Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, bo juz zglupialem z tym zwijakiem, ten zwijak ma byc od wersji poliftowej, czy w ogole jakis inny?

czy ktos z was moze kojarzy, czy tasma z audi a6 c5 98rok, duzy klin bedzie pasowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Szymoonk, mógłbyś mi troszkę pomóc? Ciężko dobić się do Ciebie na PW, bo osiągnąłeś limit...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184548.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kierownica z B6 podejdzie do B5 jeśli założymy redukcję. Jeśli tak to jak wygląda sprawa ze taśmą poduszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was tylko jedno pytanie. Pacjent to A4 95 rok. Kiere mam aktualnie zwykłą natomiast zdobyłem coś takiego:

http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-kierownica-z-poduszka-powietrzna-i1473376609.html

Wiem że jest inny wieloklin - to już mam. Wiem że jest jeszcze kwestia obudowy. No i wiem że trzeba zmienić taśmę. Tyle tu o tych taśmach już było że całkiem zgłupiałem. Gdyby ktoś mógł mi podesłać konkretny link do taśmy którą muszę zakupić to byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale to jest kiera od b6 tam chyba inne wtyczki do poduszki są.Jeżeli się mylę to proszę o wypowiedź kolegów.[br]Dopisany: 25 Luty 2011, 09:02_________________________________________________Jak to ogarniesz to warto zrobić nowy wątek z przekładką kiery z b6. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyki są chyba takie same jak przy tych kierach od poliftów. To znaczy jedna żółta wtyczka. Wieczorem mogę pyknąć zdjęcie. [br]Dopisany: 25 Luty 2011, 09:47_________________________________________________A, no i jeszcze jedno pytanie. Po co właściwie wymienia się tą taśmę. Każdy pisze że trzeba zmienić, ale ja nie wiem dla czego. Czy to kwestia innych wtyczek? Czy chodzi o coś innego. Bo jeśli to tylko wtyczki to podejrzewam że można byłoby problem rozwiązać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedlifcie jeżeli zakładasz kierownicę od eski też z przedliftu na małym wieloklinie wszystko pasuje p&p. Przy przedlifcie jeżeli zakładasz kierę 3 ramienną z polifta, stara taśma nie pasuje, bo jest inaczej wyprofilowana kierownica i taśma musi być pod osłoną kolumny, którą też trzeba zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem kupiłem kierownice 3 ramienna. Air bag miał przecięte przewody do airbagu jak podłączałem bo musiałałem dorobić przewody i jak testowałem bez air baga to wszystko grało klakson działał teraz jak połączyłem te ucięte przewody airbaga to cały czas klakson wyje co zrobiłem źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień piny od klaksonu. Podałeś mu plus na masę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra już ide robić dzieki.Zrobiłem dzieki za info z tego tematu bardzo mi pomogło został tylko błąd na liczniku i nie chce zgasnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, szykuje sie na taką wymiane, nie moge nigdzie kupić przejsciówki, zostaje pytanie, czy jak zmienie całą kolumnę na tą po lifcie to będzie dobrze?

Były ostatnio takiej przejściówki na allegro po 25 zł. Sam taką kupiłem. Nie ma sensu wymieniać całej kolumny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...