Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] POMOCY problem z odpalaniem ( filmik )


sebastian1979

Rekomendowane odpowiedzi

czyli moze byc ze pompa nie domaga??nie ma problemu z mocą przyspieszenie jest ok dawke startowa zwiekszylem i sie polepszylo ale tylko troche ma ktos jeszcze jakies pomysly??jest jeszcze cos takiego ze jak przekrece kluczyk i odpalam trzymam ok 1-2sekundy puszczam kluczyk auto nie zapala ale trzesie silnikiem jeszcze przez ok 4 sekundy co to moze byc??[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 19:13_________________________________________________no widze koledzy ze to ciezki temat czyzbym tylko ja miał taki problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli faktycznie pompka nie wydaje już to zrób ten myk, a jak nie pomoże to wróć ustawienia (ps czytaj na końcu):

http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2010 o 14:43, sebastian1979 napisał:

kilku

I rozwiązał ktoś problem odpalania ciepłego silnika jak w 1szym poście oraz dołączonego filmu, mam identyczny problem też A4 B6 AVF mulititronic, dziękuję i pozdrawiam Leszek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej A4 B6 AVF mulititronic (po programie) walczę z tą usterka już pół roku i dzieje się tak tylko jak silnik jest ciepły. Dodam że w między czasie wymieniony został na nowy akumulator i zregenerowany rozrusznik. Błędów nie ma zapisanych żadnych, kat synchronizacji 0.0, korekcję wtrysków bardzo dobre wszystkie ok. 0,5mg. bipy również ok. Klapa gaszaca działa prawidłowo, czujnik temperatury był odpinany i odpalał tak samo źle. Nie wiem już czego się czepić chyba pompy tandemowej aby mechanik sprawdził ciśnienie na ciepłym silniku jakie podaję. Przebieg 212.000 samochód krajowy od nowości w mojej rodzinie.. Samochodem jeździ głównie moja małżonka i cały czas mi truje że boi się nim jeździć bo któregoś razu może nie odpalić. Mówi że albo to naprawie albo żebym sprzedał samochód bo ten już jest stary i się psuje.... Ja mam sentyment do tego audi i nie chciałbym się z nim rozstawać. Proszę o pomoc. 

Edytowane przez kot_ik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety cały czas ten problem opisany powyżej występuje, obstawiam koło dwumasowe ale tylko tak strzelam.... 

Edytowane przez kot_ik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie dwumas bo nie słychać go przy gaszeniu. Moim zdaniem jest to problem związany z układem paliwowym/zapłonowym. Wygląda jakby w nieodpowiednim momencie dochodziło do zapłonu. Dodatkowo wskazuje na to fakt, że  na zimnym silniku jest ok (czyli gdy świece przyczyniają się do rozgrzania mieszanki a nie kompresja).

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...