Gość ostry Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moją Aczwórką, makabryczny muł, przepał, czarny dym z rury i dziwny świst dochodzący spod maski. Po przejrzeniu niezliczonej ilość wątków na forum podejrzenie padło na nieszczelne doloty, ale zajrzałem i nie znalazłem żadnej nieszczelności, choć nie wykluczam, że mogę się mylić - nie mam doświadczenia i w tej materii stawiam dopiero pierwsze kroki. Poniżej załączam efekty nieporadnych prób zmierzenia się z diagnostyką VAG-ową Logi statyczne: http://img341.imageshack.us/img341/1100/log01stavl7.png http://img214.imageshack.us/img214/9049/log03stadj2.png http://img214.imageshack.us/img214/1619/log08stanx3.png http://img214.imageshack.us/img214/8145/log15stasz0.png Logi dynamiczne: http://img214.imageshack.us/img214/5209/log01dynlz7.png http://img390.imageshack.us/img390/2198/log03dynhz4.png http://img390.imageshack.us/img390/7943/log08dynpl2.png http://img390.imageshack.us/img390/9026/log15dynct5.png Logi grupy 11 uzupełnię, jak tylko uda mi się dopaść do jakiegoś laptoka Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyn choroby mojej Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Na pierwszy rzut oka lmm nie żyje wrzuć jeszcze logi z turbinka jak pompuje ale lmm do wym napewno. Z takimi parametrami chyba maluch jest szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moją Aczwórką, makabryczny muł, przepał, czarny dym z rury i dziwny świst dochodzący spod maski. Po przejrzeniu niezliczonej ilość wątków na forum podejrzenie padło na nieszczelne doloty, ale zajrzałem i nie znalazłem żadnej nieszczelności, choć nie wykluczam, że mogę się mylić - nie mam doświadczenia i w tej materii stawiam dopiero pierwsze kroki. Poniżej załączam efekty nieporadnych prób zmierzenia się z diagnostyką VAG-ową Logi statyczne: http://img341.imageshack.us/img341/1100/log01stavl7.png http://img214.imageshack.us/img214/9049/log03stadj2.png http://img214.imageshack.us/img214/1619/log08stanx3.png http://img214.imageshack.us/img214/8145/log15stasz0.png Logi dynamiczne: http://img214.imageshack.us/img214/5209/log01dynlz7.png http://img390.imageshack.us/img390/2198/log03dynhz4.png http://img390.imageshack.us/img390/7943/log08dynpl2.png http://img390.imageshack.us/img390/9026/log15dynct5.png Logi grupy 11 uzupełnię, jak tylko uda mi się dopaść do jakiegoś laptoka Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyn choroby mojej Pozdrawiam nie zrobiles najwazniejszych logów 010 i 011 wiec nie mamy o czym rozmawiac ..... p.s po tym co wstawiłes widac ze turbulum prawdopodobnie nie pompuje [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2007, 14:46 _________________________________________________ Na pierwszy rzut oka lmm nie żyje wrzuć jeszcze logi z turbinka jak pompuje ale lmm do wym napewno. Z takimi parametrami chyba maluch jest szybszy na pierwszy rzut oka to tutaj nic nie widac (mozna sie tylko domyślać) ... i narazie radziłbym zrobic kompletne logi i lmm (przepływomierz) zostawic w spokoju .... !!! P.S ostry ... na 99% masz nieszczelnosc w dolocie ... wiec zakasaj rekawy i macaj gumowe rury az znajdziesz dziure.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ostry Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Witam ponownie, uzupełniam "historię choroby" o logi grup 010 i 011, mam nadzieję, że to pozwoli na jednoznaczną diagnozę: http://img518.imageshack.us/img518/5593/log010sh6.jpg http://img299.imageshack.us/img299/9800/log011pc3.jpg ponadto pojawił się błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Czy to wszystko układa się w jakąś sensowną całość? Co dolega mojej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 mam dla Ciebie nieprzyjemną wiadomość : zrób logi jeszcze raz, zrobiłeś je już w trakcie notlaufa (tryb awaryjny) Widać w grupie 011, że aktualne ciśnienie jest żadne (nic nie pompowało).... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 mam dla Ciebie nieprzyjemną wiadomość : zrób logi jeszcze raz, zrobiłeś je już w trakcie notlaufa (tryb awaryjny) Widać w grupie 011, że aktualne ciśnienie jest żadne (nic nie pompowało).... jaki notlauf ... przeciez ECU cały czas wymaga doladownia na poziomie 1950 mbar ... jak dla mnie to masz dziure w dolocie jak stodoła .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Żaden notlauf, szukaj dziury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Wg mnie turbina coś nawal lub N-75 gdyby była dziura w dolocie to lmm pokazywałby dobrze a tu ani lmm ani turbina nie daje jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zadaj sobie pytanie jaki jest mechanizm pomiaru powietrza przez LMM, a wtedy zrozumiesz jakie bzdury właśnie napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Jeżeli dziura jest za turbo to lmm bedzie pokazywał dobrze tylko czujnik cisnienia bedzie miał złe dane. Jeżeli sterowanie turbo jest walniete lub turbina to lmm bedzie tak samo źle pokazywał bo mniej powietrza przepłynie przez niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jeżeli dziura jest za turbo to lmm bedzie pokazywał dobrze Nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ostry Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Panowie, chylę czoła przed Waszą znajomością anatomii Aczwórki :oklaski: Faktycznie, powodem zamieszania była spora nieszczelność gumowego przewodu doprowadzającego powietrze do IC (nr katalogowy 058 145 856 J), zamieszczam fotkę Wymieniłem przewód (koszt: 350 PLN w ASO we Wrocławiu ) i od razu koniki się przebudziły :> Jak tylko znajdę chwilę, zrobię nowe logi, by poddać je Waszej drobiazgowej analizie (podejrzewam jeszcze N75, bo co jakiś czas na wysokich obrotach łapie notlaufa). THX ostry [br]Dopisany: 23 Czerwiec 2007, 09:41 _________________________________________________Czołem, zrobiłem kolejne logi mojej już po operacji i wydaje mi się, że pacjentka nie odzyskała pełni zdrowia. Po uszczelnieniu przewodu dolotowego powrócił wigor, ale czasem z nieuporządkowaną cyklicznością łapie notlaufa przy obrotach około 3500. Proszę rzućcie okiem, co to może być? N75? P.S. Zamieściłem dwa logi grupy 010, bo przy jednej próbie złapałem notlaufa. ostry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 N-75 do podmiany lub turbinka do czyszczenia. Strasznie przeładowywuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 x2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się