Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Charczenie silnika przy spadku obrotów


Gość adamelo@onet.pl

Rekomendowane odpowiedzi

W wolnej chwili zobacze jak to u mnie bedzie i dam znac.

A wiec sprawdzilem czy chrobotanie ustepuje przy zdjeciu wezyka z gruszki i okazalo sie ze tak, co wskazywalo by wine w zaworku N75 lecz podmienilem ten zaworek z zaworkiem N18 ( wyczytalem na forum ze sa blizniacze) i jakby troszeczke ucichlo ale nadal jest ten dzwiek. Jeszcze zauwazylem ze on lubi wystepowac przy obrotach mniejszych niz 2k. Obydwa zawory sa oryginalne byc moze obydwa sa zanieczyszczone a nie mam od kogo podmienic w 100% dobrego. kupowac tez na oslep nie ma chyba sensu po jeszcze z pol silnika wymienie... wyciagac turbo i dawac do kogos kto sie zna czy czysccic zaworek moze ktos cos wie jak to zrobic? I czy sie da wogule.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A wiec sprawdzilem czy chrobotanie ustepuje przy zdjeciu wezyka z gruszki i okazalo sie ze tak, co wskazywalo by wine w zaworku N75 lecz podmienilem ten zaworek z zaworkiem N18 ( wyczytalem na forum ze sa blizniacze) i jakby troszeczke ucichlo ale nadal jest ten dzwiek. Jeszcze zauwazylem ze on lubi wystepowac przy obrotach mniejszych niz 2k. Obydwa zawory sa oryginalne byc moze obydwa sa zanieczyszczone a nie mam od kogo podmienic w 100% dobrego.

Zawory tylko z zewnątrz wyglądają identycznie. W środku mają inne średnice i NIE SĄ ZAMIENNE. U mnie wystarczyło wyczyszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesli chce go wyczyscic musze ten pierscien metalowy rozwalic a potem go skleic czy jak?

Skleic zaworek nie chodzilo tu oczywicie o piercien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, metal musisz rozciąć a po wyczyszczeniu i nasmarowaniu kleisz plastik i spowrotem nakładasz pierscień o ile będzie się nadawał ;)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobote kozystajac z chwili wolnego czasu zabralem sie do wyczyszczenia zaworu N75. Chwile dlubania wd 40 i zaworek wyczyszczony. troche brudu bylo w srodku. Zlozylem wszystko.zrobilem juz okolo 40 km i jest elegancko bo chrobotania nie ma:D zobaczymy jeszcze dalej co bedzie ale rzed czyszczeniem caly czas charczalo a wiec mysle ze problem bedzie juz rozwiazany:) dzieki CzarekJ za przekazanie niezbednych wskazowek:)

Panowie, po przejechaniu okolo 120 km dzwiek powrocil. Ale zauwazylem ze u mnie jest on rowniez slyszalny przy przyspieszaniu. Tak okolo 1500-1700obr. Wydrlem turbo moze jutro nagram film jak tam wygladja luzy na wirnikach i ocenicie to. O zapomnial bym dodac zalozylem inny n75 te same nr i wszystko poprostu nowy uzywnany i nic nie pomoglo. Auto ma moc nie wbija trybu awaryjnego na vagu czysciutko nie pokazuje zadnego bledu.

Mam film.

Edytowane przez grzesiek2104994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...