Gość spedyt Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Potrzebne narzędzia: Klucz płaski 18, 22 Klcz 13, 16 Imbus 10 Przyrząd do zdejmowania końcówek Podnieść auto na podnośniku, zdjąć koło, poluzować śrubki Ściągaczem wycisnąć końcówkę, można podnieść zwrotnice do góry żeby lepiej wyszła końcówka. Metoda na liczenie obrotów przy wykręcaniu może nie być skuteczna, zauważyłem że różnią się długości gwintów końcówek, dlatego proponuję zmierzyć suwmiarką odległość śruby od kołnierza końcówki Ustawić imbusem trzpień końcówki Założyć końcówkę w zwrotnicę i poskręcać wszystko razem USTAWIć ZBIEŻNOŚć!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczy 0 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Czy śruby przy zwrotnicy należy wymieniać? Prawdopodobnie tak. Jakie są ich numery? Bez odpowiedniego narzędzia ciężko to zdjąć? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Czy śruby przy zwrotnicy należy wymieniać? Prawdopodobnie tak. Jakie są ich numery? Śrub nie było w komplecie dlatego nie wymieniałem Beż tego przyrządu można wybić trzpień ale trzeba młotkiem się namęczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekpal 0 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Witka. Wymieniłem ostatnio u siebie końcówki i mam problem z ustawieniem zbieżności. Dwa razy była regulowana i samochód ciągnie na prawo. czy wiecie co to może być, czy mechanik źle ustawia czy może coś w montażu? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cayenne 0 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Witka. Wymieniłem ostatnio u siebie końcówki i mam problem z ustawieniem zbieżności. Dwa razy była regulowana i samochód ciągnie na prawo. czy wiecie co to może być, czy mechanik źle ustawia czy może coś w montażu? Pozdr. Do poprawki.Koleś spaprałi tyle. Ja sam po wymianie końcówki wjeżdzałem na kanał coś chyba z 7 razy,bo jak dałem kierownice na prosto, to auto jechało w prawo. Jedź niech poprawia,bo inaczej będzie Ci opone darło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 A co zrobić, jak po poluzowaniu śrub i wycisnięciu końcówki nie można jej wykręcić? Macie jakiś patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis 1 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 A co zrobić, jak po poluzowaniu śrub i wycisnięciu końcówki nie można jej wykręcić? Macie jakiś patent? Dzień wcześniej WD-40 albo coś podobnego. Ja jak wymieniałem psiknąłem przed samą robotą no i miałem problem, nie mogłem końcówki wykręcić. Już zacząłem studiować literaturę jak to inaczej rozebrać, albo jechać na jakiś warsztat. Po chwili namysłu postanowiłem jeszcze raz spróbować, a tu niespodzianka poszło i to całkiem lekko. Tak że trzeba lać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SnOOpie 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Panowie metoda z suwmiarką jest w porządku. Po zmierzeniu "starych" odległości od drążka do początku gwintu przy końcówce drążka i ustawieniu tych miar dla nowych końcówek mechanik nawet zbieżności nie musiał ustawiać bo po pomiarach powiedział, że wszystko jest idealnie Wątek jak najbardziej pomocny przy pierwszej wymianie. Dzięki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT81 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Panowie metoda z suwmiarką jest w porządku. Po zmierzeniu "starych" odległości od drążka do początku gwintu przy końcówce drążka i ustawieniu tych miar dla nowych końcówek mechanik nawet zbieżności nie musiał ustawiać bo po pomiarach powiedział, że wszystko jest idealnie Wątek jak najbardziej pomocny przy pierwszej wymianie. Dzięki Pozdrawiam Metoda z suwmiarką od dawna jest metodą bardzo sprawdzoną. Mnie osobiście pokazał ją wujek mechanik już jakies 15 lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon441992 0 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Mi znajomy wymieniał gałke i troche pomylił obroty a zbierzność była ustawiana chwile przed gałką i ustawiłem sobie sam na gałce, względem koła kierownicy. Metodą prób i błędów co obrót jazda próbna i chodzi super nie ścina opon ani nic tego rodzaju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się