Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kędzierzyn-Koźle i okolice


Arturo86r

Rekomendowane odpowiedzi

ok no ja już że tak powiem na nogach, spoczko majk wpadnę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Aj chcialem 2.7 ni turbo do mojego wlozyc to mechanik stwierdzil ze wszystko bym musial zmienic bak,licznik wydech itp wogole najlepiej bitego kupic wiec odpuszczam..

Wiec zostanie dalej 3.0 tylko i prawdopodobnie mojego moze sie bedzie oplacalo zrobic

To sobie zapodam zderzaki sline albo s4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej ten sam bedzie...myslalem ze mniejsza koszta beda a mam jeszcze inne wydatki wiec bede dalej zamulal 3.0 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobotę na odrzańskich ogrodach na dolnym parkingu jest zlot vaga:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj chcialem 2.7 ni turbo do mojego wlozyc to mechanik stwierdzil ze wszystko bym musial zmienic bak,licznik wydech itp wogole najlepiej bitego kupic wiec odpuszczam..

Wiec zostanie dalej 3.0 tylko i prawdopodobnie mojego moze sie bedzie oplacalo zrobic

To sobie zapodam zderzaki sline albo s4 :)

jeżeli chcesz moc to 1.8 T albo 2.7 BT napisz do nosba on ogarniał 2.7 BT w b6 i powie ci co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,0 kosztuje podobne pieniadze w zakupie jak 2,7T. Wymieniac silnik i tak trzeba. Rozrzad , olej , uszczelnienia wypadaja w kazdym. Twoj mechanik to typowy przyklad "znawcy" : nie robilem tego ale wiem jak to zrobic :) Zaden bak , licznik itp. Silnik + kosmetyka po drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,0 kosztuje podobne pieniadze w zakupie jak 2,7T. Wymieniac silnik i tak trzeba. Rozrzad , olej , uszczelnienia wypadaja w kazdym. Twoj mechanik to typowy przyklad "znawcy" : nie robilem tego ale wiem jak to zrobic :) Zaden bak , licznik itp. Silnik + kosmetyka po drodze.

to by był unikat w b6 bo kolega ma w opisie FWD + 2,7 TT ostro by smarzyło kapcięta :P chyba że se Quattro dołoży :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zna firmę jeśli chcesz ?, może Frimuś ale nie jestem pewien wiec pytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz swap'ować na 2,7 to rozważ Q bo bez tego nie będzie tej frajdy...w B6 można dołożyć Q...w B5 niet;/

.

.

.

ale pomysł swapa tak czy siak zacny:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupić już z quattro b6 a dokładać to co fabryka nie dała . Chyba że kolega ma naprawdę wypasiona i dobrze utrzymaną wersję. Idzie założyć 2.7 bez Quattro , w A6 chyba występowały ze skrzynią do ośki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...