Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 S4] Nadkole


pre_pl

Rekomendowane odpowiedzi

W Audi S3 nadkole ma takie fajne kratki poprawiające lepszy przepływ powietrza (odprowadzenie), zacząłem się zastanawiać czy nie włożyć do AWXa nadkola z S4. Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !?

Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ?

Koszt to około 90zł (bez śrub, ale to grosze).

temat pomocniczy na A3-club:

http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !?

Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ?

Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 (no turbo, no IC, no kratka w nadkolu) :wink:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8

ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee

Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8

ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee

Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T...

Chyba nie obejdzie się bez wycinania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie obejdzie się bez wycinania

"nie wpuszczę, zanim nie usłyszę hejnału"

hyhyhy, czyli nie wytnę dziury, jak nie zobaczę tego nadkola z wersji mocniejszych dizli czy benzyn :cool:

Bo jak widzę, te kratki z kibli... bryyy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mi Rogal mówił żebym założył nadkola od S4 to chyba ono (S4 nie ono z wawy :evil:) ma te kratki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie ma kratki w nadkolu.

to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło

mógł myśleć o S4 B5, ciekawe jak z "kompatybilnością" :cool: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić nadkole z S4 B5, wyciąć kratkę i zanitować ją w naszym. Problem solved.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elberoth

zanitować ją w naszym

to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić)

einzelbild4nn8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziek

a ile to nadkole kosztuje 100 ?? 150 ?? (to jak pierdnięcie w mąkę) :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie o to chodzi - ja bym wogóle tego nadkola nie robil, ani nie wycinał kraty w swoim...bo i tak w końcu każdy z was załozy FMICa :polew: :polew: :tongue: :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić)

Jeżeli masz taką możliwość, to jeszcze lepiej. Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić.

Polecam Plexus'a z aktywatorem - kleji PP i trzyma lepiej niż samo PP :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...