Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z powietrzem


chrapusta

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jedna z rur gumowych za turbiną - ta wyginana w kształcie podwójnego S miała dziure na 3 palce jak kupiłem auto - tymczasowo "załatałem" było OK, nie syczało już powietrze z prawej strony, ale zaczęło syczeć z lewej, wymieniłem w końcu tą rurę na nową i dalej mi syczy z lewej strony - gdzies jakby w okolicy intercoolera może wyżej - gdzie z okolicy komputera.słychać to niestety tylko jak mocno przyspieszam, i nie ma za bardzo jak sprawdzić na postoju dokładnie gdzie to jest. po wymianie i wcześniej ząłataniu dziury wzrst mocy był niesamowity. teraz też nie narzekam na moc, ale dalej to syczenie - gdzieś sp***rza powietrze, sprawdzałem wszystkie rury,te plastikowe na górze za silnikiem, gumowe - te wielkie średnice - nie mam pojęcia gdzie może być nieszczelność. mechanik podobno sprawdzał rurę dolotową do intercoolera - sam nie widziałem - nie wiem, a może to jakaś dziura w intercoolerze? ktoś miał coś podobnego? gdzie szukać przyczyn? VAG pokazał coś takiego, ale to jeszcze przed wymianą tej rury na nową (błędy na silniku): 00575 Intake Manifold Preasure, 17-10 Control Difference- Intermittent - oraz 01237 - Fuel Cut Off Valve (N109) 04-00 - Mecanical Malfunction. prosze o pomoc - dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic oprocz ponownego pomacania rur gumowych nie moge Ci doradzic .... :rolleyes:

575 to słyny bład zwiazany z doładowanie (jezeli jeszcze masz nieszczelnosc to bedzie wyskakiwal) ,chyba ze masz jeszcze jakies inne dolegliwosci w furmance ... ;)

drugi bład N109 (zawór odcinajacy paliwko) - pewnie masz jakies zabezpieczenie (alarm itp podłączone pod 109-tke )

p.s zrob logi dynamiczne .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie sprawdź rury i połączenia. Ewentualnie przemyj benzynką estrakcyjną i sprawdzaj co jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze poprostu to rurbinka syczy jak dasz jej baty :bicz2:!!! bo przeciez jak osiaga najwyzszy moment to jest slyszalny "syk".

pozdro StoRK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak też syczało i w miarę dodawania gazu i obrotów ten syk też przyśpieszał - okazało się że jeden z wtrysków mi przepuszczał więc go wykręciłem, przeczyściłem, wkręciłem z powrotem i już jest ok. Nie czy to będzie to ale sprawdzić nie zaszkodzi, poznasz to po okopconym miejscu dookoła wtrysku - POWODZENIA :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciąg dolną osłonę silnika i wymacaj dolot do IC , bezproblemowo sie tam dostaniesz,dociągnij wszystkie opaski moze gdzies ci przepuszcza,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...