Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] wymiana kierownicy i odłącznie airbagu


Mały Marcio

Rekomendowane odpowiedzi

cześć,

kupiłem do swojej :a4fan: kierownicę 3-ramienna S-line...... i trochę boje się procedury odpinania i zapinania kabelkiem elektrycznym airbagu..

Mianowicie w "mądrej książce" - sam naprawiam A4, napisano żeby przy odłączaniu airbagu wyłączyć zapłon i zdjąc klemę z akumulatora - easy!

Ale potem, po podłączeniu kabelków do airbagu, podłączyć akumulator na WŁĄCZONYM ZAPŁONIE !!!! :shocked:

opisują ze to specjalna sytuacja i taka procedura jest stosowana tylko przy demontażu poduszki.

czy probowaliście tak robić

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę tak jest? Może chodzi o bezpieczeństwo ża siedząć za kierownica może wywalić airbag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

kupiłem do swojej :a4fan: kierownicę 3-ramienna S-line...... i trochę boje się procedury odpinania i zapinania kabelkiem elektrycznym airbagu..

Mianowicie w "mądrej książce" - sam naprawiam A4, napisano żeby przy odłączaniu airbagu wyłączyć zapłon i zdjąc klemę z akumulatora - easy!

Ale potem, po podłączeniu kabelków do airbagu, podłączyć akumulator na WŁĄCZONYM ZAPŁONIE !!!! :shocked:

opisują ze to specjalna sytuacja i taka procedura jest stosowana tylko przy demontażu poduszki.

czy probowaliście tak robić

dzięki

Dziwne ale nie wczytałem się akurat w to, a ściągałem poduszkę już 3 razy i zawsze przy wyłączonym zapłonie i odpiętym aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poważnie, tak jest napisane, strona 178 i 179 w książce

wymontowanie:

wymontairbagudj5.th.jpg

zamontowanie!!!! :confused4:, aż mnie ciarki przechodzą jak mam włączyć zapłon i przyłożyć napięcie:

zamontairbaguuq8.th.jpg

Naprawdę tak jest? Może chodzi o bezpieczeństwo ża siedząć za kierownica może wywalić airbag

siedząc za kierownicą nie jesteś w stanie podpiąć aku, tak mi się wydaje

Dziwne ale nie wczytałem się akurat w to, a ściągałem poduszkę już 3 razy i zawsze przy wyłączonym zapłonie i odpiętym aku

i wszystko było ok i nie wyskakiwały błędy, nie trzeba było nic kasować Vagiem?

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wszystko było ok i nie wyskakiwały błędy, nie trzeba było nic kasować Vagiem?

VAGiem błędów nie sprawdzałem jeszcze, a ta procedura jest na szczęście (dla mnie) do aut produkowanych do VIII 1995

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak gość mi demontował kierownicę, celem obszycia skórą, to nie bawił się w odłączanie aku.

najnormalniej w świecie odpiął poduszkę i ją wyjął, przy montażu podobnie

potem zdeniu mi podpiął VAGA i w kwestii poduszek nie było żadnych błędów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demontowałem u siebie kierownice ostanio bo kostke stacyjki wymieniałem i powiem Ci kolego ze fakt odłączając airbag miałem odłączone klemy z aku... przy zakładaniu tak samo poprostu włożyłem kierownice przykręciłem ją podłączyłem kabelek do poduchy i przykręciłem poduche do środka... następnie założyłem klemy na aku i przekręciłem stacyjke... wszystko ok do dziś... wiec dziwna ta sytuacja z przekręconym zapłonem. Ja podłączałem na wyłączonym...nic sie nie stało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak gość mi demontował kierownicę, celem obszycia skórą, to nie bawił się w odłączanie aku.

najnormalniej w świecie odpiął poduszkę i ją wyjął, przy montażu podobnie

potem zdeniu mi podpiął VAGA i w kwestii poduszek nie było żadnych błędów :)

Może kamikadze albo analfabeta nie umiejący czytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja bym chyba jednak nie dał rady bez odłączania aku...problem odłączyć to nie jest a wywalić poduche nie wywali raczej wiec hmm koleś od kierownicy mocarz... ciekawe czy by Ci nowego jaśka kupił jakby go wywaliło ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma bata żeby poduche wywaliło przy podłączonym aku i odłączonym zapłonie, robiłem tak setki razy i nie ma problemu, zeby poducha wywaliła potrzeba 12V i cos ok 1,5 A, a nawet jak jest stacyjka włączona to nie ma napięcia na poduchach, dopiero pojawia się jak sensor poda np pod czas wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak troche zbocze z tematu. kolego ktory chcesz zalozycz ta faire to ile za nia dales? tez bym zmienil bo mam stara od b4 i nie zbyt mi sie podoba...

pozdro StoRK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak troche zbocze z tematu. kolego ktory chcesz zalozycz ta faire to ile za nia dales? tez bym zmienil bo mam stara od b4 i nie zbyt mi sie podoba...

pozdro StoRK

wysłałem ci odpowiedz na PW[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2007, 11:40 _________________________________________________airbag odczepiałem i zmieniałem kierownicę bez opisywanej procedury w książce, akumulator podpiąłem bez włączonego zapłonu i wszystko ok.

pozrd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...