Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Czas na moją prywatną Skodę Octavię 1.8T ARX 150PS 4x4


Rogalotti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Chciałbym przedstawic swoje prywatne auto. Na poczatku od razu powiem, że nie jest to nic nadzwyczaj mocnego ale założenie którym kierunkowałem sie tworzac je (ten etap) było kompletnie inne.

Może od poczatku :-)

Chciałem kupic jakies 1.8T z napedem na 4ry koła. Po dwóch miesiacech szukania i przebierania w "rodzynkach" na Polskim rynku wpadłem na pomysł aby rozszeżyc zakres poszukiwań terytorialnych o państwo w którym Skoda jest na wysokim miejscu sprzedaży, państwo w którym ludzie kupuja dobrze wyposażone auta oraz warunki klimatyczne w których sie one poruszaja sa dużo lepsze niż u nas w kraju.

Padło na skode Octavie 1.8T ARX 4x4 (czemu nie RS ? poniewaz RS nie ma napędu na 4ry koła) pochadzace z (zdjęcie z przed 1.5roku czasu)...

mo3i.th.jpg

Troszke pracy trzeba było jej poświęcic ale warto było, auto 70kmil z ksiażkami serwisowymi pachnace nowoscia. Właściciel nie miał nic wspólnego z tuningiem :-)

Do przekładki używałem częsci z rocznika 2005 oraz wielku rzeczy z ASO. Wraz z tym weszły mody RS look wewnatrz i na zewnatrz oraz mody mechaniczne.

Wracajac do poczatku, miałem takie założenie aby uzyskac jak najlepsze parametry na seryjnym słupku silnika oraz na seryjnej turbinie K03S. Dlaczego ? ponieważ auto słyży do ślizgania sie po sniegu, lubie samochody z szerokim użytecznym zakresem obrotów a montaż K04 czy inne nawet grubsze mody w 1.8T nie maja sensu... dlaczego ? o tym póżniej :-)

Teraz troche na temat modów pod maska:

•wtryskiwacze 420cc

•TIP oraz filtr powietrza BMC CDA

•Frontowy intercooler

•układ wydechowy 2.75"

•odelżone koło jednomasowe z dociskiem od VR6 oraz tarcza spiekowa

•dodatkowe zegary boost oraz EGT

•usuniete akcesoria silnika typu SAI, EVAP

•odblokowana możliwosc hamowania z "lewa noga"

Obecny wykres oraz zdjęcia auta na naszej stronie internetowej (zdjęcia sie dużo szybciej uruchamiaja) - obecne parametry silnika to 248PS i 352Nm wystrojone na paliwie ze stacji 98oct.

http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=44

Co do dalszych planów to przyszły własnie wałki od NA. Jak tylko znajdziemy czas postaram sie zaktualizowac opis. Ten mod bedzie ostatnim modem w tym silniku, na to nadwozie czeka już nowy motor i nowe pomysły :-)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny projekcik - fajnie, że wybrałeś tak niepozorne autko jak octawia - i nie bądź taki skromny - wynik całkiem całkiem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny projekt :good: i fajny wykres .

czy tak trudno bylo znalesc na rynku polskim , niemieckim lub czeskim takiej skodziny ze skloniles sie do kupna brytola i jego przerobki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się cyferki tym pedofilowozie :decayed:

Ciekawe jakie to jest bystre na suchej prostej :naughty: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w Polsce nie znalazłem wartej zainteresowania 4x4 1.8T, w angli mozna w czym wybierac.

Przekładka to prosta sprawa wszystko jest przykrecane a elektryka jak w maluchu :-0

Bystre jest na gaz z każdych obrotów i o to bardzo mi chodziło w aucie do zabawy :-) WRXy seryjne padały juz jak miała 230PS - nie wiem czemu :-)

Modę prostych w budowie wykresów przeniosłem z dizli i po czesci z najnowszych TSi :-)

Kilka z dzisiaj z telefonu, na lato mam 18tki RS4 B7 look.

mo4.th.jpg

mo6.th.jpg

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda .... angol ... i to jeszcze w benzynie ... :doh1:

dobrze ze chociaz krzywa momentu jest z TDI ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna Skoda w realu bardzo ładnie się prezentuje no i fajny moment od 2400 obr/min :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoda takie auto dla dziadka, a tu proszę nie jeden musi być zdziwiony jak widzi skode wchodzącą bokiem w zakręt :kox: witek gratki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłałbym ci flaszkę za dobrą robotę, ale niestety to skoda. :naughty:

Fajny moment, szkoda że u mnie tak to nie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogalotti czyli zrobiles to czego czesi nigdy nie chcieli zrobic z tak fajnym autem , czyli RS 4x4 ( a az sie prosilo :) )

Fajny projekcik i piekny wykresik , dol jak w dieslu :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie z tym RS dali czadu.

Nie piszcie że skoda to dla dziadków bo bedzie poruszenie na OCP :wink4:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda ma taki plus że generalnie kojarzy się z raczej wolnym spokojnym autem...zrobić moc w takiej Octavi bez zbędnych fajerwerków na zewnątrz i będzie cichociemny killerek :naughty::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek gratki ..jak zwykle -MISTRZ WITEK :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś tu na forum pisał, że wymiana wydechu nic nie daje :gwizdanie: Ciekawe ile by wypluło po zmianie samego programu, bo te cyferki które wyszły są zadziwiające :blink: . Ciekawe jak auto jeździ na ulicy, bo cyferki to nie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy turbo benzyniak :wink4:

dziwne bo wiekszosć co się udziela na forum strasznie jada po przekładkach , dziwne ,że tego tu nie zrobili , co ich pohamowało :mysli:

dla mnie projekt super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy turbo benzyniak :wink4:

dziwne bo wiekszosć co się udziela na forum strasznie jada po przekładkach , dziwne ,że tego tu nie zrobili , co ich pohamowało :mysli:

Jest dla tego logiczne wytłumaczenie :wink4: Jak sam Rogal opisał :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...