Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Malowanie zacisków hamulcowych


RavMatrix

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jakma być czarny to tak samo jakby był brudny itp więc można sobie poprostu odpuścić taki zabieg. :disgust: A jak już ktos się napali na malowanie to żeby je było widac nawet jak sa śmieszne małe i jakie by jeszcze nie były :mysli:

Żeby mieć zaciski ferrari czy porsche to najpierw trzeba mieć takie auto. Nie mówie o wyjatkach które takie hamulce montuja do innych aut. Ale jak ktos chce i mu sie podoba to luzik niech maluje.

Np u mnie te małe hamulce wcale by strasznie nie wyglądały bo ja jeżdżę na ori alusach 15" i nie wygląda to tak strasznie jak w samochodzie gdzie ktos zawali 18" czy 19" :przebiegly:

Jakby było co pokazać to można malować na inny niż czarny, który w standardowych hamulcach wygląda dobrze albo wogóle nie wygląda i o to chodzi. Tam nie ma co pokazywać i tyle. Czerwone zaciski zarezerwowane są dla mocnych sportowych aut (tak jak carbon). Do diesla ze standardowymi heblami i seryjną mocą czerwone zaciski wyglądają jak spojler na matizie. Dla mnie tak samo jak napisałeś - jeżeli ktoś chce czerwone dla mnie luzik niech maluje - ja tylko mówię że sam bym tego nie zrobił.

Jak ktoś zawali 18 czy 19 cali i zostawi standardowe hamulce to dla mnie to agrotuning. Na światłach mocy samochodu nie rozpoznasz po spojlerach, znaczkach, wlotach powietrza, 4 rurach wydechowych tylko po wielkości tarcz - w wielu przypadkach auta mają te wszystkie dodatki - duże felgi a hamulce jak w rowerze :polew:

Jak to jeden z klubowiczów mówi - nie ważne jak szybko przyśpieszasz tylko jak szybko hamujesz bo to nie prędkość zabija tylko nagła jej utrata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny wyglada super

czerwony tez nie jest glupi

czesto maluje na zloto i zolto i jest git

fajnie jest tez dac do cynkowania

no ocynk bylby za***isty tylko ciekawe jak $ to wyglada??

ja mam dylemat z zaciskami albo czerwono albo zloto do czarnego oba pasuja heh:/

zloty moze czesciej sie brudzic a raczej czesciej bedzie widac :)

w aucie nie mieszkam ale nie umie nie dbac o nie

malowanie zaciskow nawet na pomaranczowo to zabieg kosmetyczny nie ma na celu pokazania innym ze ma sie mocne auto tylko ze sie dba o nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny wyglada super

czerwony tez nie jest glupi

czesto maluje na zloto i zolto i jest git

fajnie jest tez dac do cynkowania

no ocynk bylby za***isty tylko ciekawe jak $ to wyglada??

ja mam dylemat z zaciskami albo czerwono albo zloto do czarnego oba pasuja heh:/

Jeżeli masz chrom w aucie to zrób na srebrno i będzie najlepiej - oczywiście moim zdaniem. :)

Ale to Tobie ma się podobać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakma być czarny to tak samo jakby był brudny itp więc można sobie poprostu odpuścić taki zabieg. :disgust: A jak już ktos się napali na malowanie to żeby je było widac nawet jak sa śmieszne małe i jakie by jeszcze nie były :mysli:

Żeby mieć zaciski ferrari czy porsche to najpierw trzeba mieć takie auto. Nie mówie o wyjatkach które takie hamulce montuja do innych aut. Ale jak ktos chce i mu sie podoba to luzik niech maluje.

Np u mnie te małe hamulce wcale by strasznie nie wyglądały bo ja jeżdżę na ori alusach 15" i nie wygląda to tak strasznie jak w samochodzie gdzie ktos zawali 18" czy 19" :przebiegly:

Jakby było co pokazać to można malować na inny niż czarny, który w standardowych hamulcach wygląda dobrze albo wogóle nie wygląda i o to chodzi. Tam nie ma co pokazywać i tyle. Czerwone zaciski zarezerwowane są dla mocnych sportowych aut (tak jak carbon). Do diesla ze standardowymi heblami i seryjną mocą czerwone zaciski wyglądają jak spojler na matizie. Dla mnie tak samo jak napisałeś - jeżeli ktoś chce czerwone dla mnie luzik niech maluje - ja tylko mówię że sam bym tego nie zrobił.

