej cenie

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:03 ----------

ale powiem szczerze ze jak sie spojrzy na bieznik to wr a3 ma baaardzo podobny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bieżnik bieżnikiem - Goodride'y też robią podobny jak Goodyear :decayed: Matador MP92 też jest prawie klonem WR A3, czy WR G2.

Powiem Ci szczerze, że patrzyłem kupując opony na HANKOOK'a iCept W310, patrzyłem na Vredka Xtreme, a nawet na Yokohamę V902 - wybrałem WR A3 mimo wyższej ceny, bo to sprawdzona i solidna opona. Nie chciałem testować na sobie i rodzince.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem opony 2szt goodyear ultra grip 8 i 2szt fulda kristall montero 3 na stalowkach 6j16 et50. opony sa prawie nowki ale zastanawiam sie ktore dac na przod. auto a4 b7 3.0 quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dwie lepsze na tył.

ponieważ?

Zwolenników lepszych gum na tył jest tyle samo co tych opowiadających się za lepszymi gumami na przód.

Inna sprawa że do Quatro powinny byc 4 takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem opony 2szt goodyear ultra grip 8 i 2szt fulda kristall montero 3 na stalowkach 6j16 et50. opony sa prawie nowki ale zastanawiam sie ktore dac na przod. auto a4 b7 3.0 quattro

Przy Q wskazane jest zakładać opony o tym samym wzorze bieżnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dwie lepsze na tył.

ponieważ?

Zwolenników lepszych gum na tył jest tyle samo co tych opowiadających się za lepszymi gumami na przód.

Inna sprawa że do Quatro powinny byc 4 takie same

No właśnie powinny, ale nie ma. Lepsze opony na przedzie powodują tendencję do "zarzucania" tyłem (nadsterowność), fakt że gdy założymy lepsze opony na przód, to skrócimy drogę hamowania, ale przodem jesteśmy w stanie kierować. Wszelkie testy wykazały i nieważne z jakim napędem mamy do czynienia, że lepsze opony dajemy na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dwie lepsze na tył.

ponieważ?

Zwolenników lepszych gum na tył jest tyle samo co tych opowiadających się za lepszymi gumami na przód.

Inna sprawa że do Quatro powinny byc 4 takie same

No właśnie powinny, ale nie ma. Lepsze opony na przedzie powodują tendencję do "zarzucania" tyłem (nadsterowność), fakt że gdy założymy lepsze opony na przód, to skrócimy drogę hamowania, ale przodem jesteśmy w stanie kierować. Wszelkie testy wykazały i nieważne z jakim napędem mamy do czynienia, że lepsze opony dajemy na tył.

Jak stracisz przyczepność na przedniej osi to tak naprawdę leżysz i kwiczysz bo nie masz szans na wyprowadzenie auta tym bardziej podsterownego przednionapędowca.

Ale jak masz lepsze opony z przodu a tył ci ucieka zawsze możesz kontrować i jest szansa na wyjście z opresji. Jakie testy to wykazały? Podeprzyj się wynikami konkretnymi a nie byle jaki artykuł z pseudo motoryzacyjnego magazynu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dwie lepsze na tył.

ponieważ?

Zwolenników lepszych gum na tył jest tyle samo co tych opowiadających się za lepszymi gumami na przód.

Inna sprawa że do Quatro powinny byc 4 takie same

No właśnie powinny, ale nie ma. Lepsze opony na przedzie powodują tendencję do "zarzucania" tyłem (nadsterowność), fakt że gdy założymy lepsze opony na przód, to skrócimy drogę hamowania, ale przodem jesteśmy w stanie kierować. Wszelkie testy wykazały i nieważne z jakim napędem mamy do czynienia, że lepsze opony dajemy na tył.

Jak stracisz przyczepność na przedniej osi to tak naprawdę leżysz i kwiczysz bo nie masz szans na wyprowadzenie auta tym bardziej podsterownego przednionapędowca.

Ale jak masz lepsze opony z przodu a tył ci ucieka zawsze możesz kontrować i jest szansa na wyjście z opresji. Jakie testy to wykazały? Podeprzyj się wynikami konkretnymi a nie byle jaki artykuł z pseudo motoryzacyjnego magazynu

Chociażby testy ADAC, skoro wiesz lepiej, to po co ta dyskusja. Ja mam swoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie kupie jeszcze opony przez neta oprócz:

opony.com, opony.pl, oponeo.pl - to to wszystko jedna firma z Bydgoszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...