widar81 0 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 A więc multifunkcyja bedzie u mnie działąć czy nie? hurry up!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Panowie, bo juz zglupialem z tym zwijakiem, ten zwijak ma byc od wersji poliftowej, czy w ogole jakis inny? czy ktos z was moze kojarzy, czy tasma z audi a6 c5 98rok, duzy klin bedzie pasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 taśma z a6 bedzie pasować. Tasma musi byc z wersji poliftowej czyli osobno niż kierownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Kolego Szymoonk, mógłbyś mi troszkę pomóc? Ciężko dobić się do Ciebie na PW, bo osiągnąłeś limit... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184548.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Nie pomogę ci z tym, u mnie kiera siedzi multi ale nie podłączona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Czy kierownica z B6 podejdzie do B5 jeśli założymy redukcję. Jeśli tak to jak wygląda sprawa ze taśmą poduszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 kiera z b6 ma inną taśmę. Samą kierownicę da rade przełożyć ale problem będzie właśnie z taśmą, Trzeba by przymierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Mam do was tylko jedno pytanie. Pacjent to A4 95 rok. Kiere mam aktualnie zwykłą natomiast zdobyłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-kierownica-z-poduszka-powietrzna-i1473376609.html Wiem że jest inny wieloklin - to już mam. Wiem że jest jeszcze kwestia obudowy. No i wiem że trzeba zmienić taśmę. Tyle tu o tych taśmach już było że całkiem zgłupiałem. Gdyby ktoś mógł mi podesłać konkretny link do taśmy którą muszę zakupić to byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 No tak ale to jest kiera od b6 tam chyba inne wtyczki do poduszki są.Jeżeli się mylę to proszę o wypowiedź kolegów.[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 09:02_________________________________________________Jak to ogarniesz to warto zrobić nowy wątek z przekładką kiery z b6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Wtyki są chyba takie same jak przy tych kierach od poliftów. To znaczy jedna żółta wtyczka. Wieczorem mogę pyknąć zdjęcie. [br]Dopisany: 25 Luty 2011, 09:47_________________________________________________A, no i jeszcze jedno pytanie. Po co właściwie wymienia się tą taśmę. Każdy pisze że trzeba zmienić, ale ja nie wiem dla czego. Czy to kwestia innych wtyczek? Czy chodzi o coś innego. Bo jeśli to tylko wtyczki to podejrzewam że można byłoby problem rozwiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 W przedlifcie jeżeli zakładasz kierownicę od eski też z przedliftu na małym wieloklinie wszystko pasuje p&p. Przy przedlifcie jeżeli zakładasz kierę 3 ramienną z polifta, stara taśma nie pasuje, bo jest inaczej wyprofilowana kierownica i taśma musi być pod osłoną kolumny, którą też trzeba zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Mam taki problem kupiłem kierownice 3 ramienna. Air bag miał przecięte przewody do airbagu jak podłączałem bo musiałałem dorobić przewody i jak testowałem bez air baga to wszystko grało klakson działał teraz jak połączyłem te ucięte przewody airbaga to cały czas klakson wyje co zrobiłem źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Zamień piny od klaksonu. Podałeś mu plus na masę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Dobra już ide robić dzieki.Zrobiłem dzieki za info z tego tematu bardzo mi pomogło został tylko błąd na liczniku i nie chce zgasnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablock 0 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 witam, szykuje sie na taką wymiane, nie moge nigdzie kupić przejsciówki, zostaje pytanie, czy jak zmienie całą kolumnę na tą po lifcie to będzie dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 witam, szykuje sie na taką wymiane, nie moge nigdzie kupić przejsciówki, zostaje pytanie, czy jak zmienie całą kolumnę na tą po lifcie to będzie dobrze? Były ostatnio takiej przejściówki na allegro po 25 zł. Sam taką kupiłem. Nie ma sensu wymieniać całej kolumny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Panowie ta taśma http://allegro.pl/tasma-w-kierownice-audi-a8-2001r-i1447279052.html i reduktor http://allegro.pl/tuleja-tulejka-redukcyjna-kierownicy-vw-audi-seat-i1477153564.html będzie OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 taśma i reduktor ok co do wymiany kolumny też można tak zrobić, często idzie kupić w dobrych pieniądzach np. http://moto.allegro.pl/kolumna-kierownicy-audi-a4-1995-2001-i1458162778.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ardian6 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 I tu też ciekawa opcja. http://moto.allegro.pl/kolumna-kierownicza-audi-a4-lift-99-01-i1482144405.html a czy to duży problem wymienić taką kolumnę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablock 0 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 no ja własnie juz mam taką kolumne, postaram sie zmienić i napisze co i jak. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się