dzialson 0 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam, Poniżej wykres po modyfikacjach w MR Motors na Mineralnej 26 w Warszawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 ładny wykresik, nie wiedziałem, że Witek robi też benzynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 200koni chyba nie bylo 1.8t po samym programie z taka moca niezle musi latac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 ladna seria byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 200koni chyba nie bylo 1.8t po samym programie z taka moca niezle musi latac Były nawet u forumowiczow tylko cos wykresów nie wklejaja. Swoja droga to auto Dzialsona zamknął bym w garage i czyscił, szkoda go uzywac jest jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 0 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Jak zawsze elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 no ładnie łądnie, a jak spalanie?? cośsię zmieniło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Gratuluję . Moje B7 BFB też wkrótce zawita do MR Motors. Duże kolejki?. Jest już na pokładzie nowe K04-15, DV od TT, wtryski od BEX-a. Auto tuż po przeglądzie ( wszystkie filtry, nowe świece NGK, olej Mobil 1). Jeszcze tylko TIP za kilka dni i Fmic na wiosnę. Liczę na 22x HP i 32x momentu. Nie przeliczę się ? Nie wiecie może, czy w MR zamocują mi Tip-a? I obiecuję, że zamieszczę wykres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zamontuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 To jutro dzwonię. Przy okazji, stare turbo K03-29 i wtryski po 104000 km na sprzedaż. Info na priv. Wkrótce informacja we właściwym dziale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojci 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 A ile Cię ten zabieg kosztował?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Robiłem w autoryzowanej stacji Skoda Zalewscy. Materiały moje oprócz oleju do skrzyni biegów. W sumie za: wymianę wszystkich filtrów, oleju, zaworu DV, świec, turbosprężarki, oleju w skrzyni biegów, wtryskiwaczy i likwidację wycieku płynu chłodzącego ( plama pod samochodem + obłoki pary z rury wydechowej - naprawili :>) zapłaciłem 1290,00 z fakturą Vat . Oczywiście kontrolka przeglądów skasowana, wpis w książce serwisowej i podbita gwarancja na turbosprężarkę. W prywatnym warsztacie bez autoryzacji chcieli ode mnie 900-1000,00 + ewentualnie Vat w przypadku faktury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwi 1 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 godski czy aby nie zgibiłeś zera na końcu? Ja za sam przegląd (filtry, olej, diagnostyka) w ASO zapłaciłem więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Nie zgubiłem. Dzwoniłem i wiem, że w Aso Audi sam przegląd po 104 000 km kosztuje od 1500 do 2500 z ich materiałami. A gdzie wymiana turbiny i inne rzeczy???. Myślę, że w Audi bym zapłacił za wszystko 3-4 tysiące. Polecam zakup materiałów do przeglądu we własnym zakresie i przegląd w autoryzowanym serwisie Skody. Najbardziej ucieszył mnie fakt likwidacji wycieku płynu chłodzącego i kłębów pary z rury wydechowej. Przy okazji, filtr paliwa w Skodzie 180,00 zł - na rynku około 100,00 zł, filtr oleju 45,00 - na rynku około 25,00. A ciekawe ile w ASO Audi? A litr płynu G12++ w Skodzie 25,00 zł. Tomwi, przyznaj się ile zapłaciłeś i co ci wymienili? Po jakim przebiegu ten przegląd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwi 1 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Rok temu robiłem przegląd na 60tkm: olej - 72 pln/litr , filtry powietrza+kabinowy+oleju+paliwa - 300, podłączenie kompa - 100, przegląd ogólny 350 plus inne pierdoły typu wymontowanie zamontowanie... W sumie około 1400 zł. Bez świec bo nie mieli na stanie, a przecież wcześniej się umawiałem na przegląd Świece wymieniłem we własnym zakresie. Ostatni przegląd zrobiłem poza ASO, które za wymianę oleju+filtr, podłączenie kompa i przegląd ogólny chciało nie mniej niż 1000 pln Olej kupiłem w hurtowni za niecałe 180 i jeszcze zostało na dolewkę. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ciekawe , czy w serwisie Audi jest różnica w cenie przeglądów między B7 1,8T a 2,0T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się