Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL LPG] Długie kręcenie na gazie


maciekg

Rekomendowane odpowiedzi

Problem był juz poruszany w innym wątku, ale chciałem się podzielić uwagą w dziale LPG. Podczas gaszenia auta na gazie, nastepnego dnia wystepuje problem z dlugim kreceniem.

W sytuacji, gdy przed zgaszeniem samochodu przelaczam na benzynę nastepnego dnia ten problem praktycznie nie wystepuje. Pięknie odpala.

Obstawiam kilka hipotez:

1. Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia.

2. Zużyte świece ? (przejechane 20 tys. na benzynie i 8 tys. na gazie)

3. Osad z LPG na wtryskach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem nie mozna gasic auta na gazie. Mialem kiedys zagazowanego francuza oczywiscie palil swietnie na gazie i gasilem go tak samo ale pewnej zimy poszedl kolektor. Zebral sie osad gazu i wysadzilo. Takze radze ostroznie szczególnie zima z tym gaszeniem na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zamontowalem instalacje gazowa - brc sequent 24 i juz zauwarzylem ze jak auto postalo 2h na polu to przy odpalaniu mial minimalny problem bo nigdy mi tak dlugo nie krecil - a przeciesz auto niby odpala sie na benzynie wiec czegos tu nie rozumiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy instalacjach IIgen. dosyć często występuje problem z odpaleniem lub potrzebą długiego kręcenia do rozruchu ze względu na gaz pozostający w kolektorze. Przy instalacjach IVgen. i dobrze zestrojonej mapie tego problemu praktycznie niema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano wlasnie niby nie ma a u mnie jest ;/

Też miałem ten problem kiedy po pierwszym tysiącu na gazie zrobiliśmy szybką regulację na niewpełni rozgrzanym silniku. Po dwóch czy trzech dniach zaczeły się problemy z odpalaniem zimnego silnika. Na początku myślałem, że padła listwa i wtryskiwacz puszcza gaz w kolektor, ale po podłączeniu pod komp instalki i samochodu pod vag-a okazoło się, że mieszanka na gazie po rozgrzaniu jest mocno za bogata i przy okazji wywaliło 00561. Porządna regulacja na ciepłym silniku i poprawki w korektach od temperatury w moim przypadku załatwiły sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...