Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Logi dynamiczne i auto-scan Bryniowozu


pre_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Diagnozy z ASO ... :D

A tak na poważnie. Zakładając, że kat jest zwalony (teraz nalezoło by określic co to jest "zwalony" kat - czy jest to kat zapchany, czy też taki, który stracił swe właściwości "czyszczące"; zakładam że to pierwsze, bo to drugie skutkowało by stosownym komunikatem i było łatwe do ustalenia) to skutkiem powinno byc zmniejszenie przepływu powietrza mierzone w g/s przy jednoczesnym utrzymaniu poziomu doładowania.

A tu mamy jednoczesny spadek przepływu ze spadkiem doładowania.

A jakie wartości sa w Blocku 032 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tyle zmieni, że będziesz jeździł z zapalonym Check Enginem :-)

Co do cewki - jeżeli nie wypadaja ci zapłony (można to sprawdzic w Blocku 014, 015 i 016) to raczej wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elberoth jeździła nie jeździł Brynia to jedna z niewielu ozdób naszego Klubu czyt. KOBITKA !!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elberoth jeździła nie jeździł Brynia to jedna z niewielu ozdób naszego Klubu czyt. KOBITKA !!! :D

A to sorry :embarrassed:

Check Engine Light (CEL) pojawia sie dopiero po kilkuset km.

O tym czy doładowanie wróciło na swoje miejsce mozna sie przekonać dopiero analizując logi. Wrażenia po wyjęciu kata są zawsze takie, że auto wydaje sie jechac szybciej. Ile z tego zawdzieczamy podświadomości/zwiekszeniu głosności auta, a ile przyrostowi mocy to juz zupełnie inna sprawa.

U mnie po wyjęciu zdrowego KATa wzrost mocy maksymalnej był zerowy, natomiast mock w zakresie 5.5-6.5k obr wzrosła o ok 5KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brynia zrób ponownie logi. Pojawi Ci się check engine niedługo. Potem jak go skasujesz to będzie się pojawiał coraz częściej. Mnie wyskakuje co dwa dni. Czasami nawet dzień po skasowaniu błędu. Trzeba nauczyć się z tym żyć do czasu aż tuner Ci tego nie wyłączy. Nasz ulubieniec z grodu kraka 5 razy próbował ja wyłączyc i nadal ja mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan cewek możesz sobie sprawdzić w Blockach 014, 015 i 016. Jak nie masz misfires to znaczy że wszystkie cylindry chodza OK.

Jeżeli masz jeszcze jakieś oryginalne cewki, to warto je wymienic tak czy inaczej. Lubią sie psuć. Te nowe są juz w zasadzie bezawaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odswieze troche starego kotleta :>

mam ten sam problem co Brynia opisany tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b6_bfb_prosba_o_analize_logow-t62280.0.html

Mozesz napisac jak sie Twoja przygoda skonczyla?

Dzis umówie sie na wizyte obrzezania katalizatora :naughty:

mysle ze moj poprzedni wątek mozna :closed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...