Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

A przeczytałeś w pierwszym poście ze trzeba wylamac jedno mocowanie żeby taśma ułożyla się na manetkach?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2017 o 16:02, SnOOpie napisał:

A przeczytałeś w pierwszym poście ze trzeba wylamac jedno mocowanie żeby taśma ułożyla się na manetkach?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 

Tak :) Moje pytanie brzmi czy w/w przedmioty podejdą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robił ktoś bez obudowy i zwijakaa taśmy? Mam kiere polift i redukcję i chce zostawić osłonę i zwijak z przedlifta, da radę? Wystarczy dociąć obudowę a kostkę w kierownicy polift zamienić na przedlift?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, mógłby mi ktoś na szybko powiedzieć czy te dwa "dzióbki" muszą być zmostkowane  ? na razie podłączyłem bez mostkowania i wszystko działa, ale nie wiem po co wtyk na metalowej wkładce.

Dodam że zmieniałem w b6 czteroramienną bez multi na trójramienną bez multi. Kabelki są od starej. Taką mała białą kostkę odciąłem i podłączyłem tam w prawym rogu do dwóch pinów. Został tylko ten jeden.

8ae19a5c606d813dmed.jpg

Edytowane przez mk44arty
więcej info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiem że było 100 razy ale chce się upewnić. Żółta kostka taśmy ta co idzie do instalacji auta. Patrząc od lewej :1)  air+ 2) air- 3)klakson 4)masa (pod śrubą od łącza zaciskowego stacyjki widok od góry) 5) puste- będzie dobrze? 

Edytowane przez pjanusz94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, 
odgrzeję kotleta bo mam pytanie w temacie :)
Przeczesałem odpowiedzi do tego wątku i kilku innych, ale jednak wolę się upewnić i ciągle nie w 100% wiem jak temat ogarnąć. 

Otóż mam polifta B5 99' z kierownicą czteroramienną i zamarzyło mi się wymienić ją na 3 ramienną (która wychodziła równolegle do tego modelu, tzw s-line), obie oczywiście duży wieloklin. 
Pytanie nr 1 - taśma i wszystkie zabawki powinny pasować i niczego nie potrzebuję dokupować poza samą kierą? (którą już swoją drogą mam)
Z tego co powertowałem w internetach to wewnątrz kiery czteroramiennej oprócz kostki do airbaga są jeszcze dwie małe wteczki (któraś to bodajże klakson) - są pod nie przygotowane małe metalowe wypustki, żeby było to na "wsuwki" - tego w nowej kierownicy nie mam, stąd

pytanie nr 2: co więc z tymi małymi wtyczkami? Może ta moja nowa kiera jest jakaś niekompletna i brakuje jakichś bebechów w środku? Tam coś poza airbagiem powinno być? Bo po wyjęciu airbaga z tej nowej wygląda jakoś "pusto" w porównaniu z tą czteroramienną, nie ma zamocowanego takiego metalowego "wkładu", do którego tam wchodzą właśnie te małe wsuwki. 


Jeśli coś niejasno tłumaczę to dajcie znać, a postaram się wrzucić szerszy opis wątpliwości z jakimiś fotkami, bo zależy mi żeby rozwiać te wątpliwości. 

I uprzedzając komentarze, że "cały wątek o tym jest" - owszem, jednak ogromna większość materiału dotyczy podmianki z przedlifta na polifta, a to zupełnie inna sprawa, od wczoraj przeryłem ze 100 stron różnych wątków i wyjaśnienia tych tematów ponad wątpliwości nie znalazłem, stąd mój post - staram się nie śmiecić jeśli udaje mi się znaleźć odpowiedź w innych postach, piszę dopiero gdy nie dam rady ogarnąć tematu w ten sposób :)

Zatem wielka prośba o pomoc, choć wiem że dla wielu pytanie pewnie banalne - nie jestem biegły w temacie, dlatego zwracam się do bardziej biegłych i doświadczonych :)
 

Pozdrowionka
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Banan napisał:

Wrzuc fotki tej kupionej kierownicy

Proszę :)

Po wyjęciu airbaga tak powinna wyglądac, czy czegoś brakuje?

20200423_200028.jpg

20200423_200122.jpg

20200423_200137.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez wszystko jest - cala wiazka jest z poduszka i stycznik klaksonu jest juz zintegrowany - wpinasz żółtą wtyczkę w taśmę i koniec 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Banan napisał:

Przeciez wszystko jest - cala wiazka jest z poduszka i stycznik klaksonu jest juz zintegrowany - wpinasz żółtą wtyczkę w taśmę i koniec 

Wtyczka ok, ale chodzi mi o te dwa małe, czarne wtyki, które w starej kierze są mocowane, a w nowej nie ma na nie miejsca. 
 

Kiera tego typu jak na foto a w kółkach zaznaczyłem właśnie te kabelki - nie wiem co z nimi zrobić w nowej kierownicy. 

m30_1493967528915..jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciez wiazki ze starej kierownicy nie przekładasz to Ciebie nie interesuja  - te dwa kabelki sa od klaksonu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Banan napisał:

No przeciez wiazki ze starej kierownicy nie przekładasz to Ciebie nie interesuja  - te dwa kabelki sa od klaksonu 

Aaa, czyli jak je po prostu wywalę razem ze starą kierą i wepnę żółtą wtyczkę do taśmy, to z automatu te wiązki też się połączą, klakson będzie hasać i mam olać temat. Nie demontowałem jeszcze kiery, póki nie ogarniam wszystkiego, więc nie wiedziałem, że one wychodzą razem z nią, obawiałem się czy nie będą "wisiały" od taśmy luzem obok wtyczki :)

Czyli wychodzi na to, że mam wszystko i tylko P&P :D

Dzięki kolego za zainteresowanie i pomoc! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje trochę, czy jeśli mam kierownice poliftowa, ale czteroramienna to wystarczy że zmienię samo koło na trójramienna czy taśmę też muszę nową dołożyć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...