pre_pl 8 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 W Audi S3 nadkole ma takie fajne kratki poprawiające lepszy przepływ powietrza (odprowadzenie), zacząłem się zastanawiać czy nie włożyć do AWXa nadkola z S4. Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !? Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ? Koszt to około 90zł (bez śrub, ale to grosze). temat pomocniczy na A3-club: http://a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Z ETKI widzę, że numer do Ski to : 8E0 821 171 C (8E0821171C), ale i do AWXa jest taki sam numer !?Czy to oznacza, że eSa nie ma wylotów powietrza ? Na razie nie znalazłem zdjęcia takiego nadkola, wie ktoś może ? Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 (no turbo, no IC, no kratka w nadkolu) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Ale w S4-ce buda B6 siedzi wolnossące 4.2 v8 ano tak... no to wiadomo już. Kurde, a już myślałem że obędzie się bez druciarstwa... łeee Ok, to zobaczę jak ma rozwiązane to mocne 1.8T... Chyba nie obejdzie się bez wycinania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Chyba nie obejdzie się bez wycinania "nie wpuszczę, zanim nie usłyszę hejnału" hyhyhy, czyli nie wytnę dziury, jak nie zobaczę tego nadkola z wersji mocniejszych dizli czy benzyn Bo jak widzę, te kratki z kibli... bryyy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 no właśnie mi Rogal mówił żebym założył nadkola od S4 to chyba ono (S4 nie ono z wawy ) ma te kratki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Najprościej byłoby spytac, np. tego Pana: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=2496 Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin. 0 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 U mnie nie ma kratki w nadkolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 U mnie nie ma kratki w nadkolu. to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 to się chyba Rogalowi od oparów z wydechu coś pomyliło mógł myśleć o S4 B5, ciekawe jak z "kompatybilnością" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 a racja racja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Kupić nadkole z S4 B5, wyciąć kratkę i zanitować ją w naszym. Problem solved. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Elberoth zanitować ją w naszym to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 ile ta kratka wam da?? 2 stopnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 poziek a ile to nadkole kosztuje 100 ?? 150 ?? (to jak pierdnięcie w mąkę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 nie o to chodzi - ja bym wogóle tego nadkola nie robil, ani nie wycinał kraty w swoim...bo i tak w końcu każdy z was załozy FMICa :polew: :tongue: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 poziek a co z tymi fotkami FMIC'a w TDIku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 to zamiast zanitować to lepiej wspawać (jak kto woli wkleić) Jeżeli masz taką możliwość, to jeszcze lepiej. Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cilek 0 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Nadkole zrobione jest chyba z PP a tego dziadostwa niczym nie idzie skleić. Polecam Plexus'a z aktywatorem - kleji PP i trzyma lepiej niż samo PP :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się