Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 TDI AHU] Stan turbiny


woj-o

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ma pytanie - czy może orientujecie się jakie są dopuszczalne luzy na wirniku turbiny?

Poosiowe i promieniowe.

Mam problem z niedoładowaniem w AHU po wymianie N75 jest lepiej ale ciągle 100-150 bar brakuje.

Na turbinie jes tjakeiś 0.5 mm luzu promieniowego - i się zastanawiam czy to kwalifikuje ją do remontu czy

taki luz jest jeszcze całkiem dopuszczalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzik spoko, niedoladowanie moze byc spowodowanie nieszczelnoscia w dolocie, za mala dawka paliwa, zapchanym katalizatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info o luzie - turbiny dla mnie nowość - sądziłem że grzeją się mocno więc luz jakiś powinien być.

Nieszczelność raczej wykluczona na wężach, w IC nic nie syczy.

Zostaje kat zapchany (całkiem możliwe licznikowe 182kkm po mieście z ego co widzę ;) ),

nieszczelny waste-gate na turbinie (to można jakoś sprawdzić ? )

albo niedomykający EGR (słychac lekki świst jak turbo się załącza a niby nie powinno w 1Z/AHU).

Więc walka trwa dalej chyba że mnie wkurzy i zamienię na inny egzemplarz ;)

(tu miejsce na reklamę sponsora :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothV8

U mnie w 1Z-cie, jak był ostry kox (czyli software ver.2 na kompie juz od AFN-a) to było słychać lekki szum/gwizd turbiny przy ostrym dodawaniu gazu (a turbinka seryjna od 1Z-ta), też chyba z powodu braku kata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...