przemekmil 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Auto łapie Notlaufa przy około 3 tyś. błąd jaki wyskoczył to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 -35-10 ---Intemittent Logi: BS 000 http://img46.imageshack.us/i/000bs.jpg/ 003 http://img189.imageshack.us/i/003bs.jpg/ 004 http://img402.imageshack.us/i/004bs.jpg/ 011 przeoczyłem Dynamiczne 000 http://img695.imageshack.us/i/000dyn.jpg/ 001 http://img405.imageshack.us/i/001dyn.jpg/ 003 http://img229.imageshack.us/i/003dyn.jpg/ 004 http://img689.imageshack.us/i/004dyn.jpg/ 008 http://img88.imageshack.us/i/008dyn.jpg/ 010 http://img707.imageshack.us/i/010dyn.jpg/ 011 http://img717.imageshack.us/i/011dyn.jpg/ Statyczne 000 http://img266.imageshack.us/i/000stat.jpg/ 001 http://img88.imageshack.us/i/001stat.jpg/ 003 http://img266.imageshack.us/i/003stat.jpg/ 004 http://img268.imageshack.us/i/004stat.jpg/ 007 http://img214.imageshack.us/i/007stat.jpg/ 013 http://img213.imageshack.us/i/013stat.jpg/ 023 http://img268.imageshack.us/i/023dyn.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaello79197919 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Wygląda na przepływomierz. Auto jest po chipie? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 zacznij od wymiany filtra powietrza ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekmil 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 auto to seryjny ASV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smalik2 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 wymieniony filtr powietrza i przegoniony na wysokich obrotach i narazie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 po logach widać, że ciśnienie doładowania jest w normie więc jeśli czasami pokazuje błąd związany z przeładowaniem turbo (w przypadku załączonych logów nie) to znakiem tego zmienna geometria się czasami (bardzo rzadko przytnie), przepływomierz zaniża minimalnie dawkowanie paliwa w zakresie obrotów od 2800 do 3000 RPM. W Twojej sytuacji pomoże przeganianie auta na wysokich obrotach co jakiś czas by wypalić nagar w turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się