Jak ktoś zawali 18 czy 19 cali i zostawi standardowe hamulce to dla mnie to agrotuning. Na światłach mocy samochodu nie rozpoznasz po spojlerach, znaczkach, wlotach powietrza, 4 rurach wydechowych tylko po wielkości tarcz - w wielu przypadkach auta mają te wszystkie dodatki - duże felgi a hamulce jak w rowerze :polew:

Jak to jeden z klubowiczów mówi - nie ważne jak szybko przyśpieszasz tylko jak szybko hamujesz bo to nie prędkość zabija tylko nagła jej utrata :)

Nareszcie ktoś podziela moje zdanie :drunk::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakma być czarny to tak samo jakby był brudny itp więc można sobie poprostu odpuścić taki zabieg. :disgust: A jak już ktos się napali na malowanie to żeby je było widac nawet jak sa śmieszne małe i jakie by jeszcze nie były :mysli:

Żeby mieć zaciski ferrari czy porsche to najpierw trzeba mieć takie auto. Nie mówie o wyjatkach które takie hamulce montuja do innych aut. Ale jak ktos chce i mu sie podoba to luzik niech maluje.

Np u mnie te małe hamulce wcale by strasznie nie wyglądały bo ja jeżdżę na ori alusach 15" i nie wygląda to tak strasznie jak w samochodzie gdzie ktos zawali 18" czy 19" :przebiegly:

Jakby było co pokazać to można malować na inny niż czarny, który w standardowych hamulcach wygląda dobrze albo wogóle nie wygląda i o to chodzi. Tam nie ma co pokazywać i tyle. Czerwone zaciski zarezerwowane są dla mocnych sportowych aut (tak jak carbon). Do diesla ze standardowymi heblami i seryjną mocą czerwone zaciski wyglądają jak spojler na matizie. Dla mnie tak samo jak napisałeś - jeżeli ktoś chce czerwone dla mnie luzik niech maluje - ja tylko mówię że sam bym tego nie zrobił.

Jak ktoś zawali 18 czy 19 cali i zostawi standardowe hamulce to dla mnie to agrotuning. Na światłach mocy samochodu nie rozpoznasz po spojlerach, znaczkach, wlotach powietrza, 4 rurach wydechowych tylko po wielkości tarcz - w wielu przypadkach auta mają te wszystkie dodatki - duże felgi a hamulce jak w rowerze :polew:

Jak to jeden z klubowiczów mówi - nie ważne jak szybko przyśpieszasz tylko jak szybko hamujesz bo to nie prędkość zabija tylko nagła jej utrata :)

No coś w tym jest ale tak samo jak Ty tylko wyraziłem swoje zdanie na ten temat i co ja bym zrobił. Na dzień dzisiejszy nie potrzebuje duzył kół i hamulców więc ich nie zakładam a jak mnie naleci na pomalowanie zacisków bo mam taki kaprys to moja sprawa i najwyżej ja dostane cegłą na zlocie :wink4:

czarny wyglada super

czerwony tez nie jest glupi

czesto maluje na zloto i zolto i jest git

fajnie jest tez dac do cynkowania

no ocynk bylby za***isty tylko ciekawe jak $ to wyglada??

ja mam dylemat z zaciskami albo czerwono albo zloto do czarnego oba pasuja heh:/

zloty moze czesciej sie brudzic a raczej czesciej bedzie widac :)

w aucie nie mieszkam ale nie umie nie dbac o nie

malowanie zaciskow nawet na pomaranczowo to zabieg kosmetyczny nie ma na celu pokazania innym ze ma sie mocne auto tylko ze sie dba o nie

do czarnego zapodał bym "moim zdaniem" czerwone a do niebieskiego żółte/złote :hi:[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 14:10_________________________________________________A sory za małe OT jakie max tarcze wejda w ori alusy 15" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne 288mm.

Na 312mm trzeba mieć felgi 16".

320mm to minimum 17" (ewentualnie 16" tzw. biedrony)

itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno ori 16" wchodzą na 320... Mam 16" od A5 i na dniach przekonamy się czy wchodzą.

Na niektóre ori.

Pod biedrony (pełna felga ze śmiesznymi okrągłymi otworami) wchodzą na 100%.

Pod moje ori 16" ledwo weszły 312mm :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w czym problem ????

zreszta i tak go trzeba wyczyscić przed malowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...