Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Gaśnie po odpaleniu


novka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po dzisiejszych mocnych mrozach miałem wielki problem z uruchomieniem auta, po wielu próbach w końcu ruszyłem. Silnik po drodze elegancko się zagrzał, lecz kiedy wrzucałem bieg jałowy obroty mono falowały w zakresie od 1500 do 2500. Zajeżdżam do pracy po przejechaniu 50 km gaszę auto i próbuję ponownie uruchomić, nic z tego zaraz po odpaleniu około 1 sekundy silnik gaśnie, reaguje na pierwsze wciśniecie gazu, dalej już nie. Próbuje tak kilka razy i nic.:wallbash: Rozłączam aku na chwile i auto odpala, gaszę silnik i sytuacja się powtarza. Reasumując silnik nie gaśnie tylko po pierwszym odpaleniu po resecie komputera. Pompa paliwowa, przepustnica, czy błędy komputera?? Czy ktoś ma jakieś pomysły? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kontrolka od immo myga czy gaśnie po przekręceniu kluczyka ? Jak nie immo to stawiam na przepustnice. A tak w ogóle to podpiąć Vaga on coś powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem i w sumie może nawet teraz mam u mnie to wyglada tak ze jest to z tego co tu wyczytałem na forum problem z im obilajzerem poobserwuj kontrolkę od imo czy po przekręceniu kluczyka nie zaczyna mrugać po zgaśnięciu. albo po prostu przekręć kluczyk i poczekaj chwile i obserwuj kontrolki.

A falowanie obrotów było u mnie spowodowane zatkanym odpowiecznikiem w baku na odkręconym wlewie chodził elegancko... sprawdź zawsze może w cos trafiłem.[br]Dopisany: 25 Styczeń 2010, 15:00_________________________________________________mi Vag nie wykazuje imo a to jest na pewno to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Novka miałem ten sam problem ktoś musi Ci zrobić od nowa nastawy przepustnicy na vagu bo się zresetowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałam podobnie, pomogło zdjęcie klem, zwarcie ich razem na chwil kilka i potem po podłączeniu, przekręć stacyjkę na zapłon tylko (nie odpalaj) przepustnica powinna zapiszczeć i po chwili cyknąć (ustawi się). ja po tym zabiegu problem zażegnałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi, jutro auto zostanie sprawdzone vag-iem, ja do pracy niestety pojadę nie swym autem :thumbdown:,[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 22:19_________________________________________________W końcu Uratowany :good:. Okazało się że na mrozach immo zwariowało i trza było je od nowa kodować, ale zgrabne rączki na klawiaturze znajomego, znajomego pomogły. Dzięki za sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się pod lekko nieświeży temat :tongue4:

miałem dziś niespodziewanie taki sam problem jak @novka i zadziałał u mnie sposób @Dom3l-a :good:

tak czy siak mam zamiar zainwestować we własnego vag-a to powinno mi dać jakieś konkretne odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...