Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów SEAT LEON ASV


przemekmil

Rekomendowane odpowiedzi

po logach widać, że ciśnienie doładowania jest w normie więc jeśli czasami pokazuje błąd związany z przeładowaniem turbo (w przypadku załączonych logów nie) to znakiem tego zmienna geometria się czasami (bardzo rzadko przytnie), przepływomierz zaniża minimalnie dawkowanie paliwa w zakresie obrotów od 2800 do 3000 RPM. W Twojej sytuacji pomoże przeganianie auta na wysokich obrotach co jakiś czas by wypalić nagar w turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...